کد خبر : 3108 / /
/

کامرانی سریال احضار در دل طبیعت+عکس لو رفته میلاد میرزایی

به تازگی میلاد میرزایی بازیگر سریال احضار عکسی از خود در طبیعت منتشر کرد

کامرانی سریال احضار در دل طبیعت+عکس لو رفته میلاد میرزایی

کامرانی سریال احضار فرزند سوم و آخر خانواده پنج نفری است او یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های (فاطمه و محمد) دارد. کامرانی سریال احضار بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 شهریور ماه سال 1369 در شهر بابل است.کامرانی سریال احضار  فعالیت جدی خود را از اواخر سال 1383 با تئاتر در شهر ساری شروع کرد او بدلیل اینکه لکنت زبان داشت روزانه تا هفده ساعت تمرین فن بیان می کرد تا اینکه بعد از گذشت شش ماه تمرین مشکل تکلم خود را رفع کرد و بعد در سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد.کامرانی سریال احضار هنرمندی تمام عیار که علاوه بر بازیگری در گویندگی، دوبله، موسیقی و عکاسی هم فعالیت می کند.آخرین خبرهای مرتبط با کامرانی سریال احضار را از سایت خبرآزاد دنبال کنید.

 

 

بی رمق در این راه قطره ایی میشوم.در مه ایی که برایت میرقصد میخوانم،در منظره ایی که برایت ارامشی میشود،اذان میگویم.همه چیز را وقف میدانم.وقف تو.حتی چشمانم.ای دوست به من نگاه کن فقط.همین...

کامرانی سریال احضار

کامرانی سریال احضار؛ روح یا شیطان

*گمانه‌زنی و قضاوت درباره نقش شما بسیار است؛ گروهی می‌گویند روح هوس ‌باز و گروهی هم می‌گویند شیطان است...

اتفاقاً این گمانه‌زنی کردن خوب است. باعث می‌شود به این نکته برسم که خوب پیش رفته‌ام. یک نکته‌ای درباره تحلیل نقش و چگونه بازی کردن نقش بگویم؛ از جایی محسن کامرانی می‌میرد و تبدیل به روح می‌شود، سعی کردم خیلی رئال بازی‌اش کنم؛ در واقع سورئالی که باورپذیر باشد. خیلی سعی کردم روی نگاهش فکر کنم و به ریزترین جزئیات نقش توجه داشته باشم. خوشبختانه بازتاب‌هایی که از مردم گرفتم مثبت بوده و فکر می‌کنم که راه درستی را در پیش گرفتیم.

دقیقاً. شاید باورتان نباشد که خودم هنوز پایان سریال را نمی‌دانم. می‌دانم قرار است چه کارهایی بکنم اما برایم جذاب است همه‌چیز را سر صحنه به صورت داغ و زنده تجربه می‌کنم. آن‌قدر باید سوار بر قضیه باشیم چیزهایی که به ما گفته می‌شود بتوانیم آن کارها را به راحتی انجام دهیم؛ از این جهت کار ما خیلی سخت‌تر می‌شود، زمانی که فیلمنامه را کامل دست‌مان داشتیم تمرین می‌کردیم و الان باید هر زمان روی نقش‌  و شخصیتی که بازی می‌کنم متمرکز باشم.

کامرانی سریال احضار قبل از شروع پخش، قضاوت‌هایی شد؛ نمادی از احضار، چشم جهان‌بین و دجال را نشان دادند و شروع کردند به قضاوت‌هایی که واقعاً زودهنگام و تحقیق‌نشده بود. مثلاً می‌گفتند این سریال می‌خواهد مردم را جادو کند. خوشبختانه با شروع سریال و رسیدن به قسمت‌های چهارم و پنجم قضاوت‌ها کمتر شد.  نقدهایی به آن وارد کردند که از بازیگرانی استفاده کرده که چهره نیستند. اما واقعاً این بازیگران نابازیگر نیستند و تجربه داشته‌اند. طبیعتاً در هر کاری که بازیگر جدید حضور داشته باشد بیشتر روی آن و خصوصاً بازی آن بازیگران متمرکز می‌شوند؛ مشکل کوچک را بزرگ می‌کنند.  اما بالأخره به هر کاری نقد وارد است و نمی‌خواهم از این قضیه دفاع کنم.

تکلیف این سریال از ابتدا مشخص بود؛ وقتی که با هم صحبت می‌کردیم این سریال قرار نبود ترسناک ساخته شود. یک خط داستانی داشت و فقط یک نقطه در این سریال ماورا الطبیعه و قدری ترسناک به نظر می‌رسد. شما ببینید سریال "او یک فرشته بود" دهه 1380 ساخته شده و آن موقع اصلاً خبری از این دسترسی به فیلم و رسانه وجود نداشت. الان با موبایل‌مان به دنیاهای جدیدی از فیلم و سریال و اتفاق و رسانه سفر می‌کنیم. به همین خاطر سریال‌ها و فیلم‌ها با ژانرهای مختلفی ساخته می‌شود که خیلی هم ژانر ترسناک طرفدار دارد اما این سریال برپایه ترسناک بودن ساخته نشده است.

* کامرانی سریال احضار/پس هدف سریال احضار چیست؟

هدفش این نبوده که مردم را بترساند. این سریال راجع به آگاه کردن مردم ساخته شده است. چون الان مردم ما خیلی سراغ اتفاقات خرافاتی رفتند و هرکسی برای خودش کاسبی دارد و چیزهای جدید می‌گوید. من زیاد دیدم شخص مشکل عادی در زندگی‌اش پیدا می‌کند و بدون اینکه برای آن تلاشی کند پیش شخصی می‌رود که او با کارهای ماوراء الطبیعه مشکل او را حل کند؛ در این راه هزینه‌ گزافی هم می‌پردازد. در اطرافیان‌مان زیاد داریم کسانی که به سراغ این کارها رفته‌اند؛ حرف اصلی "احضار" این است که نمی‌شود با این خرافات زندگی را درست کرد، دلی را به دست آورد و یا رابطه عاشقانه‌ای را ترمیم بخشید. همه‌چیز باید بر پایه صداقت و راه درست پیش برود.

میلاد میرزایی بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار

کامرانی سریال احضار به نظرمن مخاطب باید منتظر یک غافلگیری خیلی جذاب باشد. به خاطر اینکه 99 درصد حدس‌هایی که مخاطب زده کاملاً اشتباه است. بیشتر راجع به محسن کامرانی همه اشتباه حدس زده‌اند. مخاطبانی که فکر می‌کنند روح است یا شیطان؛ اتفاقاً هرچه جلوتر برویم خواهید دید که قصه "احضار" شبیه به سریالی‌هایی که گفته‌اند نیست. اجازه نداشته و ندارم چیزی بگویم و اتفاقاً هم درست است مخاطبین باید ببینند و درباره سریال و شخصیت‌هایش قضاوت کنند؛ اما این را می‌توانم بگویم که منتظر اتفاق جذاب‌تری باشند.

 سریال احضار از جمله سریال هایی است که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش شود یکی از بازیگران این سریال میلاد میرزایی است که در نقش کامرانی بازی کرده است.

بیوگرافی کامرانی سریال احضار

میلاد میرزایی متولد 31 شهریور 1369 در بابل، بازیگر است.میلاد میرزایی لیسانس بازیگری دارد و از دوبلاژ شروع کرده و به واسطه چهره اش به بازیگری هم روی آورد.میلاد میرزایی فرزند سوم و آخر خانوده است که یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های فاطمه و محمد دارد.

شروع فعالیت هنری کامرانی سریال احضار

کامرانی سریال احضار میلاد میرزایی ابتدا فعالیت هنری خود را از سال 83 از تئاتر شروع کرد و بعد از سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد. و در سال 94 در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد.

میلاد میرزایی سال 95 در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، نقش کوتاهی را در کنار لیلا اوتادی و میلاد کی مرام بازی کرد و از همان آشنایی به سریال بانوی عمارت دعوت شد. 

میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال 95 در نقش رشید پسر حاج فتاح با بازی در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، رامتین خداپناهی و نیکی نصیریان به شهرت رسید.

میلاد میرزایی در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری، سریال جدید شبکه سه سیما است که به ایفای نقش در آن پرداخته است و در کنار بازیگران سرشناس این سریال به کسب تجربه های جدید پرداخت.میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم است که نقش مقابل بازیگرانی چون الهام طهموری و فریبا متخصص را ایفا می کند.

زنده یاد سیروس گرجستانی در آخرین تجربه بازیگری اش در سریال شرم مقابل دوربین رفت و میلاد میرزایی افتخار همکاری در کنار این هنرمند پیشکسوت را در این سریال داشت.

سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید یکی دیگر از سریال های جدید میلاد میرزایی است. او در سریال بیگانه ای با من است که روایتی از جا به جایی یک خدمتکار با عروس خانواده می باشد و ماجرای آن در سالهای ابتدایی دهه هفتاد می گذرد مقابل دوربین رفت و تجربه های جدیدی در کنار بازیگران این سریال کسب کرد.

کامرانی سریال احضار میلاد میرزایی در این سریال با هنرمندانی چون شبنم قلی خانی ، پژمان بازغی ، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی ، پرویز پورحسینی، نگار عابدی ، ایوب آقاخانی، امیریل ارجمند ، مهدی فقیه، سوگل طهماسبی ، دنیا مدنی ، شیوا ابراهیمی ، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور ، فرهاد شهریزی ، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی و ... همبازی است.

میلاد میرزایی در فیلم تحسین شده سهیلا شماره ۱۷ نیز بازی کرده است و در فیلم های ” تاریکی شب روشنایی روز”، “درد مشترک”، “لایه های دروغ”، “محکومین” و “فریاد در سکوت “ هم ایفای نقش کرده است.

میلاد میرزایی علاوه بر بازیگری، دوبلور، گوینده رادیو و همچنین در زمینه موسیقی و عکاسی نیز فعالیت دارد.

میلاد میرزایی در سریال احضار در کنار بازیگرانی همچون آرش مجیدی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و ... در نقش کارمرانی بازی کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.