کد خبر : 25495 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

برادر، خواهرش را با شلیک گلوله کشت!

مادر رضایت داد که پسر اعدام نشود!

برادر، خواهرش را با شلیک گلوله کشت!

رسیدگی به این جنایت از 4 سال قبل به دنبال درگیری خونین در یکی از محله های کرج شروع شد. وقتی گشت پلیس در این خانه ویلایی حضور یافت با پیکر خونین زن جوانی روبرو شد که غرق در خون بود .خیلی زود فریبا به بیمارستان منتقل شد اما علی رغم تلاش تیم درمان وی در همان لحظات اولیه جان باخت و با مرگ او بود که بازپرس جنایی در محل حضور یافت و در نخستین گام دستور داد جسد فریبا به پزشکی قانونی منتقل شود .

در ادامه تحقیقات کارآگاهان بود که آنها دریافتند برادر فریبا بدنبال اختلافی که با خواهرش داشت او را با سلاح شکاری به قتل رسانده و از محل گریخته است.

طولی نکشید که پلیس توانست با ردیابی اطلاعاتی فریبرز را دستگیر کند این متهم جوان که 34سال سن داشت در همان بازجویی های مقدماتی به قتل خواهرش اعتراف کرد.

او مدعی بود خواهرش مرتکب اشتباهاتی شده بود که باعث شد خونم به جوش آید.

با اعتراف های فریبرز بود که وی در مرحله بعدی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد و به اتهام قتل عمد و استفاده از سلاح گرم تحت محاکمه قرار گرفت.

این محاکمه که روز گذشته در شعبه یکم دادگاه کیفری انجام شد در ابتدای جلسه رییس دادگاه بخشی از متن کیفرخواست را خواند و سپس از مادر فریبا خواست بعنوان اولیای دم در جایگاه بایستد سپس  از وی خواست تا شکایت خود را اعلام کند.

زن میانسال که قادر نبود فارسی را به درستی صحبت کند و درحالی که اشک از چشمانش سرازیر بود گفت: دخترم را از دست دادم ودیگر نمیخواهم پسرم را هم از دست بدهم .

این پیر زن با اشاره به رفتارهای دخترش بعد از طلاق اش گفت فریبرز چند وقتی بود که به خاطر رفتارهای فریبا به او حساس شده بود او دوست نداشت خواهرش در جامعه با هر کسی ارتباط داشته بود سر همین مسئله بود که روز حادثه فریبرز ناگهان عصبانی شد و اسلحه به دست شد من بین آنها قرار داشتم نتوانستم پسرم را کنترل کنم او به حدی عصبی بود که حرفهای من هیچ تاثیری نداشت و ناگهان با شلیک فریبرز بود که دیدم دخترم پر پر شد.

حالا چطور از شکایت پسرم صرف نظر نکنم دخترم را که از دست دادم و من فقط همین یک پسر را دارم.

با پایان صحبت های مادر مقتول بود که متهم به دستور رییس دادگاه در جایگاه ایستاد فریبرز بدنبال تفهیم اتهام از سوی دادرس گفت: من به شدت از کاری که انجام دادم پشیمانم در یک لحظه نمیدانم چه اتفاقی افتاد.

قاضی سوال کرد اسلحه را از کجا اورده بودی که متهم پاسخ داد من از مدت ها قبل اسلحه را داشتم و در شکار حیوانات استفاده میکردم قاضی پرسید مجوز برای نگهداری سلاح داشتی؟ نه مجوز او سالها بود که باطل شده بود. رییس دادگاه در همین حال گفت اگر مجوز هم داشتی حق نداشتی از این سلاح برای انگیزه های شخصی و جنایت استفاده کنی....

با پایان اظهارات قاضی با توجه اعلام بخشش مادر مقتول متهم از قصاص گریخت و حالا متهم به اتهام حمل و نگهداری و استفاده از سلاح گرم و همچنین اعمال612 قانون مجازات اسلامی در جنایتی که مرتکب شده بود بار دیگر محاکمه خواهد شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.