کد خبر : 3473 / /
/

با نیما سریال بوتیمار آشنا شوید+سکانس سریال بوتیمار

علی صبوری کمدین و نویسنده ایرانی است که در سریال بوتیمار نقش نیما را بازی کرده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

با نیما سریال بوتیمار آشنا شوید+سکانس سریال بوتیمار

 نیما سریال بوتیمار متولد ۳ شهریور ۱۳۷۱ کمدین و بازیگر ایرانی است.  نیما سریال بوتیمار دانشجوی اخراجی رشتهٔ هوش‌بری بود. نیما سریال بوتیمار با حضور در مسابقهٔ خنداننده شو برنامهٔ خندوانه به شهرت رسید. بازی علی صبوری با نقش نیما سریال بوتیمار را می بینید.آخرین خبرهای مرتبط با نیما سریال بوتیمار را در سایت خبرآزاد بخوانید 

علی صبوری  زاده بازیگر و کمدین ایرانی که در سریال بوتیمار بازی کرده است .  خلاقیت بالای او باعث شده علی صبوری به یکی از بازیگران خاص تلویزیون تبدیل شود. 

علی صبوری متولد  ۳ شهریور ۱۳۷۱ است. هرچند پیش از اینکه علی صبوری به تلویزیون راه پیدا کند یکی از شاخ های فضای مجازی محسوب می شد اما حضورش در برنامه خنداونه سکوی پرتا بلندی برای او بود.

علی صبوری قهرمان دور اول خنداننده شو است که توسط رامبد جوان در برنامه خندوان شبکه نسیم برگزار شد. 

او با ساخت سریال اینستاگرامی کلانتر معروف شد. او همچنین در سریال کمدی آخر خط بازی کرده ا‌ست.

علی صبوری یک بازیگر و نویسنده بسیار خلاق است که قبل از حضور در تلویزیون از صفحه اینستاگرامش درامد بالایی داشت. اجراهای وی در خندوانه با تمجیدها و انتقادهایی روبرو شد؛ بهروز افخمی ضمن مقایسهٔ وی با رضا عطاران از او تمجید کرد و البته خبرگزاری تسنیم با انتشار یادداشتی از محتوای استندآپ‌های وی انتقاد کرد.

زندگی خصوصی نیما سریال بوتیمار

نیما سریال بوتیمار علی صبوری یک برادر دارد ، آرمان برادر علی صبوری رابطه بسیار خوبی با برادرش دارد و مدیر برنامه های برادرش است. آنها یک تیم کامل هستند و نویسندگی بعضی از کارهای علی صبوری را آرمان صبوری بر عهده دارد. علی صبوری در رشته هوش بری در دانشگاه قبول شد و تا ترم آخر نیز ادامه داد اما ترم آخر به دلیل عدم حضور در کلاس ها اخراج شد. 

علی صبوری ازدواج کرده و همسر دارد اما تا به حال همسر خود را به طرفدارانش معرفی نکرده است. 

نیما سریال بوتیمار چطور بازیگر شد

علی صبوری  پس از حضور در خندوانه و آشنایی با علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی  به عنوان یکی از نقش‌های اصلی مجموعهٔ تلویزیونی آخر خط به کارگردانی مسعودی که در تیر ۱۳۹۹ از شبکه سه پخش شد به ایفای نقش پرداخت. مسعودی دربارهٔ روند انتخاب وی به عنوان بازیگر این مجموعه گفت: «وقتی علی در برنامه خنداننده شو اول شد، من در پیش‌تولید سریالم بودم. صدایش کردم و به او گفتم که تو جوانی و الان هم خیلی خوشحالم که در خنداننده شو دیده شدی؛ ولی به قول معروف این یک اتفاق است و با یک گل هیچوقت بهار نمی‌شود. به غیر از او دو سه نفر دیگر از بچه‌های خنداننده شو را نیز انتخاب کرده بودم که یکی از آنها وحید رحیمیان بود؛ ولی وحید بنا به دلایلی خودش نیامد.»

از جمله حاشیه‌های حضور رسمی وی در صدا و سیما، تعهد وی به این نهاد برای کنترل محتویات صفحهٔ اینستاگرامش بودکه با واکنش مثبت علیرضا مسعودی همراه شد. همچنین او در فیلم زیر سقف دودی از پوران درخشنده هم ایفای نقش کرده بود اما نقش او حذف شد.

علی صبوری در نقش نیما سریال بوتیمار

نیما سریال بوتیمار علی صبوری در سریال بوتیمار یکی از نقش های اصلی را بازی می کند او نقش نیما پسر جوانی را بازی می کند که عاشق دختری به نام نهال با بازی سارا مقربی شده است. داستان عاشقانه این دو جوان سکانس های کمدی زیادی را به وجود آورده و از داستان های فرعی بامزه سریال طنز بوتیمار است. 

سریال بوتیمار سریالی طنز است که مرجانه گلچین و حمید لولایی ،اشکان اشتیاق ،  علی صبوری ، سارا مقربی، دانیال جعفری و سام غریبی در آن ایفای نقش می کنند. 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.