کد خبر : 10189 / /
/

بهترین لپ تاپ‌های اپل

بهترین لپ تاپ‌های اپل

چند سوال اساسی وجود دارد که باید قبل از انتخاب و خرید لپ تاپ کاری از خود بپرسید. اولین مورد این است که آیا تمام کارهای مورد نظرتان را با این لپ تاپ می‌توانید انجام دهید؟ آیا لپ تاپ از عملکرد گرافیکی فوق العاده بهره‌مند است یا خیر؟ و یا اینکه این دستگاه می‌تواند چند برنامه را همزمان اجرا کند یا به مشکل می‌خورد؟

گام بعدی این است که به طور گسترده تر در مورد نحوه و مکان استفاده از لپ تاپ خود فکر کنید. آیا مدام باید با خود حمل کنید؛ بنابراین به یک دستگاه سبک وزن همراه با عمر باتری عالی نیاز دارید. آیا به چیزی نیاز دارید که بتوانید در خانه از آن استفاده کنید، اما فضای زیادی را اشغال نکند؟

در این مقاله، ما 3 مورد از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های اپل را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا معرفی کنیم. در ضمن، اگر برای جمعه سیاه به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید لپ تاپ هستید؛ پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی تلکام است.

مک بوک پرو 14 اینچی (2021)

اگر قدرت و قابلیت حمل آن چیزی است که به دنبال آن هستید، در حال حاضر هیچ انتخابی بهتر از MacBook Pro 14 اینچی (2021) وجود ندارد. این لپ تاپ با تراشه M1 Pro یا M1 Mac بیشتر برای کارهای خلاقانه مناسب است و در هر مکانی با توان پردازشی و گرافیکی زیادی که دارد، می‌تواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد. پورت‌های بسیاری از جمله پورت MagSafe بازگشتی و همچنین نمایشگر XDR خیره کننده‌ای با حداکثر روشنایی 1600 نیت دارد.

پردازنده مرکزی

Apple M1 Pro 8-core – M1 Max 10-core

پردازنده گرافیکی

Integrated 14-core – 32-core GPU

رم

تا 64 گیگابایت

صفحه نمایش

14 اینچ

 Liquid Retina XDR

حافظه

تا 8 ترابایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مک بوک پرو 16 اینچی (2021)

مهم نیست که در رایانه به دنبال چه چیزی هستید، MacBook Pro 16-Inch (2021) احتمالاً می تواند از پس آن برآید. این به لطف M1 Pro و M1 Max داخلی اپل (اگر بخواهید ارتقا دهید) است که می تواند از طریق هر برنامه ای که فکرش را بکنید فعال باشد. Pro همچنین دارای یک صفحه نمایش باورنکردنی و همچنین تعداد زیادی پورت از جمله پورت های Thunderbolt 4 نسل بعدی است. همه این عملکردها دارای قیمت هستند، زیرا حتی مدل پایه آن نیز هزینه زیادی دارد. اما، با توجه به اینکه این لپ تاپ چقدر قدرتمند است، ارزش قیمت ورود را دارد.

14336150_184

مک بوک پرو 13 اینچی (M1، 2020)

به لطف تراشه قدرتمند M1، مک بوک پرو 13 اینچی (M1، 2020) یک ارتقاء اساسی در قدرت و عمر باتری دارد. این لپ تاپ با نوع عملکرد و عمر باتری که دارد، مناسب افراد حرفه‌ای خواهد بود. عملکرد آن در واقع آنقدر چشمگیر است که می‌تواند به راحتی ویدیوهای 4K و حتی 8K را مدیریت کند. این در حالی است که همان شاسی براق، جمع و جور و سبکی را که متخصصان خلاق می‌خواهند را حفظ کرده است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند هستید که همه چیز را هوشمند و باکلاس نگه دارد، قطعا این لپ تاپ برنده است.

index

فروشگاه اینترنتی telecom.ir با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. در ضمن اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره اخبار روز دنیای تکنولوژی بودید، پیشنهاد ما به شما مجله خبری تلکام است. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. درضمن تلکام، به مناسبت بلک فرایدی یک جشنواره بزرگ همراه با تخفیف‌های بزرگ و جوایز  ارزنده خواهد داشت.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.