کد خبر : 12604 / /
/

قیمت خیره کننده در بازار خودرو /پراید ۵۰ میلیون گران شد! +قیمت ها

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که در حالی که رشد قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده است اما در ۶ ماه گذشته خودروهای موجود در بازار افزایش قیمت خیره کننده ای را تجربه کردند.

قیمت خیره کننده در بازار خودرو /پراید ۵۰ میلیون گران شد! +قیمت ها

 در ۲۴ ساعت گذشته روند افزایش قیمت ها در بازار خودرو متوقف شده است و در این بین تنها پراید ۱۱۱ در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

با این وجود بررسی قیمت ها در بازار خودرو در ۶ ماه گذشته از رشد چشمگیر قیمت خودروهای پراید در این مدت حکایت دارد به طوری که پراید ۱۱۱ در این مدت ۵۲ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت افزایش قیمت ۴۴ میلیون تومانی را تجربه کرده است و مدل ۱۳۲ این خودرو نیز از ۱۱۹ میلیون تومان در اواخر تیر ماه امروز به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است.

این افزایش قیمت ها در ۶ ماه گذشته در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز مشهود بوده است به طوری که ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ در این مدت ۵۸ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵۸ میلیون تومان گران شده است و تیپ ۵ این خودرو نیز در این مدت افزایش قیمت ۵۹ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.