کد خبر : 14489 / /
/

تا سقف ۱۰۰ میلیون بدون ضامن وام بگیرید/بانک ها به چه کسانی وام بدون ضامن می دهند؟

به علت اوج گیری کرونا، وام‌های بدون ضامن فعلاً به حقوق بگیران پرداخت می‌شود.

تا سقف ۱۰۰ میلیون بدون ضامن وام بگیرید/بانک ها به چه کسانی وام بدون ضامن می دهند؟

عبدالله آبسواران،دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان صبح امروز (۱۴ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: همه حقوق بگیرانِ سازمان ها، ادارات، نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و خصوصی معتبر و وظیفه بگیران، مستمری بگیران و بازنشستگان می‌توانند برای دریافت وام‌های بدون ضامن به بانک‌هایی که از آنجا حقوق دریافت می‌کنند مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نامه کسر از حقوق و ارائه چک یا سفته قابل پرداخت است، تصریح کرد:  خوش حساب بودن، نداشتن اقساط معوق و بدهی بانکی و مثبت بودن نتیجه اعتبارسنجی متقاضی از شرایط دریافت وام است.

آبسواران با بیان اینکه متقاضیان در صورت همکاری نکردن بانک‌ها به بخش شکایت سایت بانک مرکزی یا بصورت حضوری به واحدهای بازرسی بانک‌ها در استان مراجعه کنند، عنوان کرد: در صورت امکان پرداخت این وام‌ها به دیگر افراد، فرایند آن اطلاع رسانی می‌شود , این افراد فعلاً به بانک‌ها مراجعه نکنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان با اشاره به اینکه این طرح تنها شامل بانک هایی است که زیرمجموعه وزارت اقتصاد هستند، اظهار کرد: مسکن، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، ملی ایران، پست بانک، توسعه صادرات، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، صادرات، ملت و تجارت بانک های عامل اخذ وام هستند.

وی در پایان گفت: در واقع چون بانک می‌تواند اقساط وام را به صورت ماهانه از حقوق این گروه از مشتریان برداشت کند، حقوق دریافتی آنها به عنوان ضمانت پرداخت وام نزد بانک می‌ماند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.