کد خبر : 3260 / /
/

حواشی دربی95 ادامه دارد؛ شکایت در جواب شکایت!+جزئیات بیشتر کلیک کنید

باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته به دلیل حواشی دربی ۹۵ از برخی استقلالی‌ها شکایت کند.​

حواشی دربی95 ادامه دارد؛ شکایت در جواب شکایت!+جزئیات بیشتر کلیک کنید

پرسپولیس از استقلال برای دربی95 شکایت کرد. دربی95 پایتخت روز جمعه ساعت 19:30 برگزار شد. دربی95 با زدن گل پرسپولیس به پایان رسید.گل بازی دربی95  را عیسی آل کثیر به ثمر رساند. اخبار دربی  را با ما دنبال کنید.

با این وجود در جریان این مسابقه تنش‌های زیادی به وجود آمد و حتی محمدرضا اکبریان در لحظات پایانی بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی را به دلیل درگیری‌ اخراج کرد.

از طرفی فرهاد مجیدی هم در نشست خبری پس از این مسابقه علیه آذری جهرمی وزیر ارتباطات که به طرفداری از پرسپولیس در صفحه شخصی خود برای استقلالی‌ها کری خوانده بود، انتقادات تندی کرد که همین انتقادات واکنش برخی از مسئولان پرسپولیس را داشت.

با توجه به این شرایط باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته با همکاری تیم حقوقی خود لایحه شکایتی را نسبت به عوامل تیم رقیب که در درگیری‌های پایان مسابقه از محوطه مربوط به خودشان خارج شده و به این موضوع دامن زدند و همچنین افرادی که اظهاراتی علیه پرسپولیس مطرح کرده‌اند تنظیم کرده و به زودی به مراجع ذی ربط فدراسیون فوتبال ارسال کند.

این در حالی است که باشگاه استقلال هم صبح امروز اعلام کرد از عیسی آل کثیر به دلیل انجام حرکت غیر اخلاقی در مقابل نیمکت این تیم پس از گلزنی این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

دعوای بازیکنان در دربی95

دقایق تلف شده بازی استقلال و پرسپولیس با درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی که تا دقیقه ۹۵ با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می‌شد، به یکباره جنجالی شد و درگیری‌هایی را به دنبال داشت.

تکل محمد نادری مدافع استقلال روی پای میلاد سرلک هافبک پرسپولیس در کناره‌های خط طولی آغاز این درگیری‌ها بود و پای بازیکنان و نیمکت نشین های دو تیم را وسط کشید.

زد و خوردهای بازیکنان استقلال و پرسپولیس با دخالت کریم باقری مربی پرسپولیس همراه شد و وی قصد جدا کردن بازیکنان تیمش را داشت. در سوی مقابل بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های پرسپولیس هم وسط آمد و با بازیکنان حریف درگیر شد.

بعد از خاتمه یافتن این درگیری‌ها، محمدرضا اکبریان داور مسابقه در دقیقه ۹۸ به فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس کارت قرمز داد و او را اخراج کرد. غلامپور هم از روی نیمکت استقلال اخراج شد.

این بازی در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

گل اول پرسپولیس به استقلال تهران توسط عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۶ بازی به ثمر رسید.

اولین گل پرسپولیس در دربی95

شاگردان گل‌محمدی و مجیدی تنها به دنبال کسب پیروزی و بالا بردن شانس قهرمانی هستند.

پرسپولیس پس از روند خوبی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشت، در دیدار اخیرش مقابل سپاهان نیز تا لحظات پایانی با یک گل پیش افتاده بود، اما در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد تا با توقف در اصفهان به استقبال دربی بیاید و اکنون مقابل استقلال قرار بگیرد تا امیدوار باشد با برتری در این دیدار صدرنشین شود ولی در آن سوی میدان شاگردان فرهاد مجیدی نیز نمی‌خواهند بازنده این بازی بزرگ باشند و شانس قهرمانی را از دست بدهند و به همین خاطر نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ جمعه: ۱۴۰۰/۰۲/۲۴؛ ساعت ۱۹:۳۰

استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر

داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: حسن اکرمی/ کمک داور ذخیره: محمدرضا مدیرروستا/ ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم.

دربی 95/پرسپولیس

    حامد لک

    محمدحسین کنعانی‌زادگان

    سید جلال حسینی

    سیامک نعمتی

    وحید امیری

    کمال کامیابی‌نیا

    احمد نوراللهی

    احسان پهلوان

    مهدی ترابی

    عیسی آل‌کثیر

    شهریار مغانلو

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دربی95/استقلال

    محمدرشید مظاهری

    محمدحسین مرادمند

    سیاوش یزدانی

    عارف غلامی

    محمد نادری

    مسعود ریگی

    مهدی مهدی‌پور

    وریا غفوری

    هروویه میلیچ

    مهدی قایدی

    امیرارسلان مطهری

سرمربی: فرهاد مجیدی

دربی95/لحظات حساس

دقیقه ۳: اولین صحنه مشکوک به پنالتی در این لحظه اتفاق افتاد؛ جایی که مهدی قایدی در برخورد با وحید امیری در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، اما اکبریان اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۵: حرکت ارسلان مطهری تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس و شوت ناگهانی پای چپ او را حامد لک با واکنش خوبی دفع کرد و در ادامه نیز ضربه مهدی قایدی در ریباند به تور در کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۱۳: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه آزاد را احمد نوراللهی با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه ۱۷: دو حمله پیاپی خطرناک استقلال در مرحله اول توسط سید جلال دفع شد و در ادامه نیز ارسال عارف غلامی از جناح راست در موقعیت آفساید به ارسلان مطهری رسید و با شوت او به بیرون رفت.

منبع: ورزش3

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.