کد خبر : 22737 / /
/

چطور واتساپ جی بی را فارسی کنیم

چطور واتساپ جی بی را فارسی کنیم

 

چکیده : اگر قصد دارید واتساپ جی بی خود را فارسی کنید و به دنبال راه حل رفع مشکل خود می گردید این مقاله جامع به شما کمک خواهد کرد.

تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند در حال نصب و استفاده از پیام رسان های واتس اپ و نسخه های غیر رسمی آن مانند GBWhatsApp و WhatsApp Business بر روی تلفن همراه خود هستند. بسیاری از این عزیزان برای خود می خواهند که زبان اپلیکیشن WhatsApp GB فارسی باشد و به دنبال راهی برای تغییر زبان WhatsApp GB به فارسی هستند. ایران اپ در قالب یک محتوای کوتاه و مختصر سعی کرده این مشکل کاربران را حل کند.

هشدار : قبل از اینکه بریم سراغ این مشکل و روش های رفع اون باید بهتون بگم برنامه هایی هستند که برای کنترل فرزندان توسط والدین استفاده می شوند ولی ممکن است افرادی قصد هک واتساپ دیگران را با کمک آنها داشته باشند. شما باید دقت کنید که این برنامه کنترل فرزند را روی موبایل خود نصب نکنید وگرنه همه اطلاعات شما توسط فرد هکر قابل رویت خواهد بود.

در نسخه های اولیه اپلیکیشن WhatsApp GB امکان تغییر زبان WhatsApp GB به فارسی با مراجعه به تنظیمات WhatsApp و کلیک کردن fouad mods > universal and... برای کاربران وجود داشت، اما در نسخه های جدید این اپلیکیشن، قسمت Language in Persian وجود ندارد!

چگونه واتساپ جی بی رو فارسی کنیم ؟

هنگامی که برای اولین بار WhatsApp GB را نصب می کنید، منوی برنامه و گزینه ها به زبان انگلیسی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید نوشته می شود.

5

  1. برای رفع این مشکل باید زبان موبایل خود را به فارسی تغییر دهید تا زبان WhatsApp GB تغییر کند.

آموزش تغییر زبان گوشی های آیفون و اندروید

در اندروید به Settings > System > Language & Input > Languages ​​بروید. برای پیمایش به بالا یا افزودن زبان، روی یک زبان ضربه بزنید و نگه دارید

آیفون: به تنظیمات آیفون بروید

 > عمومی > زبان و منطقه > زبان آیفون. یک زبان را انتخاب کنید، سپس روی تغییر به {Language} ضربه بزنید.

در KaiOS، روی تنظیمات در منوی برنامه‌ها ضربه بزنید > به لبه صفحه بروید تا Personalization > Scroll down > روی زبان ضربه بزنید > زبانی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید > روی OK ضربه بزنید.

  1. به WhatsApp GB بروید. با توجه به تصویر زیر مشاهده می کنید که زبان منوی برنامه به فارسی تغییر کرده است.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.