کد خبر : 20299 / /
/

کشف ۶ کیلو طلا از سارقان مسلح در خانی‌آباد+فیلم

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۲ سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد تهران لحظاتی پس از سرقت دستگیر شدند. از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی کشف و ضبط شد.

کشف ۶ کیلو طلا از سارقان مسلح در خانی‌آباد+فیلم

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی را در منطقه خانی‌آباد تشریح کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در خانی‌آباد، اظهار کرد: ساعت 20:50 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله خانی‌آباد، سریعاً تیم عملیات کلانتری خانی‌آباد با تجهیزات کامل به محل  اعلامی اعزام شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: با حضور به موقع و هوشمندانه مأموران در محل، دو سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و 43 تیر جنگی از آنها کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات هر دو سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف شد، ادامه داد: در این رابطه سه شهروند که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر  اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده‌اند

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 33 و 43 ساله در تحقیقات اولیه به  تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه  اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را 6 کیلوگرم به ارزش  78 میلیارد ریال اعلام کردند.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی و اقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهمان قابل ملاحظه و مثمر ثمر بود، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.