کد خبر : 2715 / /
/

حقوق بازنشستگان افزایش یافت / نرخ جدید حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

مدیر ‌کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد: احکام جدید بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی صادر شد.​

حقوق بازنشستگان افزایش یافت / نرخ جدید حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

حسین امیری‌گنجه که در حاشیه نشست شورای معاونان سخن می‌گفت، افزود: عصر روز جمعه مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰  همزمان با صدور احکام جدید بازنشستگان در اجرای مرحله دوم‌ با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تلاش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اصلاحات انجام‌شده در احکام جدید، خواسته‌های جامعه شریف بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا حدود زیادی محقق شد.

وی افزود: متناسب‌سازی حقوق با هدف افزایش قدرت خرید و بهبود معیشت جامعه شریف بازنشستگان اجرا شده و این قانون به گونه‌ای اجرا شد که حقوق بازنشستگان در مقایسه با اسفند ماه سال ۱۳۹۹ حداقل ۵۰ درصد افزایش دارد و هیچ بازنشسته تامین اجتماعی در کشور حقوقش کمتر از ۱.۵ برابر اسفند ماه سال ۱۳۹۹ نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین ‌اجتماعی غرب تهران بزرگ، به گفته مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اجرای متناسب‌سازی در سال جاری منابع مربوط به پرداخت مستمری‌ها از حدود ۹۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته به ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.