کد خبر : 3105 / /
/

با کامرانی سریال احضار بیشتر آشنا شوید!+تصاویر دیده نشده

سریال احضار در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران جوان این سریال می پردازیم.

با کامرانی سریال احضار بیشتر آشنا شوید!+تصاویر دیده نشده

 سریال احضار از جمله سریال هایی است که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش شود یکی از بازیگران این سریال میلاد میرزایی است که در نقش کامرانی بازی کرده است.

بیوگرافی کامرانی سریال احضار

میلاد میرزایی متولد 31 شهریور 1369 در بابل، بازیگر است.میلاد میرزایی لیسانس بازیگری دارد و از دوبلاژ شروع کرده و به واسطه چهره اش به بازیگری هم روی آورد.میلاد میرزایی فرزند سوم و آخر خانوده است که یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های فاطمه و محمد دارد.

ازدواج کامرانی سریال احضار

میلاد میرزایی ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت هنری کامرانی سریال احضار

کامرانی سریال احضار میلاد میرزایی ابتدا فعالیت هنری خود را از سال 83 از تئاتر شروع کرد و بعد از سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد. و در سال 94 در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد.

 

میلاد میرزایی سال 95 در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، نقش کوتاهی را در کنار لیلا اوتادی و میلاد کی مرام بازی کرد و از همان آشنایی به سریال بانوی عمارت دعوت شد. 

میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال 95 در نقش رشید پسر حاج فتاح با بازی در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، رامتین خداپناهی و نیکی نصیریان به شهرت رسید.

میلاد میرزایی در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری، سریال جدید شبکه سه سیما است که به ایفای نقش در آن پرداخته است و در کنار بازیگران سرشناس این سریال به کسب تجربه های جدید پرداخت.میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم است که نقش مقابل بازیگرانی چون الهام طهموری و فریبا متخصص را ایفا می کند.

زنده یاد سیروس گرجستانی در آخرین تجربه بازیگری اش در سریال شرم مقابل دوربین رفت و میلاد میرزایی افتخار همکاری در کنار این هنرمند پیشکسوت را در این سریال داشت.

سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید یکی دیگر از سریال های جدید میلاد میرزایی است. او در سریال بیگانه ای با من است که روایتی از جا به جایی یک خدمتکار با عروس خانواده می باشد و ماجرای آن در سالهای ابتدایی دهه هفتاد می گذرد مقابل دوربین رفت و تجربه های جدیدی در کنار بازیگران این سریال کسب کرد.

کامرانی سریال احضار میلاد میرزایی در این سریال با هنرمندانی چون شبنم قلی خانی ، پژمان بازغی ، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی ، پرویز پورحسینی، نگار عابدی ، ایوب آقاخانی، امیریل ارجمند ، مهدی فقیه، سوگل طهماسبی ، دنیا مدنی ، شیوا ابراهیمی ، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور ، فرهاد شهریزی ، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی و ... همبازی است.

میلاد میرزایی در فیلم تحسین شده سهیلا شماره ۱۷ نیز بازی کرده است و در فیلم های ” تاریکی شب روشنایی روز”، “درد مشترک”، “لایه های دروغ”، “محکومین” و “فریاد در سکوت “ هم ایفای نقش کرده است.

میلاد میرزایی علاوه بر بازیگری، دوبلور، گوینده رادیو و همچنین در زمینه موسیقی و عکاسی نیز فعالیت دارد.

میلاد میرزایی در سریال احضار در کنار بازیگرانی همچون آرش مجیدی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و ... در نقش کارمرانی بازی کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.