کد خبر : 23851 / /
/

دکوراسیون شیک و چشم نواز طلا فروشی چگونه باید باشد ؟

دکوراسیون شیک و چشم نواز طلا فروشی چگونه باید باشد ؟

دکوراسیون شیک و چشم نواز طلا فروشی در جذب مشتری بسیار اثرگذار است. اخیراً طلافروشان به دکور مغازه خود اهمیت زیادی می دهند.

برای اینکه بتوانید ظاهری شیک و زیبا را برای طلا فروشی خود رقم بزنید ، باید موارد متعددی را درنظر بگیرید. ما قصد داریم به چندین مورد مهم اشاره داشته باشیم که به شما در این زمینه کمک کنیم.

روشنایی مغازه طلافروشی چقدر باشد ؟

یکی از مسائل مهم در ارتباط با مغازه طلافروشی ، نور و روشنایی است. نور و روشنایی در نمایش هر چه بهتر طلا و جواهرات اثرگذار می باشند. روشنایی ویترین باید به اندازه ای باشد که مشتریان در بیرون از مغازه بتوانند جواهرات موجود در ویترین را به بهترین نحو مشاهده کنند. میزان نور باید به اندازه ای باشد که تمامی جزئیات ریز جواهرات از جمله سنگ ها و نگین ها و ... به خوبی جلوه کنند.

لذا قبل از پیاده سازی دکوراسیون طلا فروشی باید برنامه درستی برای نور و روشنایی مغازه درنظر داشته باشید. برای داشتن یک دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی ، چگونگی استفاده از منبع نور به منظور در معرض دید قرار دادن ارزش طلا و جواهرات بسیار مهم است. اینگونه نیست که هر چه نور داخل طلا فروشی بیشتر باشد ، بهتر باشد. بلکه توزیع متناسب منابع نور از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است.

نور مناسب برای طلا فروشی چگونه است ؟

یک طلا فروشی خاص و لاکچری ، باید از نورپردازی درستی برخوردار باشد. طلا و جواهرات گوناگون ، برای جلوه ی خاص تر و زیباتر به روشنایی متفاوتی نیاز دارند. به بیان دیگر شاید چراغی که برای یک جواهرات مناسب است ، برای جواهرات دیگر مناسب نباشد. برای نمونه ، چراغ های مورد استفاده برای زمرد و الماس با یکدیگر فرق خواهند داشت.

دیوارپوش مناسب طلا فروشی کدام است ؟

شما می توانید با توجه به المان های مختلفی یک دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی را رقم بزنید. شاید کمی عجیب باشد ، اما در طراحی دکوراسیون طلا فروشی حتی به مکان قرارگیری گاوصندوق باید اهمیت داد. این مسئله را بیان نمودیم که بدانید در طراحی دکور طلا فروشی همه ی المان ها مهم و حیاتی می باشند و نمی توان برای چیدمان یک وسیله سرسری تصمیم گیری نمود.

کاغذ دیواری و یا دیوارپوش ها در زیبایی دکور طلا فروشی بسیار اثرگذار می باشند. دیوارپوش های سه بعدی جدیدی که به تازگی مد شده اند ، دیوارهای طلا فروشی را بسیار جذاب می کنند. بهتر است همه ی دیوارها را با دیوارپوش های سه بعدی نپوشانید و یک دیوار را برای این طراحی اختصاص دهید. برای طلا فروشی های کوچک حتماً از دیوارپوش ها یا کاغذ دیواری های سفید استفاده کنید.

اهمیت ویترین در ایجاد دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی چیست ؟

در رابطه با ویترین طلا فروشی باید به دو مسئله توجه زیادی داشت. اولین مسئله ، زیبایی ویترین و دومین مسئله امنیت ویترین است. بنابراین طراحی ویترین طلا باید با توجه به این مسائل صورت بگیرد.

مغازه طلافروشی از مغازه های حساسی است که نیازمند سطح امنیتی بالایی است. زیرا اجناس موجود در این مغازه بسیار ارزشمند و نفیس هستند. بهتر است طراحی ویترین طلا را به شخص متخصصی واگذار کنید که در طراحی ویترین ، فاکتورهای امنیتی و زیبایی را درنظر بگیرد.

نکته مهم دیگر در طراحی دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی این است که به ابعاد ویترین توجه شود. ارتفاع ویترین باید به میزان استانداردی باشد که مشتری در حین مشاهده ی طلا و جواهرات خم نشود. ارتفاع زیاد موجب قابل رؤیت نبودن جواهرات از زاویه دید مشتری می شود و برای برخی از مشتریان دشوار است.

تم رنگی مناسب برای طلا فروشی چیست ؟

انتخاب تم های رنگی تا حدودی سلیقه ای است و طراح دکور حتماً از نظرات و سلایق صاحب مغازه استفاده می کند. نکته مهمی که باید همواره به آن توجه نمود ، هارمونی رنگ های به کار رفته در طلا فروشی است.

هارمونی رنگ بر پایه چرخ رنگ می باشد. هارمونی یعنی چه رنگ هایی در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند. این مسئله در طراحی دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی بسیار اهمیت دارد. درنظر داشته باشید که برای طلافروشی های کوچک ، رنگ های تیره را استفاده نکنید. ایده استفاده از رنگ های سفید برای مغازه کوچک بسیار جالب و شیک است.

طراحی مغازه طلا فروشی ، نیازمند استفاده از تجهیزات نور و روشنایی مناسب است. درجه و شدت نور مورد استفاده در طلافروشی با توجه به نوع دکور و حجم جواهرات موجود در مغازه ، متفاوت می باشد.

بهترین مانکن ها برای طلا فروشی کدامند ؟

یکی از تجهیزات موردنیاز برای دکور طلا فروشی ، مانکن های طلا فروشی می باشند. مانکن ها در انواع گوناگونی شامل مانکن نیم ست ، استند آویز ، پایه النگو ، پایه گوشواره ، سینی حلقه و ... وجود دارند.

مانکن ها در جلوه ی هر چه زیباتر جواهرات نقش دارند. بنابراین استفاده از مانکن های شیک و جدید می تواند ویترین مغازه شما را جذاب کند و در جلب مشتری اثرگذار باشد. اینکه چه مانکن هایی را برای طلافروشی خود خریداری نمایید ، بسیار مهم است. لذا به این مسئله توجه فرموده و خرید این تجهیزات را از برندهای معتبر و حرفه ای انجام دهید.

پارتیشن بندی در طراحی دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی چگونه باشد ؟

یکی از موارد مهم دیگر در طراحی دکور مغازه طلا فروشی ، پارتیشن بندی است. پارتیشن بندی ها باید به گونه ای باشد که مسیر حرکت مشتریان با قسمت ایستادن مشتریان مجزا باشد. کانترها و پارتیشن ها و ... بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن های جدید از جنس های شیشه ای ، چوبی ، ام دی اف و ... می باشند که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشند. به رنگ پارتیشن ها ، ارتفاع آنها و ... توجه داشته باشید.

مقدم مانکن

برای اینکه یک طلا فروشی شیک و مدرن داشته باشید ، نیازمند یک تیم طراحی دکور حرفه ای و ماهر هستید. طراحی دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی ، تخصص مجموعه مقدم مانکن می باشد.

بدین منظور به تمامی عناصر مهم در طراحی دکور اهمیت داده می شود و به هر یک از عناصر با دقت بسیار زیادی پرداخته می شود. نتیجه ی کار ، برای شما باورنکردنی است. زیرا شاهد یک دکور با شکوه و مجلل خواهید بود که چشم های مشتریان را به سمت خود خیره می کند. مقدم مانکن می تواند دکور رؤیایی شما را برای مغازه شما پیاده سازی نموده و رؤیای شما را به واقعیت تبدیل کند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.