کد خبر : 15830 / /
/

5 منبع برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

5 منبع برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

 

 

اکنون کسب‌وکارها باید در بازاریابی آنلاین سرمایه‌گذاری کنند. این تنها راه برای موفق ماندن، کسب و حفظ مشتریان، ایجاد آگاهی از برند و افزایش سودآوری است. مشکل این است که بازاریابی دیجیتال همیشه در حال پیشرفت است. گستره و مقیاس بسیار زیاد بازاریابی دیجیتال، آن را به عرصه‌ای پیچیده و چالش‌برانگیز تبدیل کرده است. اما برای اینکه جریان ثابتی از ترافیک هدفمند و تبدیل سرنخ به فروش داشته باشید، باید به دانش کافی مجهز باشید و اینجاست که منابع دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند تا همه‌چیزهایی را که باید بدانید، به دست آورید. بنابراین اگر می‌خواهید منابع و ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 را یاد بگیرید با ما در این مقاله همراه شوید.

انواع منابع بازاریابی

شما می‌توانید انتخاب کنید که چه نوع منابعی با بودجه، ترجیحات و سبک یادگیری شما مطابقت دارد و هنگامی‌که ترجیحات خود را پیدا کردید، در میزان یادگیری و اعمال آن در تلاش‌های بازاریابی خود غیر قابل‌توقف خواهید بود. در اینجا چند منبع متداول که در بازاریابی استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

وبلاگ‌ها

وبلاگ‌ها برای به‌روز ماندن در مورد جدیدترین اطلاعات عالی هستند.

کتاب‌های الکترونیکی

با کتاب‌های الکترونیکی درباره یک موضوع خاص در یک کار فشرده و درعین‌حال جامع اطلاعات کسب کنید.

دوره‌های آنلاین

اغلب تعاملی هستند، اگر محتوای آموزشی ساختاریافته را دوست دارید که شامل انواع رسانه‌ها (ویدئو، صدا، متن و غیره) باشد، عالی هستند.

اینفوگرافیک

برای یادگیرندگان بصری عالی است، اینفوگرافیک‌ها اغلب یک مفهوم پیچیده را به عبارات ساده‌تر تقسیم می‌کنند تا درک آن آسان‌تر شود.

گروه‌های رسانه‌های اجتماعی

تعامل با همتایان صنعت، فوق‌العاده سودمند است زیرا می‌توانید در زمان واقعی به دنبال مشاوره و بینش باشید.

رویدادهای زنده

رویدادهای زنده نه‌تنها یک مکان عالی برای یادگیری، همچنین به‌عنوان یک فرصت شبکه‌ای عالی عمل می‌کنند.

وبینارها

 این‌ها همچنین برای ایجاد یک محیط تعاملی عالی هستند که در آن می‌توانید یک ارائه را ببینید و سؤال بپرسید.

کتاب

کتاب‌ها برای پوشش عمیق موضوعات عالی هستند.

8کتاب‌های صوتی

اگر وقت خواندن یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای را ندارید، در حین انجام کارهایتان می‌توانید به آن گوش دهید.

پادکست  

می‌توانید به مکالمات شگفت‌انگیزی که شامل کارشناسان صنعت است گوش دهید.

منابع برتر بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال همیشه در حال پیشرفت است، بنابراین بسیار مهم است که بدانید از کجا می‌توانید آخرین اخبار و بهترین منابع بازاریابی دیجیتال را دریافت کنید در زیر به چند مورد از بهترین این منابع اشاره می‌کنیم:

9

وبلاگ تبلیغات گوگل

وبلاگ رسمی ایجادشده برای Google Ads یک منبع عالی است. جای تعجب نیست که شامل مقالات جامع و کاربردی در مورد طیفی از موضوعات بازاریابی دیجیتال مربوط به Big G است.درحالی‌که تبلیغات گوگل تمرکز اصلی است، شما همچنین می‌توانید چیزهای زیادی در مورد سایر جنبه‌های بازاریابی دیجیتال بیاموزید. دانستن اینکه گوگل به چه چیزی فکر می‌کند، هرگز ضرری ندارد.

WordStream

WordStream یک ابزار قوی برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین است. این پلتفرم از حجم واقعاً گسترده‌ای از داده‌ها بهره می‌برد که از آن برای چرخش برخی از عاقلانه‌ترین محتوای مربوط به ترافیک پولی استفاده می‌کند. همه اشکال بازاریابی جستجو در اینجا پوشش داده‌شده است، از مشاغل محلی خاص تا آخرین پیشرفت‌های بزرگ.

مرکز آموزشی Moz SEO

Moz در حال حاضر به دلیل مجموعه‌ای از ابزارهای ارزشمند SEO و بازاریابی دیجیتال و همچنین وبلاگ عالی خود شناخته‌شده است. برای پرکردن شکاف‌های دانش خود و تبدیل‌شدن به یک بازاریاب جامع‌تر، مرکز یادگیری SEO راهنماهای بازاریابی، وبینارها و ویدئوهای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

Ahrefs

Ahrefs نه‌تنها یکی از ابزارهای موردعلاقه برای سئو است، بلکه یک وبلاگ شگفت‌انگیز نیز دارد. شما می‌توانید هرآن چه را که نیاز دارید در مورد توسعه، لینک‌سازی، نکات سئو، تحقیقات کلمات کلیدی و سایر موضوعات مرتبط با سئو بدانید. آن‌ها همیشه محتوایی را منتشر می‌کنند که شما را گام‌به‌گام راهنمایی می‌کند که چگونه از ابزار آن‌ها برای به دست آوردن نتایج حداکثر استفاده را ببرید.

 HubSpot Academy

آکادمی هاب اسپات تقریباً در هر موضوعی دوره‌های بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌دهد، حتی به شما امکان می‌دهد پس از اتمام دوره، گواهینامه دریافت کنید و تأثیر زیادی روی رزومه شما خواهد داشت. آکادمی HubSpot از دوره‌های تجاری تا بازاریابی رشد و  طراحی وب‌سایت، دوره‌های فراوانی از بازاریابی دیجیتال را برای مبتدیان ارائه می‌دهد. آن‌ها اشکال مختلف دیگری از آموزش ازجمله راهنماها، وبینارها و همچنین الگوهای بازاریابی مختلف مانند الگوهای تقویم سرمقاله رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند.

آکادمی منتوریکس

منتوریکس هم آژانس دیجیتال مارکتینگ است و هم آکادمی. وجه تمایز دوره‌ها و مطالب رایگان این آژانس، همگام بودن با ترندهای روز و تهیه شدن توسط دیجیتال ماکترهای متخصص است. یعنی مطالبی که در این سایت می‌بینید و می‌خوانید، براساس تجربه‌ی کارشناسانشان نوشته و تهیه شده است.

جمع‌بندی

در جواب این سؤال که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ باید گفت که دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی یکی از روش‌های بازاریابی نوین است که در آن با استفاده از ابزارهای الکترونیکی به معرفی و تبلیغ برندهای مختلف و خدمات کسب‌وکار می‌پردازند. دیجیتال مارکتینگ روشی است که برای توسعه برند بسیار بااهمیت است به همین جهت افراد برای یادگیری آن به دنبال منابع معتبری هستند و بسیاری از افراد از آن به‌عنوان رشته دانشگاهی استفاده می‌کنند. دنیای دیجیتال مارکتینگ سرعت بالایی دارد بنابراین زمانی که فناوری‌ها و روندها تکامل می‌یابند، باید اولین کسی باشید که می‌دانید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.