کد خبر : 12663 / /
/

غافلگیری عجیب بازار خودرو برای مشتریان /خودرو تا ۱۰میلیون گران شد

در محصولات گروه صنعتی ایران‌ خودرو افزایش سه تا ۱۰میلیون تومانی و در محصولات گروه خودروسازی سایپا افزایش یک تا پنج میلیون تومانی غالب است.

غافلگیری عجیب بازار خودرو برای مشتریان /خودرو تا ۱۰میلیون  گران شد

بررسی روند قیمت‌ها در بازار آزاد که توسط دلالان و دارندگان خودرو تعیین می‌ شود، طی یک هفته اخیر نشان می‌ دهد که مدار غالبا افزایشی همچنان ادامه‌ دارد؛ به گونه‌ای که در محصولات گروه صنعتی ایران‌ خودرو افزایش سه تا ۱۰میلیون تومانی و در محصولات گروه خودروسازی سایپا افزایش یک تا پنج میلیون تومانی غالب است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بررسی بازار امروز (چهارشنبه/ ۸ دی ماه)  و مقایسه آن نسبت به ابتدای هفته (شنبه/ ۴ دی ماه) روند افزایشی را در اکثریت محصولات نشان می‌دهد. البته قیمت برخی محصولات تغییری نداشته و تعداد کمی هم کمی ارزان‌تر شده‌اند.

1

2

در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو علیرغم اینکه سمند LX، رانا LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ثبات قیمت نسبت به ابتدای هفته برخوردارند و محصولاتی همچون پژو پارس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای، رانا پلاس و دنا معمولی تا حدودی ارزان‌تر نسبت به ابتدای هفته قیمت‌گذاری شده‌اند، اما قیمت سایر محصولات (به جز هایما S7) افزایش سه تا ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند. هایما S7 نیز ۴۰ میلیون تومان نسبت به ابتدای هفته افزایش قیمت داشته است.

در محصولات گروه سایپا اما پرایدهای جامانده از تولید همچنان پیشتاز افزایش قیمت‌اند. پراید در حالی به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان  نزدیک می‌شود که پنج میلیون تومان نسبت به ابتدای هفته گران‌تر شده است.

سایر محصولات سایپا یک میلون تومان گران شده‌اند و تنها قیمت کوییک و ساینا تغییر نداشته، تیبا ۲ هم ارزان‌تر شده است.  

منبع: ایسنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.