کد خبر : 3555 / /
/

ادعای وحشتناک پدر بابک خرمدین: اگر آزاد شوم دختر دیگرم را به قتل می رسانم!+جزئیات بیشتر

دومین دختر خانواده خرمدین که آزیتا نام دارد در لیست قتل عام خانوادگی پدرش قرار داشت.

ادعای وحشتناک پدر بابک خرمدین: اگر آزاد شوم دختر دیگرم را به قتل می رسانم!+جزئیات بیشتر

پدر بابک خرمدین از قتل پسرش سجده شکر را به جای آورد. پدر بابک خرمدین گفت: اگر آزاد شوم دختر دریگرم را به قتل می رسانم. بابک خرمدین در دانشگاه کرج تدریس می کرد و دانشجویان زیادی داشت. پدر بابک خرمدین به قتل پسر و دختر و دامادش اعتراف کرده است. اخبار مربوط به خانواده بابک خرمدین را با ما دنبال کنید.

 پدر بابک خرمدین پس از افشای راز جنایت هولناک پسرش، صبح امروز در دادسرای امور جنایی تهران به قتل دختر و دامادش به همان سبک و شیوه قتل بابک خرمدین اعتراف کرد. پدر «بابک خرمدین»: اگر آزاد شوم دختر دیگرم را هم به قتل می رسانم!

آزیتا خرمدین در لیست قتل عام خانوادگی پدرش قرار داشت که پدر و مادرش بازداشت شدند.

پدر و مادر بابک خرمدین که از قتل های انجام داده رضایت دارند و بدون هیچ ناراحتی و عذاب وجدانی به جزئیات قتل اعضای خانواده شان و سلاخی کردن جسد ها اعتراف کردند.

آزیتا در لیست مرگ پدر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین پس از دستگیری واعتراف به قتل اعضای خانواده اش گفت: اگر آزاد شوم دختر دیگر را که آزیتا نام دارد بخاطر بد رفتاری هایش با نوه ام به قتل می رسانم و او را مثل خواهر و برادرش خواهم کشت.

پدر بابک خرمدین در بازجویی‌ها می‌گوید دامادش مشکل اخلاقی داشت آرزو خرمدین دخترش فاسد شده بود و بابک خرمدین هم مشکلات جنسی داشت اما در سوی دیگر دوستان صمیمی آرزو خرمدین و بابک خرمدین باور نمی‌کنند آنها فاسد بوده باشند چرا که آرزو خرمدین قبل از به قتل رسیدن فاش کرده بود پدرش مشکلات اخلاقی دارد و به او هم رحم نکرده است!

تراژدی باورنکردنی قتل خانواده بابک خرمدین

"باورم نمی‌شود، هنوز نمی‌توانم باور کنم که مادرش و پدرش، آرزو را کشته باشند و مثله کرده باشند. فکر می‌کردیم رفته است استانبول، یعنی پدرش اینگونه گفت. مدتی از آرزو خبر نداشتیم، ناگهان دیگر نه تلفن جواب می‌داد و نه به کافه‌ای که همیشه می‌رفتیم، می‌آمد. وقتی برای دیدارش به در خانه شان رفتیم، پدرش در را باز کرد و گفت "آرزو " به استانبول رفته است"

دوست چندین ساله آرزو خرمدین این سخنان را گفت و ادامه داد: " برایمان باور کردنی نبود که آرزو ازدواج کرده و به استانبول رفته باشد زیرا شرایط جسمی آرزو با توجه به بیماری ام اس شدیدی که داشت ذهنمان را به هر سویی برای نبودنش می‌کشید جز، ازدواج و مهاجرت به ترکیه و ساکن شدن در استانبول! فکر کردیم شاید بخاطر شرایط جسمی ناشی از بیماری ام اس، خانواده‌اش او را به آسایشگاهی برده‌اند حتی به آسایشگاه کهریزک نیز فکر کردیم ولی در دورترین نقطه ذهنمان هم فکر نمی‌کردیم که پدرش "آرزو" را کشته باشد.

دوست صمیمی آرزو خرمدین که هر دو ساکن شهرک اکباتان بودند و از کودکی با او همکلاسی و این دوستی تا زمانی که ناگهان آرزو ناپدید شد ادامه داشت در ادامه صحبت هایش گفت: " نه در دوره مدرسه، وقتی بزرگتر شدیم، یک روز ؛ مقابلم نشست و گفت: "می خواهم رازی به تو بگویم که اگر نگویم، نگفتنش خفه ام می‌کند" و گفت: " کودک که بودم، هشت ساله، پدرم...." به مادرم گفتم. مادر گفت" ساکت باش و هیچ چیزی به هیچ کسی نگو..." مادرم که از خانه خارج می‌شد، پدر و من که تنها می‌ماندیم..." آرزو در تمام سال‌های دوستی مان تنها سه بار این داستان را تعریف کرد و هر مرتبه می‌لرزید.

دوست آرزو در مورد اینکه آیا به خانه این خانواده هم رفت و آمد داشتند چنین گفت: " بله می‌رفتیم، پدرش و مادرش، زن و مرد آرامی بودند. تصورش هم سخت است که آن زن و مرد چنین جنایت هایی را مرتکب شده باشند. هر دفعه خانه شان می‌رفتیم از ما پذیرایی می‌کردند."

پدر آرزو چه رفتاری داشت، مهربان یا جدی؟ دوست آرزو خرمدین اینگونه پاسخ داد: " پدرش نظامی بود. رفتار مردان نظامی کمی جدی است. ولی مرد آرام در رفتار بود."

 

برادر و خواهر های بابک خرمدین مفقود شدند

محمد شهریاری در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده قتل بابک خرمدین و اعترافات جدید پدر و مادر وی مبنی بر قتل دختر و دامادشان نیز اظهار کرد: پدر بابک، ۴ فرزند به نام‌های آرزو متولد ۵۱، بابک متولد ۵۳، افشین متولد ۵۴ و آذر متولد ۶۱ دارد.

آرزو در ابتدا ازدواج کرده، اما سال ۸۸ از همسرش جدا شده بود. سپس آرزو به عقد پسرعمه‌اش درآمده بود و از بیماری ام‌اس رنج می‌برد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: پدر بابک مدعی شده که همسر آرزو به نام فرامرز مشکلات اخلاقی داشته و وی را به همان شیوه قتل بابک، در سال ۹۰ به قتل رسانده و جسدش را به خارج از خانه منتقل کرده و در سطل زباله انداخته است.  

شهریاری با بیان اینکه پدر بابک مدعی شده دخترش به ترکیه رفته، اما بررسی‌ها کذب بودن این اظهارات را نشان داد، گفت: پدر بابک به همراه همسرش مدعی هستند در سال ۹۷ آرزو را به دلیل مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه به همان شیوه قتل بابک، به قتل رسانده‌اند. 

 

 

بیوگرافی بابک خرمدین

بابک خرمدین

بابک خرم دین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما است.

 کارشناسی ارشد سینما¡دانشکده هنرهای زیبا¡دانشگاه تهران¡فارغ التحصیل ۱۳۸۸

 گذراندن دوره فیلم سازی یکساله در انجمن سینمای جوانان دفتر تهران ۱۳۷۹

 ساخت سه فیلم کوتاه داستانی به نام های “برش” ۱۳۸۳ به مدت( ۱۲ دقیقه)

آثار هنری بابک خرمدین

 – “بور بیجاده رنگ” ۱۳۸۶( ۲۲ دقیقه)

– “سه شنبه: مامان” ۱۳۸۸( ۹ دقیقه)

– فیلم نیمه بلند داستانی “روزن (کورسو)” ۱۳۸۹ ( ۴۲ دقیقه ) با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

– فیلم بلند داستانی “سوگنامه ای برای یاشار” ۱۳۹۲ ساخته شده در لندن ( ۷۲ دقیقه).

۴.عضویت در خانه سینما (سمت: کارگردان)

۵.برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای ” بور بیجاده رنگ” در جشنواره بین المللی فیلم آسا (فیلم های انسان دوستانه) ۱۳۸۸ وکاندید در (فیلمنامه ، تصویر برداری ، تدوین و صدا)

– برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در پنجمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی۱۳۸۸

– برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم “بور بیجاده رنگ” درششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال ( دانشگاه هنر)۱۳۸۸ و کاندید بهترین ( تصویر برداری و تدوین)

– پخش فیلم های: برش، سه شنبه: مامان، روزن (کورسو) وسوگنامه ای برای یاشاردر جشنواره های: فیلم کوتاه تهران ، سینما حقیقت ، تصویر سال ، جشنواره ی یاس (رسانه های تصویری) و…

۶.حضور به مدت یکسال در دایره فیلم و سریال ارتش و ساخت برنامه های مختلف برای ارتش جمهوری اسلامی ایران(۸۸ -۱۳۸۷)

۷.ساخت چند مستند تحت عنوان ” داغ عشق” در مورد جانبازان در ماه مبارک رمضان برای شبکه چهارسیما (۱۳۹۲)

۸.مسئول سینمایی فرهنگسرای دانشجو (شفق) سال ۱۳۸۷ (فرصت نمایش)

۹.برگزاری کلاسهای نقد و تحلیل آثار کریشتف کیشلوفسکی (فیلمساز لهستانی) در گروه فرهنگی هنری ضمیر.(۱۳۸۸)

۱۰.تدریس کارگردانی در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران(۱۳۸۹)

۱۱.تدریس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی فرهنگ و هنر، رشته ی سینما (واحد ۴) و (واحد ۴۸) از سال ۱۳۹۳

۱۲.ساخت مستند ” روایت یک انحراف” در مورد وضعیت فرهنگی سینمای ایران (۱۳۸۷)

۱۳.نگارش چند فیلمنامه داستانی به نامهای ” ورودی سیزده”،” دهانم زیبا و چشمانم سبز”( برگرفته از داستان کوتاهی از سالینجر)، “کنتراست” و فیلمنامه ی بلند سینمایی “رویای مرد مضحک”.

۱۴. نمایش فیلم بلند داستانی”سوگنامه ای برای یاشار” از۱۲ دی ماه ۱۳۹۴ در سینماهای هنر و تجربه.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.