کد خبر : 11449 / /
/

دلیل اختلال کارت های بانکی در پمپ بنزین ها چیست؟

رئیس صنف جایگاهداران کشور اعلام کرد: تا پایان شب ۱۹ آذرماه امکان پرداخت بهای سوخت توسط کارتهای بانکی چند بانک امکانپذیر نیست.

دلیل اختلال کارت های بانکی در پمپ بنزین ها چیست؟

اسدالله قلیزاده گفت: طبق اطلاعیه منتشره به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم به جهت موضوع ادغام چند بانک دیگر در سپه، ما با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها فردا و پس فردا (۱۸ و ۱۹ آذر) مواجه هستیم که احتمال دارد مشکلاتی برای مردم و جایگاه داران ایجاد شود.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور ادامه داد: ظاهراً قطعی این کارت‌ها تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه دارد و ما از مردم می‌خواهیم در این محدوده زمانی از کارت‌های دیگر بانک‌ها استفاده کنند یا وجه نقد به همراه داشته باشند، چرا که طولانی شدن تسویه حساب مراجعان و کارکنان جایگاه‌ها موجب ایجاد صف مقابل جایگاه‌ها می‌شود.

قلیزاده اظهار کرد: طبق پیگیری‌های ما عمده قطعی کارت‌های بانکی سپه تا پایان جمعه است و مسئولین این بانک بسیار در تلاش هستند که در روزهای دیگر اختلال عمده را شاهد نباشیم.

مهر
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.