کد خبر : 3162 / /
/

شوک به دارندگان سهام عدالت+جزئیات بیشتر کلیک کنید

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.​

شوک به دارندگان سهام عدالت+جزئیات بیشتر کلیک کنید

 

سهام عدالت طرحی جهت برابری مردم جامعه است.سهام عدالت در زمان احمدی نژاد مطرح شد.سهام عدالت در قشرهای مختلف جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.سهام عدالت در چند ماهه اخیر مورد اهمیت قرار گرفته و در بورس وارد شده است.آخرین خبرها مربوط به سهام عدالت را در سایت خبرآزاد می‌خوانید.

 شاخص بورس امروز با رشد بیش از ۴ هزار هزار واحدی روبه‌رو شد و سبب افزایش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد ۰.۵ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۸۳۴ هزار تومان رسید که بیش از ۴۴ هزار تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت سهامداران را غافلگیر کرد

شاخص بورس امروز با رشد بیش از ۵ هزار واحدی روبه‌رو شد و سبب افزایش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد ۱.۲ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان رسید که بیش از ۹۹ هزار تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون ۵۳۴ هزار تومان رسید.

عسگر توکلی افزود: در هیاهویی که به اسم شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت شکل گرفته اگرچه به اسم مردم شعار می‌دهند¡، اما عده‌ای دلال در حال جمع آوری سهام مردم هستند تا مدیریت آن را در دست خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما فقط اجرای قانون را نه کم و نه بیش خواستار هستیم گفت: بند ۸ ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره سهام عدالت می‌گوید اجرای قانون نباید موجب تداوم و یا افزایش تصدی‌گری دولت در این باره شود، اما وقتی روسای سازمان‌های امور اقتصادی و دارایی و معاونان اقتصادی استانداری‌ها به عنوان رئیس، مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری را برگزار می‌کنند نوعی خلاف قانون است ضمن اینکه با برگزاری این انتخابات پاسخگوی هیچ نهاد نظارتی و حاکمیتی نخواهند بود.

توکلی گفت: تعاونی‌ها ۲۵ درصد در اقتصاد کشور سهم دارند و بسیاری از تعاونی‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام دادند به طور نمونه یکی از تعاونی‌های استانی با استفاده از این شیوه هزار شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت الکترونیکی در بسیاری از نقاط روستایی و عشایری کشور یا فراهم نیست و یا افراد به کارگیری آن را بلد نیستند گفت: برگزاری مجامع غیرقانونی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به صورت اینترنتی نوعی تخلف است که در آن هیچ وقت نصف به علاوه یک اعضا شرکت نمی‌کنند بنابراین با برگزار نشدن دور اول مجمع، دور دوم با هر تعداد تشکیل می‌شود که افراد حاضر، بیشتر همان وابستگان به اعضای این مجامع خواهند بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.