کد خبر : 52777 / /
/

بهترین تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران

مسئله خارج کردن کیسه های زباله به محیط بیرون از ساختمان، همیشه از دغدغه های اصلی افراد ساکن بوده که خوشبختانه با ساخت سیستمی به نام شوتینگ زباله، این مشکل به راحتی حل شده است.

بهترین تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران

 

 

طی سالیان گذشته، ساکنین ساختمان‌‎ها و برج های مرتفع مسکونی مجبور بودند یا با کمک آسانسور و یا استفاده از راه پله‌ها، زباله های خود را به خارج از آپارتمان منتقل کنند؛ تازه به شرطی که کیسه زباله در بین راه، دچار پارگی نشود و بوی زننده و بدبو، کل فضای ساختمان را فرا گیرد. به لطف فعالیت مستمر تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران و پیشرفت تکنولوژی، تقریبا همه آسمان خراش های مسکونی و تجاری به سیستم شوت زباله مجهز شده‌اند. جالبه بدانید در برخی از ساختمان های قدیمی شهر تهران، کانال های شوت زباله مورد استفاده قرار گرفته که البته شکل آنها، به صورت چهارگوش بوده است. در ادامه همراه ما باشید تا ابتدا با معرفی این سیستم ارزشمند و سپس با لیست شرکت های سازنده شوتینگ زباله در ایران آشنا شویم.

شوتینگ زباله چیست؟

قبل از اینکه به معرفی تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران بپردازیم، لازم است که ابتدا بدانیم که اصلا سیستم شوت زباله چیست و چه کاربردی دارد. این سیستم از 3 بخش اصلی تشکیل شده است؛ کانالی فلزی و هم ارتفاع با ساختمان که از بالا به پایین کشیده شده و معمولا دارای قطر زیادی است؛ در هر طبقه از ساختمان، دریچه های فلزی به کار می‌رود که ساکنان از طریق آنها، زباله های خود را به درون کانال هدایت می‌کنند؛ و اما قسمت سوم این سیستم، کامپکتور یا همان اتاقک ذخیره‌ای زباله نام دارد که معمولا در طبقه همکف قرار می‌گیرد و وظیفه فشرده سازی و قرار دادن کیسه‌‌‎ها را برعهده دارد.

زباله های تولید شده، منشاء انواع بیماری و آلودگی های خطرناکی هستند که اگر به سرعت دفع نشوند، علاوه بر پخش بوی بد و زننده در فضا، زمینه ایجاد انواع بیماری‌ها فراهم خواهد شد. جالبه بدانید یکی از مشکلات بسیار مهم در سیستم شوتینگ های زباله قدیمی، عدم امکان تمیز کردن سیستم و در نتیجه انتشار بوی بد به داخل ساختمان بود. اما امروزه با ورود شوتینگ های تمام اتوماتیک زباله، بسیاری از نقاط ضعف سیستم های قدیمی برطرف شده است؛ برای مثال، شرکت های شوتینگ زباله در ایران، سیستم های امروزی را به شستشوی خودکار، سیستم تفکیک زباله، عایق بندی صدا و سیستم تهویه مجهز کرده‌ند.

6

نحوه کارکرد سیستم شوت زباله

تمامی سیستم های شوتینگ زباله (قدیمی یا پیشرفته) همانطور که گفته شد، از 3 بخش اصلی کانال شوتینگ، دریچه و کامپکتور (مخزن ذخیره‌ای زباله) تشکیل شده‌اند. روند کار به این شکل است که ابتدا ساکنین هر طبقه از ساختمان، کیسه های زباله خود را از طریق دریچه برقی، به داخل کانال شوت زباله می‌اندازند؛ سپس با کمک نیروی جاذبه و شیبی که کانال دارد، زباله‌ها به اتاقک جمع آوری طبقه همکف منتقل می‌شوند که وظیفه فشرده سازی و کاهش حجم آنها را بر عهده دارد.

معرفی شرکت های تولید کننده شوتینگ زباله

خب رسیدیم به بخش اصلی مقاله یعنی آشنایی با تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران. اینکه در ساخت سیستم شوتینگ زباله از چه متریال با کیفیتی استفاده شود و یا با چه قیمتی محصول عرضه شود، تا حد زیادی به انتخاب شرکت تولید کننده وابسته است.

1. شرکت شهر کانال

گروه صنعتی شهر کانال، از تولید کننده های شناخته شده شوتینگ زباله در تهران و ایران است که در این زمینه بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد. این مجموعه به لطف حضور افراد متخصص و با تجربه و تکیه بر دانش چندین ساله خود، اقدام به تولید شوتینگ زباله اتوماتیک کرده است که هر نظر، بسیار پیشرفته بوده و خیال ساکنین ساختمان از جهت خارج کردن راحت کیسه های زباله راحت کرده است. این شوتینگ مجهز به سیستم شستشوی خودکار بوده که طی یک برنامه زمانبندی شده، درون کانال شوتینگ را با کمک یک عدد فرچه بزرگ برقی و سیستم پاشش آب شستشو می‌دهد. همچنین بخش کامپکتور شوتینگ به سیستم تفکیک زباله مجهز بوده که زباله های خشک را زباله های تر جداسازی می‌کند.

7

2. تهویه سازان صنعت کار

از دیگر تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران، شرکت تهویه سازان صنعت کار است که در سال 1364 تاسیس شد و در زمینه ساخت سیستم شوت زباله، تولید کانال های تهویه صنعتی، دودکش موتورخانه، هود های صنعتی و... آغاز به فعالیت نمود. این مجموعه با گذر زمان و بیشتر شدن دانش و کسب تجربه پرسنل، اقدام به ساخت سیستم های شوتینگ زباله نمود که مجهز به سیستم شستشو و سیستم تفکیک زباله بودند. از جمله خدمات شرکت تهویه سازان صنعتکار می‌توان به ساخت شوتینگ زباله و نخاله، هود صنعتی رستوران، ساخت کانال های گرد و چهارگوش، دودکش موتورخانه و... اشاره کرد.

3. شرکت تهویه نو

گروه صنعتی تهویه نو، از شناخته شده ترین تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران است که هم در ساخت و هم در اجرای کلیه سیستم های تهویه هوا اعم از کانال سازی، ساخت دریچه هوا، دمپر های صنعی (دستی و ضد حریق)، عایق های حرارتی و برودتی، کلاهک های دودکش و... فعالیت گسترده دارد. این مجموعه به تازگی فعالیت خود را در زمینه ساخت سیستم شوت زباله آغاز نموده و در تلاش است تا با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب در تولید، آرامش و آسایش بیشتری به مشتریان خود هدیه دهد.

4. شرکت نخستین کار

شرکت تولیدی تخستین کار در سال 1364 به ثبت رسید و با تولید مصنوعات فلزی پا به عرضه تولید نهاد. این شرکت پس از چند سال فعالیت مستمر در زمینه تولیدات تجهیزات آشپزخانه و سیستم های معمولی شوتینگ، مدیران مجموعه تصمیم گرفتند تا به صورت تخصصی اقدام به ساخت شوتینگ زباله کنند و با هدف ارتقای کیفیت بیشتر و رفع ایرادات قبلی، محکم تر در مسیر خود قدم بردارند. بدون شک شرکت نخستین کار، از شرکت های قدیمی و خوب تولید کننده شوتینگ زباله در ایران است.

5. شرکت سبلان تهویه برودت

شرکت صنعتی سبلان تهویه برودت از نخستین تولید کنندگان و مجریان در زمینه طراحی و تولید سیستم های شوتینگ زباله، کانال های هوا، کانال های پیش عایق و... میباشد. این شرکت با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، نیرو های مختصص و استفاده از مواد اولیه، موفق به تولید سیستم های هوشمند و با کیفیتی شده که در نظر اکثر کارفرمایان و مشتریان، قابل قبول می‌باشد.

سخن آخر

همانطور که اشاره شد، شوتینگ زباله، به سیستمی گفته می‌شود که از یک کانال هم ارتفاع با ساختمان ( از بالا تا پایین ترین نقطه) تشکیل شده که در هر طبقه از سازه، دریچه های برقی تعبیه شده که وظیفه دارند کیسه های زباله را به درون کانال هدایت کنند تا در نهایت به اتاقک ذخیره‌ای پسماندها انتقال داده شوند. در این متن به معرفی 5 تا از بهترین تولید کننده های شوتینگ زباله در تهران معرفی شدند تا با کسب اطلاعات دقیق، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.