کد خبر : 14619 / /
/

افزایش عجیب قیمت سوسیس و کالباس در بازار!

در ۶ ماه گذشته قیمت فرآورده‌های پروتئینی مختلف بسته به برند مربوط و نوع کالا و درصد مواداولیه بین ۷ تا ۲۰ هزار تومان بالا رفته و قیمت هر کیلو از این محصولات به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

افزایش عجیب قیمت سوسیس و کالباس در بازار!

رشد قیمت مرغ و گوشت از ابتدای امسال، بهای فرآورده‌های پروتئینی را نیز به‌شدت افزایش داده و قیمت برخی از انواع سوسیس و کالباس را از مرز ۳۰۰ هزار تومان گذرانده است.

در ۶ ماه گذشته قیمت فرآورده‌های پروتئینی مختلف بسته به برند مربوط و نوع کالا و درصد مواداولیه بین ۷ تا ۲۰ هزار تومان بالا رفته و قیمت هر کیلو از این محصولات به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. بسته ۵۰۰ گرمی سوسیس شکاری ۹۰ درصدی برند میناسیان با قیمت ۱۷۰ هزار تومان در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسد و بسته ۳۰۰ گرمی کالباس ۹۷ درصد گوشت برند دارا ۱۱۱.۲۰۰ تومان قیمت خورده و هر کیلوگرم آن ۳۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت محصولات با درصد گوشت و مرغ کمتر، پایین‌تر است./ همشهری

1

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.