کد خبر : 5167 / /
/

لحظه وحشتناک آتش سوزی در بلوار فردوس تهران+ فیلم لو رفته

ساعت ۱۴: ۰۲ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان دانشگر به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

لحظه وحشتناک آتش سوزی در بلوار فردوس تهران+ فیلم لو رفته

جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند.

جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۴: ۰۲ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان دانشگر به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان ۴طبقه ۸ واحدی بود که در طبقه منهای یک با کاربری پارکینگ ۴ خودرو به همراه دو دوچرخه و موتور وجود داشت که در زمان رسید آتش نشانان یک خودرو دوو کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صندوق دار هم سرایت کرده بود و دو خودرو دیگر دود گرفته شده بود و حرارت بسیار زیاد و متراکیمی در محل جمع شده بود.

او بیان کرد: آتش در حال سرایت به دیگر طبقات بود که آتش نشانان تحت تدابیر مناسب عملیاتی به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه با تجهیزات خاموش کننده به طبقه منهای یک رفته و مشغول اطفا حریق شدند همچنین گروه های دیگر با دستگاه های تنفسی و همراه با دستگاه های قوی هوا ده به طبقات بالا رفته و اقدام به تخلیه دود کرده و ساکنین را نجات دادند.

منبع: برنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.