کد خبر : 3590 / /
/

واکنش آناهیتا همتی هم محله ای بابک خرمدین/ بازیگر زن حرف های تازه ای زد

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران: فضای شهرک اکباتان بعد از قتل بابک خرمدین ملتهب و نگران کننده شده است، این اتفاقات ربطی به محل زندگی ندارد و هر جایی ممکن است رخ بدهد.

واکنش آناهیتا همتی هم محله ای بابک خرمدین/ بازیگر زن حرف های تازه ای زد

بابک خرمدین کارگران معروف ایران است. بابک خرمدین توسط پدرش سلاخی شد و این روزها اخبار زیادی از او منتشر شده است. پدر بابک خرمدین قبل از قتل وی دختر و دامادش را به نحو وحشتناکی سلاخی کرده است.بابک خرمدین در دانشگاه کرج تدریس کارگردانی می کرد. اخبار بابک خرمدین را با ما دنبال کنید.

همچنان آرام و خونسرد هستند. صبح چهارشنبه پدر و مادر بابک خرمدین بار دیگر به دادسرای جنایی پایتخت آمده‌اند؛ بدون عذاب وجدان. سریال نیمه تمام خانواده خرمدین هنوز تمام نشده است. مادر و پدر بار دیگر به قتل اعتراف کرده‌اند؛ این بار به قتل دخترشان آرزو و دامادشان فرامرز. پشیمان نیستند. برای هر جنایت از انگیزه‌ای جدید گفته‌اند. فرامرز مشکلات اخلاقی داشته، آرزو هم در کنار ارتباط با افراد غریبه، مشروبات الکلی و مواد مخدر مصرف می‌کرده، بابک هم که کلاس‌های خصوص با دختران در اتاق خواب داشته است. پدر پس از این اعترافات در جلسه بازجویی دستانش را به عنوان پیروزی مقابل دوربین گرفت تا تصویرش منتشر شود.

Your browser doesn't support video.
Please download the file: video/mp4 video/webm

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.