کد خبر : 12926 / /
/

آقایان مجرد در صف ثبت‌نام مسکن دولتی /شرط عجیب برای خانه دار شدن مجردها

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن از دوشنبه آینده ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 آقایان مجرد در صف ثبت‌نام مسکن دولتی /شرط عجیب برای خانه دار شدن مجردها

محمود محمودزاده با اشاره به ثبت‌نام 2 میلیون و 456 هزار خانوار در نهضت ملی مسکن،‌ اظهار کرد: تمامی این متقاضیان به‌جز حدود 100 هزار نفر پالایش شده‌اند.

وی با بیان این‌که فهرست متقاضیان پالایش‌شده به کارتابل استان‌ها و سازمان‌های مربوط ارسال شده است،‌ افزود: پس از این مرحله،‌کنترل فیزیکی مدارک و شرط پنجم یعنی سکونت 5 سال بررسی می‌شود.

وی همچنین با اعلام "امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان نهضت ملی مسکن است"،‌ تصریح کرد: 15 دی‌ماه آخرین مهلت برای دوره ثبت‌نامی است که از 28 مهرماه امسال آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر این اساس در دوره جدید ثبت‌نام، آقایان مجرد بالای 23 سال می‌توانند از دوشنبه هفته آینده 20 دی‌ماه اقدام به ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن (ثمن) کنند.

محمودزاده با اشاره به این‌ شرط تحویل واحدها به آقایان مجرد که تأهل آنها خواهد بود، تأکید کرد: در صورتی که متقاضیان در موعد تحویل متأهل نشده باشند، تمام تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته‌شده برای آنها حذف و واحد مسکونی به‌قیمت روز تحویل می‌شود./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.