کد خبر : 12857 / /
/

روزهای شیرین کوییک در بازار +قیمت

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز 13 دی ماه 1400 هم خانواده کوییک در بازار رشد قیمت داشتند و با افزایش یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.

روزهای شیرین کوییک در بازار +قیمت

رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی رقم خورده که تصور می شد با افت نرخ دلار در بازار و ادامه دور هشتم مذاکرات از امشب، شاهد افت و یا استپ قیمت خودرو در بازار باشیم. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که سایپایی ها نه تنها افت و یا استپ قیمت نداشتند بلکه از روز گذشته رشد 1 تا 2 میلیون تومانی نیز در بازار ثبت کرده اند.

تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست. ظاهرا هرچند بازار از انتظار برای نتایج مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار بسر می برند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR » و «کوییک معمولی» در بازار افزایش یک میلیون تومانی داشتند سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط قیمت «کوییکR » در بازار امروز به 202 میلیون رسید. «کوییک معمولی» هم امروز در بازار رشدی یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 196 میلیون تومان رسید. اما «ساینا» امروز بدون تغییر و با قیمت 191 میلیون تومان در بازار  قیمت گذاری شد.

 خانواده تیبا نیز امروز تغییر قیمتی نداشتند و با این شرایط «تیبا 2 معمولی» در بازار 184 میلیون قیمت خورد و «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر 179 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد./ اقتصاد نیوز

سایپا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.