کد خبر : 9604 / /
/

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس | Asus

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس | Asus

امروزه با روی کار آمدن بازی های جذاب و هیجان انگیز، کاربران میل زیادی به بازی کردن و کسب تجربه حس خوب بازی های پیشرفته را دارند، در همین راستا لپ تاپ و کامپیوتر ها نیز خود را هر روز پیشرفته تر و بهتر کردند تا لذت بازی را برای گیمر ها بالا ببرند. در میان تمام برند های مطرح دنیا که به تولید سیستم های قوی برای گیمینگ می پردازند، لپ تاپ های گیمینگ ایسوس جزو  بهترین های بازار محسوب می شوند که توانسته اند امتحان خود را پس دهند و خود را به خوبی در دل مردم جای دهند. بنابراین ما در اینجا هستیم تا شما را با بهترین لپ تاپ های ایسوس موجود در بازار آشنا کنیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF FX505
  • لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل زفیروس G14
  • لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Dash F15
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G531 GV-X

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF FX505

ایسوس TUF FX505 یکی از جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی بازار محسوب می‌شود. حتما می‌دانید که پیشوند TUF یا The Ultimate Force، به محصولات گیمینگ رده اقتصادی ایسوس اشاره می‌کند. شاید موضوع «به‌صرفه ‌بودن» در مورد قیمت دلاری آن صحیح باشد؛ ولی در ایران باید نزدیک به ۲۵ میلیون تومان برای خرید این لپ‌تاپ هزینه کنید. از نظر مشخصات فنی، تایوانی‌ها کارت گرافیک GeForce GTX 1650 با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا را برای سری TUF FX505 در نظر گرفته‌اند که با پردازنده نسل سوم رایزن 7 و نمایشگری ۱۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز همراهی می‌شود؛ البته با توجه به قدرت محدود کارت گرافیک، ۱۲۰ هرتز بودن نمایشگر آن به‌ویژه در مورد بازی‌های سنگین، مزیت خاصی محسوب نمی‌شود. صرف‌نظر از بحث سخت‌افزار، طراحی ایسوس FX505 با نورپردازی زرد و نارنجی که نماد برند TUF است، قطعا توجه گیمرها را به خود جلب می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل زفیروس G14

اگر فقط کمی دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ را دنبال کنید، حتما نام سری زفیروس را شنیده‌اید. زفیروس G14 یکی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که فقط ۱٫۷ کیلوگرم وزن و کمتر از دو سانتی‌متر ضخامت دارد. با قیمتی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان می‌توانید مدلی را با پردازنده قدرتمند رایزن 7 مدل 4800HS، مقدار زیادی SSD و کارت گرافیک GeForce GTX 1650 تهیه کنید. درست است که از نظر قدرت پردازش گرافیکی، فاصله نسبتا زیادی با دو مدل قبلی دارد، ولی در عوض بدنه‌ای باریک و سبک و امکاناتی جذاب مثل نمایشگری با رنگ‌های دقیق، سیستم صوتی پیشرفته با پشتیبانی از دالبی اتموس، حافظه SSD فوق سریع و از همه مهم‌تر فناوری AniMe Matrix را در اختیارتان قرار می‌دهد که مورد آخر، قاب پشت نمایشگر را به نمایشگری شبکه‌ای تبدیل می‌کند و می‌تواند تصاویری متحرک را روی قاب نشان دهد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل زفیروس G14

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Dash F15

اگر به دنبال قدرتمندترین لپ‌تاپ تا سقف ۴۰ میلیون تومان می‌گردید، انتخاب بهتری از ایسوس TUF Dash F15 ندارید. اکنون در بازار ایران می‌توانید مدلی از TUF Dash F15 را با پردازنده نسل یازدهم Core i7 در کنار کارت گرافیک GeForce RTX 3060 با قیمتی حدود ۳۹ میلیون تومان تهیه کنید. با چنین سخت‌افزار قدرتمندی، حتی بازی‌های سنگینی مثل Crysis Remastered یا Red Dead Redemption 2 را می‌توانید با حداکثر تنظیمات گرافیکی و رزولوشن Full HD اجرا کنید. بازی‌های سبک‌تری مثل Doom Eternal یا The Witcher 3 حتی با رزولوشن 4K هم قابل بازی هستند. از دیگر امکانات TUF Dash F15 می‌توانیم به نمایشگر ۱۴۴ هرتز، استاندارد نظامی مقاومت بدنه در مقابل لرزش، شوک، ضربه و دما و همچنین کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه آبی اشاره کنیم.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G531 GV-X

لپ تاپ G531 GV-X از سری ROG Strix شرکت تایوانی ایسوس است. این سری از لپ تاپ های ایسوس دارای پردازنده های گرافیکی قدرتمند در کنار طراحی مفهومی مخصوص گیم دارند. این لپ تاپ نیز با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر اعضای سری ROG توانسته محبوبیت بیشتر را از آن خود بکند. ایسوس در بدنه این لپ تاپ از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک استفاده کرده تا از وزن نسبتا کمتری نیز برخوردار باشد

مشخصات فنی این لپ تاپ عبارت است از:

  • پردازنده ی گرافیکی: NVIDIA Geforce RTX 2060 GDDR5
  • حافظه گرافیکی: 6GB
  • وزن: 2.39Kg
  • پردازنده: Intel Core i7
  • حافظه کش: 12 MB
  • حافظه رم: 16 GB DDR4
  • داخلی: 1TB
  • حافظه پرسرعت: 256 SSD
  • صفحه نمایش: “15.6
  • باتری: 1 تا 3 ساعت
  • سایر مشخصات: کارت خوان، USB Type C، ( موس – هدست – کوله ) گیمینگ مخصوص ROG

کلام آخر

این 4 مدل لپ تاپی که در بالا به آن ها اشاره کردیم جزو پر فروش ترین لپ تاپ های ایسوس در چند سال اخیر محسوب می شوند که توانایی این را دارند تا هر نوع بازی را با حجم های مختلف اجرا نمایند. بنابراین می توان گفت که تجربه خوب کاربری را می توانید در هر یک از این مدل ها تجربه کنید.

و در آخر قصد داریم یک سایت خوب و معتبر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در آن بتوانید از قیمت لپ تاپ ایسوس و سایر لپ تاپ های پر فروش دیگر اطلاع پیدا کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید در آن یک خرید مطمئن و ارزان و همچنین اصل را تجربه کنید که نام این سایت معتبر مقداد آی تی می باشد که در آن شما عزیزان می توانید در نوع کالای دیجیتالی را با بهترین شرایط و قیمت ها خریداری نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبلاگ گوشینو مراجعه نمایید.

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما عزیزان سپاسگذاریم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

منبع: مقداد آی تی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.