کد خبر : 13925 / /
/

وقتی هالند و لوا میفهمن سردار اومده آلمان!

سایت اسپورت روسیه این عکسو زده با کپشن:وقتی هالند و لوا میفهمن سردار اومده آلمان

وقتی هالند و لوا میفهمن سردار اومده آلمان!

سردار آزمون

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است .سردار آزمون در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.سردار آزمون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد.سردار آزمون همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست. تصاویر جدید سردار آزمون را مشاهده  می کنید

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کاترینا گای مدل مشهور روسی در لایو اینستاگرامی خود نشان داد که سردار آزمون به همراه میلانا تولپانوا همسر سابق الکساندر کرژاکوف (ملی‌پوش پیشین روسیه با ۹۱ بازی ملی) در رستورانی کنار یکدیگر نشسته‌اند و آزمون در حال بازی با کودک خردسال این خانم است

زندگی شخصی سردار آزمون

سرادر آزمون بازیکن فوتبال زاده 11 دی سال 1373 در گنبد کاووس است. او برای تیم روببین کازان و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند.

سردار آزمون یک خواهر بزرگتر از خودش دارد که ازدواج کرده است. پدر او خلیل یکی از ورشکاران و مربیان معروف والیبال در گلستان است. پدرش سال ها عضو تیم ملی بوده است و به عنوان بازیکن اسیا هم انتخاب شده است. خانواده سردار آزمون سنی مذهب هستند.

شروع فوتبال سردار آزمون

سردار آزمون [کلیک و کشیدن برای جابجایی] او فوتبال را از سن 9 سالگی در آکادمی فوتبال تیم عقاب شهر گنبد شروع کرد و پس از مدتی وارد تیم اتکای گلستن در لیگ جوانان شد. او سریع موفق شد و پیشرفت کرد. در سن 15 سالگی به تیم جوانان سپاهان پیوست و در سال 1389 وارد تیم برگسالان شد.

این بازیکن در مهر سال 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه رفت. نخستین گل خود را در تیم بزرگسالان روبین کازان در دیدار برگشت لیگ اروپا در برابر تیم مولده به ثمر رساند.  سردار آزمون در مسابقات مقدمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و توانست دو گل به ثمر برساند.

او در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه در سال 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با زدن 7 گل در 6 بازی به مقام آقای گل در این دوره از بازی ها رسید.

او یکی از امید های ایران برای بازی در جام جهانی 2014 برزیل بود ولی نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش قرار بگیرد و به جام جهانی 2014 نرسید.

سردار در جام ملت های آسیا در سال 2015 در بین ملی پوشان ایران حضور داشت و توانست 2 گل بزند و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی شود. او در اسفند سال 1393 به صورت قرضی به روستوف رفت.

او در 22 خرداد 96 با حضور در تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ازبکستان گل زد که بعد از برزیل و روسیه، ایران به عنوان سومین تیم به جام جهانی 2018 روسیه پیوست.

او در تیم روستوف هم موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شد.

عمل بینی سردار آزمون

 در رسم ترکمن ها نیست که کسی بینی خود را برای زیبایی عمل کند. این را سردار می گوید تا به عمل پلیپ بینی اش برسد:«سال ها بازی می کردم اما به هیچ کس نگفتم که پلیپ بینی ام اذیتم می کند. فقط خانواده ام می دانستند و یکی از مربیانم. پلیپ بینی ام خیلی آزارم می داد. الان و بعد از عمل راحت نفس می کشم و راحت می خوابم. قبلا اینطور نبود. نمی توانستم بخوابم. ضمن اینکه عمل بینی من زیبایی نبود. عمل زیبایی در رسم ترکمن ها نیست. اصلا دلیل ندارد پسر ابرو بردارد و دماغش را عمل زیبایی کند.»

علایق سردار آزمون

او عاشق سوارکاری است و سه اسب هم دارد که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند. او زمان فراغت را در کنار اسب هایش می گذراند و سوارکاری می کند. او از تیم های فوتبال به رئال مادرید علاقه دارد و ا کودکی عاشق این تیم بوده است.

سقف آرزوهایم بازی در باشگاه رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است، طرفدار پروپاقرص رئال مادرید هستم و از بچگی عاشق این تیم بودم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.