کد خبر : 3115 / /
/

تیم استقلال با چه ترکیبی در دربی95 حاضر می شود؟

فرهاد مجیدی در دربی ۹۵ از ۳ مهاجم استفاده نخواهدکرد. احتمال بازی کردن عارف غلامی نیز به دلیل اشتباه‌های مکرر به حداقل رسیده و مرادمند شانس بیشتری دارد.

تیم استقلال با چه ترکیبی در دربی95 حاضر می شود؟

دربی ۹۵ استقلال و پرسپولیس به دلیل جایگاه دو تیم شرایط خاصی دارد. از یک سو این بازی برای دو تیم مهم است و از سوی دیگر برای سپاهان که مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود. چنانچه دربی مساوی شود وسپاهان نیز یکشنبه آتی بتواند از سد مس رفسنجان عبور کند که احتمالش زیاد است، استقلال به کلی از گردونه رقابت خارج می‌شود وشانس‌های قهرمانی پرسپولیس نیز به حداقل می‌رسد. سوال مهمی که درآستانه دربی شکل گرفته این است که فرهاد مجیدی تیمش را با چه روشی راهی میدان می‌کند؟ ایا او از ۳ مهاجم استفاده می‌کند یا ۲ مهاجم؟

دروازه بان استقلال دراین بازی به طور قطع رشید مظاهری است. در دفاع میانی نیز فرهاد از زوج یزدانی و مردامند استفاده می‌کند. شانس عارف غلامی به دلیل اشتباه‌های مکرری که دربازی‌های بزرگ داشته به حداقل رسیده است. هرچند که احتمال اندکی وجود دارد که دقیقه ۹۰ فرهاد دوباره از غلامی در ترکیب استفاده کرده و مرادمند را نیمکت نشین کند. این احتمال البته کمتر است.

در دفاع راست استقلال احمد موسوی به میدان می‌رود و دردفاع چپ از محمد نادری استفاده خواهد شد. در خط میانی استقلال نیز مسعود ریگی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و هرویه میلیچ بازی خواهند کرد.  

زوج خط حمله استقلال نیز برای این بازی دیاباته و قایدی خواهند بود. تنها ۱۰ درصد احتمال دارد که مجیدی از ۳ مهاجم استفاده کند و میلیچ را روی نیمکت بنشاند و ارسلان مطهری را برای حضور درترکیب اصلی فرا بخواند. البته احتمال بازی با ۳ مهاجم در دربی به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده است و به احتمال زیاد مجیدی از همان روش ۲ مهاجم استفاده خواهد کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.