کد خبر : 25190 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

بار دیگر قتل ناموسی، اما با سوزاندن جسد زن جوان کرجی!

قتل ناموسی اینبار به بدترین شکل رخ داد!

بار دیگر قتل ناموسی، اما با سوزاندن جسد زن جوان کرجی!

رسیدگی به این پرونده از 3 تیرماه سال جاری و از وقتی شروع شد که مرد جوانی به اداره پلیس آگاهی فردیس مراجعه کرد و مدعی شد  یکی از بستگانمان بنام سحر 21 ساله که به تنهایی در یک آپارتمان به نام آسمان زندگی میکرد مدتی است که از او خبری نیست بدنبال اعلام ناپدید شدن سحر بود که تیمی از کارآگاهان جنایی فردیس این موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

تحقیقات اولیه حاکی از این بود که در روز مفقود شدن نامبرده، همسر او نیز با عجله از منزل خارج شده و اطلاعی از او در اختیار اطرافیان نیست.

سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز درباره جزییات این پرونده مرموز به خبرنگار رکنا گفت:در گام نخست به سراغ نامزد سحر رفتیم او اخرین نفری بود که با سحر ملاقات داشته است  و او اختلافاتی با نامزدش داشته است.این مرد 49 ساله در اظهارات اولیه مدعی شد که آخرین بار او را در فردیس ملاقات کرده ودیکر اطلاعی از وی ندارد.

این اظهارات مرد جوان در حالی انجام شد که در تحقیقات پلیس همسایه ها مدعی شدند شب ناپدید شدن سحر مرد جوانی که نامزد سحر بود به همراه یک کارگر کارتن بزرگی را از ساختمان خارج کردند و با یک خودروی شاسی بلند ام وی ام با خود برد.

این اطلاعات ظن پلیس را علیه نامزد سحر بیشتر کرد و کارآگاهان با این فرضیه که احتمالا این فرد جسد سحر را با پوشش کارتن از ساختمان خارج کرده است از وی خواستند بار دیگر برای بازجویی به اداره پلیس مراجعه کند اما این مظنون در حالیکه به قزوین رفته بود بار دیگر اظهار بی اطلاعی کرد و تلفن خودش را خاموش کرد.

کارآگاهان توانستند او را در قزوین شناسایی کنند اما قاضی پرونده صرفا دستور توقیف خودروی لوکس مظنون را صادر کرد اما طولی نکشید که کارآگاهان جنایی فردیس بدنبال به دست آوردن سرنخ های بیشتر توانستند خود فرهاد را بازداشت کنند این متهم قبل از از بازداشت در سناریویی عجیب با گرفتن یک کارگر که یکی از نگهبانان ساختمان بود این بار گاوصندوق زن جوان را که داخل یک کارتن گذاشته بود جابه جاکرده است. هدف این مرد 49ساله این بود که راز جابجایی کارتن بزرگی که از ساختمان خارج کرده بود برملا نشود. این متهم پس از بازداشت یک ماه تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه سرانجام لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد.

این متهم گفت: شب حادثه زمانیکه من از سحر جدا شدم بار دیگه به خاطر سوظنی که به او پیدا کرده بود به آپارتمانش رفتم با هم درگیر شدیم ابتدا او را با دستانم خفه کردم و بعد با چند ضربه چاقو او را کشتم . برای جابجایی جسد او را داخل یک پتو پیچاندم و بعد داخل یک کارتن بزرگ گذاشتم و از یک کارگر کمک گرفتم تا جسد را داخل خودرو بگذارم.

آتش زدن جسد زن جوان کرجی در اصفهان

بعد جسد را به طرف اصفهان بردم و در یکی از آب راه های اصفهان جسد  به آتش کشیدم و از محل گریختم .

این متهم در ادامه بازسازی صحنه جنایت و پیدا شدن خود جسد با تیمی از کارآگاهان و بازپرس پرونده به اصفهان رفتند و بقایای جسد که تنها چند تکه استخوان و یک پتو مانده بود را کشف کردند. استخوان های باقی مانده با دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد تا از طریق دی ان ای جسد مقتول شناسایی شود.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از اختلافات خانوادگی با مراجعه به مشاور و اندکی سعه صدر قابل حل است.این گزارش حاکی است متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است به اتهام قتل عمد به زندان منتقل شده و درصفف محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز قرار دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.