کد خبر : 2909 / /
/

شیرجه پلنگی علیه گل بیستم سردار آزمون+عکس دیده نشده

ملی پوش ایرانی تیم زنیت در بازی امشب با از دست دادن یک پنالتی حساس، از به ثمر رساندن گل سه امتیازی برای تیمش و نیز نزدیک تر شدن به عنوان آقای گلی لیگ روسیه بازماند.

شیرجه پلنگی علیه گل بیستم سردار آزمون+عکس دیده نشده

 

تیم زنیت روسیه هفته گذشته موفق شد مقام قهرمانی لیگ برتر روسیه را در دو هفته مانده به پایان مسابقات جشن بگیرد. در آن دیدار، تیم زنیت که مثل همیشه سردار آزمون را در خط حمله داشت در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده دومی لوکوموتیو مسکو رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه شش بر یک درهم بکوبد.

سردار آزمون، ملی پوش ایرانی تیم زنیت، ستاره تیمش در آن دیدار حساس بود و با زدن سه گل، موفق به رقم زدن یک هت تریک رویایی در شب قهرمانی زودهنگام زنیت شد؛ قهرمانی که در حضور هواداران زنیت برگزار شد؛ آزمون با درخشش در آن دیدار بار دیگر به سوژه رسانه های اروپایی تبدیل شد؛ رسانه هایی که اخبار مختلفی از پیشنهادات جذاب تیم های بزرگ به سردار منتشر کردند. باشگاه زنیت در واکنش به این اخبار اما خبر از تمدید قرارداد ستاره تیمش داد که در آستانه کسب دومین عنوان متوالی آقای گلی اش قرار دارد.

بلنوف دروازه بان تیم اوفا با یک شیرجه دیدنی و نجات بخش، مثل یک پلنگ ضربه آقای گل احتمالی لیگ برتر روسیه را مهار و راهی کرنر کرد.

بعد از یک هفته شیرین و هیجان انگیز برای سردار و در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر روسیه، ، تیم زنیت در حالی که او را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم رده پانزدهمی اوفا رفت.

دیدار دو تیم در حالی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید که همه تصور کسب یک برد آسان را برای زنیت می کردند. البته یاران سردار این شانس را در دقایق تلف شده نیمه اول پیدا کردند که دروازه حریف را باز کنند اما این اتفاق با درخشش دروازه بان اوفا رخ نداد.

شیرجه پلنگی علیه گل بیستم سردار+عکس دیده نشده در دقیقه 44 بازی دو تیم، صحنه مشکوکی در داخل محوطه جریمه رخ داد که داور  یک ضربه پنالتی به نفع تیم زنیت اعلام کرد و سردار آزمون، گلزن شماره یک زنیتی ها پشت توپ ایستاد. آزمون که در بازی قبلی یکی از گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود با اعتماد به نفس پشت توپ قرار گرفت اما او خبر از حضور یک دروازه بان آماده در درون دروازه تیم اوفا نداشت. پس ضربه محکم مهاجم ایرانی زنیت که قدرت و دقت کافی برای ورود به دروازه را داشت با خیز تماشایی گلر به کرنر رفت. قهرمان این لحظه بلنوف دروازه بان تیم اوفا بود که  با یک شیرجه دیدنی و نجات بخش، مثل یک پلنگ ضربه آقای گل احتمالی لیگ برتر روسیه را مهار  کرد.

هواداران زنیت که با حضور سردار آزمون پشت ضربه پنالتی به وجود آمده و در انتظار برگزاری شادی گل بودند پس از مهار این توپ توسط دروازه بان حریف، این گونه مغموم شدند.

به این ترتیب سردار آزمون یک پنالتی مهم را از دست داد تا هم شانس 20 گله شدن و قطعی تر کردن آقای گلی خود را از دست بدهد و هم از زدن یک گل سه امتیازی برای زنیت باز بماند. در نیمه دوم هم تلاش یاران سردار آزمون در دیداری که او در نیمه دوم تعویض شد برای باز کردن دروازه حریف راه به جایی نبرد و دیدار دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع:ورزش 3

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.