کد خبر : 25177 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

دختر بچه هفت ساله، قربانی رفتارها و خلافکاری پدرش شد!

کودک ربایی به خاطر مواد فروشی پدر!

دختر بچه هفت ساله، قربانی رفتارها و خلافکاری پدرش شد!

روز یکشنبه و پس از اعلام خبر ناپدید شدن یک دختربچه 7 ساله ، در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر بجنورد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ امام‌رضا(ع) اقدامات پلیسی را برای یافتن این دختربچه آغاز کردند. خبر ناپدید شدن کودک هم با توجه به حساسیت موضوع به تمام یگان‌های استان اعلام شد.

از سوی دیگر، با تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد این دختر توسط راننده خودرویی ربوده شده است. بررسی مسیر مرد کودک‌ربا مشخص کرد او به سمت شیروان گریخته است. تیم‌های پلیسی در این شهر، تجسس برای یافتن خودرو را آغاز کرده بودند که اهالی محله ای در تماس با پلیس از دستگیری یک مرد کودک‌ربا خبر دادند. آنها با شنیدن صدای گریه و کمک‌خواهی دختربچه از داخل خودرو، به موضوع مشکوک شده و راننده را دستگیر کرده‌بودند.

با انتقال متهم و دختربچه به پلیس آگاهی شیروان، مشخص شد پدر دختربچه در کار خرید و فروش موادمخدر بوده و مرد کودک‌ربا برای وصول طلبش دست به چنین کاری زده است.

سرهنگ نامور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان‌شمالی با بیان این‌که متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی، با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد، گفت: کودک بی‌گناه نیز صحیح و سالم توسط ماموران به مادرش تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در این پرونده پدر خانواده که به عنوان یک ستون و تکیه‌گاه برای اعضای خانواده به حساب می‌آید، درگیر کج‌رفتاری‌های اجتماعی شده و وظیفه اصلی خود را فراموش کرده است.همین موضوع باعث شده اتفاقات ناشی از عواقب این آسیب اجتماعی گریبانگیر خانواده وی شود و ترسی را در ذهن و یاد کودک خردسال به جای بگذارد؛ هراسی که تا مدت‌های زیادی فراموش نخواهدشد و تاثیرات منفی فراوانی بر رفتار‌های کودک در آینده خواهد گذاشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.