کد خبر : 5190 / /
/

این زن پلید در خلافکاری از مردان سبقت گرفت!

سارق زن که دست به سرقت خودرو در شهرری می زد دستگیر شد.

این زن پلید در خلافکاری از مردان سبقت گرفت!

سارق زن که دست به سرقت خودرو در شهرری می زد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق زن خودرو که با همکاری همدستش به سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو می پرداخت، خبر داد.

 

 سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" بیان داشت: در پی چند فقره سرقت خودرو در این فرماندهی، بررسی  موضوع سرقت در کمیسیون پیشگیری از سرقت مطرح و تیم های مختلفی از کلانتری های تابعه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات میدانی و محلی از محل های سرقت، مشخص شد که یک سارق زن  با همکاری همدستش (سارق مرد) با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، به محل های سرقت مراجعه  و با پرسه زنی های شبانگاه، سرقت ها را مرتکب می شوند.

فرمانده انتظامی شهر ستان ری ابراز داشت: در شاخه دیگری از بررسی  های پلیسی، مشخصات ظاهری متهمان شناسایی و در اختیار تیم های گشت زنی انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت زنی های انتظامی، اظهار کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه تا این که ساعت 19:00 روز گذشته تیم کلانتری 131 شهر ری هنگام گشت زنی در حوالی خیابان "امام حسین"، متهمان را که در حال سرقت یک دستگاه خودروی ال 90 بودند، مشاهده و بلافاصله عملیات دستگیری و مهار متهمان آغاز شد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: سارق زن خودرو در حالی که مشغول بازکردن درب خودرو بود، بلافاصله دستگیر ولی همدست وی از محل متواری که پس از شناسایی مخفیگاه وی وی نیز در عملیات دیگیری دستگیر و در بازرسی از داخل مخفیگاهش یک دستگاه خودروی سرقتی به همراه تعدادی لوازم داخل خودروی مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان  تا کنون به 2 فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر معترف شدند، افزود: کشف جزئیات پرونده و سایر سرقت های احتمالی متهمان در دستور کار قرار داد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.