کد خبر : 3006 / /
/

داوطلب جدید برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با برگزاری نشست خبری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.​

داوطلب جدید برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد

محمود صادقی در نشست خبری در دفتر مرکزی انجمن اسلامی دانشگاهیان گفت: موسم انتخابات فرصتی است تا با استفاده از ان ضمن مرور دستاورد گذشته چشم انداز رویدادها را ترسیم کرد و داوطلبان با برنامه های خود نظر رای دهندگان را جلب می کنند. برغم دستاوردها در چهل سال گذشته در همه حوزه ها بر بنیاد معیاری اقتصادی و اجتماعی وضعیت کشور مطلوب نیست و براساس دگرگونی اصلی و مطالبات ملت و شیوه تعامل دولت‌های مستقر را ایجاد کرد.

صادقی یادآور شد: احساس نا امیدی در شمار قابل توجهی از احاد جامعه وجود دارد و نخبگان دربند آسیب اجتماعی هستند. معیشت دشوار مردم و ابرچالش ها گواه روشنی بر ساختار کنونی است.

صادقی خاطر شد: دولت باید با مدیریت چالش ها و بسیج امکانات کشور در جهت بهبود و اثرگذاری مثبت بر زندگی مردم تلاش کند و با شفافیت نظام ساختار و عملکرد خود را شفاف کند و با فساد مقابله کند.

وی تاکید کرد: دولت پاسخگو می تواند با اتکا به ملت قدرت ملی را احیا کند و با این قدرت می تواند موانع را از پیش رو بردارد و سایر قوا را وادار به پاسخگویی کند. دولت پاسخگو می تواند با جلب مشارکت مردم و رویکرد عدالت محوری وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشد و بر فقر فزاینده فائق اید.

وی اضافه کرد: به همین دلیل داوطلب نامزدی انتخابات خواهم شد و ما بر محور شعار دولت پاسخگو و شفافیت تلاش می کنیم برنامه ای افق ساز خواهد بود تا امید مردم را زنده می کند. این برنامه مبانی بر توسعه پایدار و متوازن است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.