کد خبر : 21814 / /
/

آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟

آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟

آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است که قصد دارد بین سال های 2022 تا 2024 بیش از 1.3 میلیون مهاجر جدید استقبال نماید. کانادا به دلیل جذب نیروی کار متخصص، سرمایه گذار و دانشجویان بین المللی، مسیرهای متععدی فراهم نموده است. حال سوالی که پیش می آید این است که آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟ پاسخ به این سوال برای هر شخصی متفاوت و متناسب با شرایط و علایق آن شخص می باشد پس بهتر است در ابتدا اطلاعات کلی در زمینه شرایط زندگی، کار و تحصیل در کانادا را برایتان ارائه نماییم تا با مطالعه آن و مطابق آن ها با شرایط، موقعیت و علایق خود، پاسخ سوال آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟ را دریابید. مطالب زیر بخشی از اطلاعاتی است که در مقالات مختلف موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد پس برای کسب اطلاعات تکمیلی و جامع می توانید به مقالات این سایت مراجعه نمایید.

کیفیت کلی زندگی در کانادا

قطعا یکی از عواملی که می بایست در پاسخ به سوال آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟ می بایست بررسی شود، کیفیت زندگی در کانادا می باشد. کانادا به دلیل استاندارد بالای زندگی همراه با کیفیت زندگی به خوبی شناخته شده است. نه تنها تعادل مناسبی بین کار، زندگی و تفریح دارد، بلکه محیطی عالی برای لذت بردن از هر سه را نیز دارد. کانادایی ها برای زمان استراحت خود ارزش قائل هستند و این در تعداد تعطیلات عمومی و ساعات کاری آرام تر که اکثر ساکنان از آن لذت می برند منعکس می شود. به لطف تاکیدی که بر روی آرامش می شود، واقعاً می توانید از زندگی در کانادا لذت ببرید.

فرصت های شغلی عالی در کانادا

قطعا وجود موقعیت شغلی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در پاسخ به سوال آیا مهاجرت به کانادا کار درستی است؟ می باشد. مهاجران متخصص بین المللی می توانند برای مهاجرت به کانادا از طریق کارگران ماهر فدرال به این کشور مهاجرت نمایند. هم اکنون بیش از 347 موقعیت و پوزیشن شغلی برای مهاجرت به کانادا تحت این برنامه وجود دارد که امکان ورود سریع به کانادا را برای متقاضیان فراهم می کند. اقتصاد پویا و قوی کانادا همواره مسیر رشد و پیشرفت را طی می کند به همین دلیل انواع فرصت ها را برای انواع حرفه ها و موقعیت های شغلی را باز می کند. پس نه تنها موقعیت های شغلی بسیاری برای متقاضیان در این کشور وجود دارد بلکه استرسی که ممکن است هم اکنون در کشور خود تحمل می کنید را در این کشور شاهد نباشید. اما دقت نمایید که برای به دست آوردن یک موقعیت شغلی می بایست تخصص و مهارت بسیار مناسبی داشته باشید که این رقابت بالا برای به دست آوردن موقعیت شغلی را نشان می دهد و برای یافتن یک شغل خوب، باید سخت تلاش کنید.

2

مراقبت های بهداشتی رایگان در کانادا

مشابه NHS انگلستان، سیستم مدیکر کانادا مراقبت‌های بهداشتی اولیه را بر اساس نیاز و نه توانایی پرداخت به همه ارائه می‌دهد. هزینه این مراقبت های بهداشتی از طریق مالیات  تامین می شود که این باعث می‌شود که مراقبت های بهداشتی رایگان را برای همه در دسترس قرار دهد که خبر خوبی برای مهاجران است که از مزایای خدمات بهداشتی دولتی رایگان استفاده می‌کنند!

 

کیفیت بالای آموزش در کانادا

کیفیت و سطح آموزش در کانادا بسیار بالا است به گونه ای که 11 دانشگاه از 250 دانشگاه مطرح جهان در کانادا واقع شده است. متقاضیان بین المللی با تحصیل در برترین دانشگاه های کانادا، آموزش های لازم برای ورود به بازر کار جهانی را دریافت می کنند. کانادا به دانشجویانی که در این کشور تحصیل نمایند اجازه می دهد که متناسب با طول بازه تحصیلی خود از 9 ماه الی 3 سال در این کشور بمانند و کار پیدا کنند. همچنین کانادا امکان تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم و تابعیت کانادا را فراهم نموده است که می توانید در مقاله تحصیل در کانادا در این مورد و شرایط تحصیل کانادا اطلاعات جامعی را به دست آورید: هزینه تحصیل در کانادا.

 هزینه های تحصیل در کانادا نسبت به دیگر کشورهای انگلیسی زبان مناسب تر می باشد و در این کشور می توانید دانشگاه های ارزان قیمت بسیار را پیدا نمایید. لیست دانشگاه های ارزان قیمت کانادا را می توانید در مقاله بالا از موسسه ملک پور پیدا نمایید.

هزینه های مقرون به صرفه زندگی

کانادایی هایی که به دلیل مقرون به صرفه بودن شهرت دارند، با دستمزد متوسط ​​هنوز هم می توانند کیفیت زندگی خوبی داشته باشند. قدرت خرید کلی شما در کانادا 5.5 درصد در مقایسه با انگلیس بهتر خواهد بود. پس به طور کلی هزینه های زندگی در کانادا در مقایسه با دیگر کشورهای انگلیسی زبان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مسیرهای متنوع و آسان مهاجرتی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، در کانادا مسیرهای مهاجرتی متنوعی برای مهاجران بین المللی وجود دارد که همه اشخاص با هر موقعیتی، شانس زندگی در کانادا را داشته باشند. کانادایی ها همچنین به دلیل استقبال از مهاجران جدید مشهور هستند، بنابراین شما به زودی دوست پیدا خواهید کرد و احساس می کنید که در خانه خود هستید. از مهمترین مسیرهای مهاجرت به کانادا می توان به برنامه های استانی، اسپانسرشیب، مسیرهای مختلف سرمایه گذاری نظیر کارآفرینی و نوآفرینی، مسیر تحصیلی و کاری اشاره نمود. برای اطلاع در مورد شرایط هر کدام از این مسیرهای مهاجرتی به این لینک مراجعه نمایید: راههای مهاجرت به کانادا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.