کد خبر : 43700 / /
/

طراحی سایت درشیراز به صورت حرفه ای با تیم مهراکت

با توجه به اینکه این روزها اکثر کسب وکار ها سبک وثیاق آنلاین به خود گرفته اند،وهمین طور برای پیشرفت بیشتر و گسترش کسب وکار خود و افزایش درآمد بهترین کار آنلاین کردن کار یا شغلتان می باشد.که برای انجام آن نیاز به تخصص در زمینه طراحی سایت می باشد.اما در صورت عدم اطلاعات وتخصص بهترین کار این است که آنلاین کردن کسب وکار یا طراحی سایت خود را به یک تیم ویژه ومتخصص بسپارید.

طراحی سایت درشیراز به صورت حرفه ای با تیم مهراکت

 

مهراکت یک گزینه مناسب می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر صفر تا صد کار خود را به ما بسپارید،وآنچه را که در خور شما وکسب وکارتان است را دریافت کنید.

 

مراحل طراحی سایت با تیم مهراکت:

ما در طراحی سایت شیراز برای انجام طراحی سایت مناسب مراحلی را طی می کنیم تا نتیجه که شما انتظار دارید را حاصل کنیم که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد:

1.تعیین هدف:

تعیین هدف یا همان مشخص کردن اهداف پروژه مطمئنا همه این را می دانید که ابتدای شروع یک پروژه کاری مهترین گزینه مشخص کردن هدف می باشد که بازار هدف شما چیست.قطعا طراحی وب سایت موفق بدون دانستن اهداف پروژه غیرممکن است.موارد مهمی که حائز اهمیت است:

کسب کار یا صنعتی که شما دارید؟

مشتریان شما چه کسانی هستند وخواهند بود؟

رقبای شما چه کسانی هستند؟

خدمات یا محصولی که رائه می دهید؟

چه میزان بودجه برای طراحی سایت نیاز می باشد؟

هدف نهایی شما چیست؟

نمونه سوال های بالا از جمله سوال های مهم می باشد که قبل از طراحی سایت باید به آن پاسخ دهید.تا طراحی سایت شما به بهترین شکل ممکن پیش رود.

 

2.برنامه ریزی:

دومین مرحله در طراحی سایت با تیم مهراکت برنامه ریزی می باشد. ، مرحله برنامه ریزی طراحی وب سایت بخش مهمی از راه اندازی یک وب سایت جدید است. بدون فرآیند برنامه ریزی نتایج احتمالاً آنطور که انتظار داشتید به پایان نخواهند رسید. به عنوان یک صاحب کسب، بسیار وسوسه انگیز است که بخواهید مستقیماً وارد مرحله طراحی ساخت یک وب سایت شوید. این عمدتا به این دلیل است که مرحله طراحی آشکارا خلاقانه ترین و لذت بخش ترین بخش یک پروژه برای اکثر مردم است. با این حال، تحقیق و برنامه ریزی مناسب به روشن شدن اهداف شما برای وب سایت و هدایت طراحی شما کمک می کند.

آیا تا به حال این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که "دوبار اندازه گیری، یک بار قطع کن؟" این مفهوم برای طراحی وب سایت نیز صادق است. صرف زمان برای برنامه ریزی وب سایت یک سرمایه گذاری خوب است که در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و حتی پول شما در طولانی مدت می شود.

17

 

3.طراحی:

مرحله سوم فرآیند طراحی وب، طراحی ظاهر وب سایت است. در این مرحله یک دمو یا طرح کلی وب سایت با عناصر اصلی صفحه وب مانند هدر، ناوبری، ویجت ها و غیره ایجاد می شود.

سپس ما در طراحی سایت شیراز طرح کلی را  با استفاده از برنامه ای مانند فتوشاپ به یک مدل واقعی تر منتقل می کنیم.

چالش طراحی وب خوب، مانند همه طراحی ها، ایجاد تعادل در فرم و عملکرد است. از اطلاعاتی که در مراحل تعیین هدف و برنامه ریزی جمع آوری کرده اید برای شکل دادن به طرح خود استفاده کنید.

ما در طراحی سایت شیراز قبل از طراحی هر صفحه این سوال ها را از خود می پرسیم که  هدف اصلی صفحه چیست؟ آیا برای کاربران مشخص است که چه اقدامی باید انجام دهیم؟ طراحی چگونه کاربران را تشویق به اقدام می کند؟ یک طراح وب حرفه ای و موثر همچنین به نحوه تبدیل یک طرح به کد توجه زیادی می کند.

در نهایت، از مرحله طراحی برای نهایی کردن ظاهر کلی وب سایت با مشتری و بحث در مورد تصمیمات زیر استفاده می کنیم: رنگ ها تایپوگرافی تصویرسازی قبل از رفتن به مرحله توسعه، طرح را با مشتری تأیید می کنیم.

 

4.توسعه:

در این مرحله طراحی وب سایت به کد واقعی تبدیل می شود که باعث کارکرد وب سایت می شود. این مرحله می تواند طولانی ترین مرحله باشد، بنابراین مشتریان را در جریان وضعیت پروژه قرار می دهیم.

 

 

5.راه اندازی وب سایت:

 

 در نهایت، زمان راه اندازی وب سایت فرا رسیده است! از آنجایی که راه‌اندازی یک وب‌سایت مراحل زیادی دارد، ایده خوبی که ما در طراحی سایت شیراز به کار می بریم از یک چک لیست استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که مرحله‌ای را از دست نداده‌ایم. وراه اندازی وب سایت شما بدون مشکل پیش می رود.

18

 

6.تعمیر و نگهداری

و آخرین مرحله طراحی وب تعمیر ونگهداری وب سایت می باشد، نگهداری وب سایت برای سلامت و موفقیت طولانی مدت یک وب سایت و همچنین منبع درآمد مکررمهم است.درست مانند داشتن یک ماشین یا خانه، یک وب سایت نیاز به نگهداری و تعمیر دارد.

تعمیر ونگهداری از وب سایت شامل سئو سایت وردپرس هم می باشد که با افزون محتوای جدید و یا به روزرسانی کردن آنها سایت به خوبی پیش می رود.و در صفحه اول گوگل قرار می گیرد.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.