کد خبر : 47957 / /
/

بسته نصبی قالب وودمارت + 77 دمو فارسی

بسته نصبی قالب وودمارت یک پکیج گردآوری شده از فایل‌ها و تنظیمات لازم برای نصب و راه‌اندازی سریع قالب وودمارت است. این بسته شامل فایل‌های قالب، تصاویر، تنظیمات پیشفرض، اسکریپت‌ها و هر چیزی است که برای تنظیمات اولیه و راه‌اندازی سایت با قالب وودمارت نیاز است.

 

استفاده از بسته نصبی به کاربر این امکان را می‌دهد که به سرعت و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، یک سایت آماده راه‌اندازی کند. کاربر با چند کلیک ساده و انجام مراحل نصب، سایت خود را به شکلی مشابه نسخه پیش‌نمایش قالب وودمارت فعال می‌کند.

 

نصب سریع و ساده با بسته نصبی قالب وودمارت

آموزش نصب وردپرس بسته نصبی قالب وودمارت

برای آغاز راه‌اندازی اولیه سایت خود، بهترین روش نصب قالب وودمارت، استفاده از بسته نصبی می‌باشد. این روش به شما این امکان را می‌دهد که با چند کلیک ساده و به سرعت، یک سایت آماده با دموی فارسی و مشابه نسخه پیش‌نمایش راه‌اندازی کنید. اگر شما همچنان در مراحل ابتدایی ایجاد سایت خود با قالب وودمارت هستید، پیشنهاد می‌شود از این راه ‌حل سریع و آسان برای شروع کار استفاده کنید. به این ترتیب به سرعت و بدون زحمت، سایت خود را با قابلیت‌ها و طراحی جذاب وودمارت راه‌اندازی خواهید کرد. در صورتی که به سایت آماده نیاز ندارید می توانید با استفاده از آموزش نصب وردپرس شروع به نصب وردپرس خام کنید.

کاربرد بسته نصبی قالب وودمارت

آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی

بسته نصبی قالب وودمارت به‌خوبی برای راه‌اندازی اولیه سایت با دمویی مشابه نسخه پیش‌نمایش مناسب است. این ابزار قدرتمند و سریع به کاربر این امکان را می‌دهد که با تنظیمات اولیه به سرعت یک سایت آماده و از پیش تنظیم شده راه‌اندازی کند.

لازم به ذکر است که این روش تنها برای مواقعی مناسب است که هاست خالی و بدون محتوای قبلی داشته باشید. استفاده از بسته نصبی به این معناست که اطلاعات و محتواهای موجود در هاست شما پاک خواهد شد. بنابراین، اگر سایت شما محتوای قبلی دارد، این روش مناسب نیست و باید از راه حل های دیگر در آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی برای نصب قالب استفاده نمایید.

خصوصیات اصلی راه‌اندازی با بسته نصبی:

  • راه‌اندازی سریع و آسان.
  • سازگار با دموهای فارسی.
  • محیطی مشابه نسخه پیش‌نمایش.
  • تنظیمات اولیه به‌طور خودکار اعمال می‌شود.

استفاده از روش بسته نصبی وودمارت یک انتخاب عالی برای آغاز سریع و بی‌دردسر مسیر ساخت یک سایت آماده و حرفه‌ای می‌باشد.

پیش‌نیازهای بسته نصبی قالب وودمارت

قالب وودمارت پلاس بسته نصبی قالب وودمارت + 77 دمو فارسی

برای استفاده موفق از روش بسته نصبی وودمارت، لازم است موارد زیر را بررسی و فراهم کنید:

  1. هاست خام: حتما باید یک هاست خام (بدون نصب وردپرس یا دیگر سیستم‌ مدیریت محتوا) داشته باشید.
  2. پوشه public_html خالی باشد: فولدر public_html باید کاملا خالی باشد تا نصب قالب به درستی انجام گیرد.
  3. فضای کافی: فضای ذخیره سازی حداقل 2000 مگابایت بر روی هاست باید فراهم شده باشد تا اجزای قالب و دیتاهای مورد نیاز به راحتی جای بگیرند.
  4. نصب نبودن وردپرس از قبل: نباید از قبل بر روی هاست وردپرس نصب شده باشد.
  5. دسترسی به کنترل پنل مدیریت هاست: حتما باید به کنترل پنل مدیریت هاست خود (مانند سی پنل، دایرکت ادمین و غیره) دسترسی داشته باشید.
  6. دانلود فایل بسته نصبی: فایل بسته نصبی قالب وودمارت باید قابل دسترس باشد، می‌توانید آن را از منبع معتبر دانلود کنید.

با اطمینان از مطابقت با این پیش‌نیازها، می‌توانید به سرعت و بدون مشکل، نصب قالب وودمارت پلاس را روی هاست خود انجام دهید.

مزایای استفاده از روش بسته نصبی قالب وودمارت

برخی از مزایای نصب قالب وودمارت از بسته نصبی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سرعت و آسان بودن نصب: یکی از بزرگترین مزایای این روش، سرعت و سهولت در نصب قالب است. با چند کلیک ساده، می‌توانید سایت خود را به سرعت راه‌اندازی کرده و به تنظیمات اصلی خود بپردازید.
  2. اعمال تنظیمات اولیه به‌ صورت خودکار: روش بسته نصبی وودمارت به‌طور خودکار تنظیمات اولیه مرتبط با طراحی و دموی قالب را اعمال می‌کند. این امر به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون دغدغه از تنظیمات پیچیده، به نمای زیبا و عملکرد بهینه دست یابد.
  3. سازگاری با دموهای فارسی: این روش از دموهای فارسی و مشابه نسخه پیش‌نمایش برخوردار است که این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران با تجربه یک سایت شبیه به نمونه پیش‌نمایش داشته باشند.
  4. راه‌اندازی سریع سایت آماده: با این روش می‌توانید به سرعت یک سایت آماده با دموی فارسی و قابلیت‌های مشابه نسخه پیش‌نمایش راه‌اندازی کنید، بدون آنکه نیاز به مراحل پیچیده نصب و تنظیم دستی باشد.

استفاده از بسته نصبی وودمارت نه تنها زمان و زحمت شما را به حداقل می‌رساند بلکه از نظر ظاهری و کاربردی نیز به شما یک سایت حرفه‌ای و جذاب تحویل می‌دهد.

نحوه نصب بسته نصبی قالب وودمارت

بسته نصبی قالب وودمارت

برای نصب قالب از طریق این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ایجاد دیتابیس: از پنل هاست خود در بخش دیتابیس‌ها، یک دیتابیس جدید ایجاد کنید.
  2. آپلود فایل‌ها: از پنل هاست، به بخش مدیریت فایل بروید و فایل zip بسته نصبی را در مسیر اصلی هاست (public_html) آپلود کنید.
  3. خارج کردن از حالت فشرده: فایل zip را از طریق برنامه‌های زیپ خوان از حالت فشرده خارج کنید. حالا باید سه فایل در هاست شما باشد: یک فایل php، یک فایل zip با حجم زیاد و یک فایل دیگر که خودتان در مراحل قبل آپلود کرده‌اید.
  4. ورود به مرورگر: مرورگر اینترنت خود را باز کنید و آدرس زیر را در مرورگر خود وارد کنید (به جای domain لازم است دامنه سایت خود را در این بخش وارد کنید):" domain.com/installer.php"
  1. نصب و تنظیمات: برای شروع نیاز است مراحل نصب را طی کرده و اطلاعات مربوط به دیتابیس را وارد نمایید. سپس یک حساب کاربری مدیریت جدید ایجاد کرده و مراحل نصب را پیش ببرید.
  2. پایان نصب: پس از اتمام مراحل نصب، سایت شما آماده است. اکنون می‌توانید به پیشخوان وردپرس خود وارد شده و تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

با انجام این مراحل، به راحتی و با استفاده از فایل نصب آسان، قالب مورد نظر خود را نصب و تنظیم کنید و به بهترین شکل ممکن از ویژگی‌ها و طراحی آن بهره‌مند شوید.

منبع

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.