کد خبر : 45027 / /
/

مبل شویی در منزل

شستشوی مبلمان در منزل امری یسیار طبیعی است. که مبل شویی جاوید تمام خدمات شستشوی مبلمان در منزل را با دستگاه و با ضمانت انجام می دهد. ما تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به کاار می گیریم تا بتوانیم که بهترین خدمات را ارائه دهیم. اما در سراسر تهران تعداد مبل شویی های زیادی وجود دارند. که خدمات شستشوی مبلمان در منزل را انجام می دهند. اما هر یک از این شرکت ها برای خود راه کارهایی برای جذب مشتری هایشان به کار می گیرند.

مبل شویی در منزل

 

از مهمترین فاکتورهایی که به آن می توان اشاره کرد این است که برای تبلیغات خود از مواد نانو کمک می گیرند. یعنی بسیاری از مبل شویی ها برای انجام کار خوب در تبلیغاتشان از مبل شویی در منزل با مواد نانو بهره می گیرند. که این کار برای مشتری بسیار خوب و حائز اهمیت می باشد.

از حق که نگذریم شستشو با مواد نانو هم برای مشتری ها خوب است و هم کار سرویس کاران مبل شویی را هم تا حدودی راحت تر کرده است. ما هم با نام تجاری مبل شویی جاوید در تهران و اسلامشهر هم از این مواد استفاده می کنیم. نانو شویی این روزها در بسیاری از تبلیغات شرکت ها به چشم می خورد. اما شاید هم تعدادی از این شرکت ها فقط برای تبلیغات از این مواد استفاده می کنند. اما مبل شویی جاوید با سابقه ای چند ساله در تهران تمام خدمات خود را با مواد نانو انجام می دهد.

 

نحوه شستشوی مبل در منزل با دستگاه

شستشوی مبلمان در منزل تا چند سال پیش توسط خانم های خانه دار انجام می شد. خانم ها برای تمیز و مرتب کردن پارچه های مبلمان ساعت ها با دست و اسکاج به جان مبل ها می افتادند. تا بتوانند به میزان کافی کثیفی ها را از مبلمان پاک و تمیز کنند. که این کار برای زنان خانه دار بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

خانم ها یک روز کاری خود را باید برای تمیز کردن مبل ها اختصاص می دادند تا بتوانند چهره خوبی را به مبل های خود بدهند. البته ناگفته نماند که بعد از اتمام این کار خانم ها باید ساعت ها استراحت می کردند. تا خستگی این تمیز کاری از جانشان بیرون می رفت.

اما با پیشرفت علم و آمدن تکنولوژی دستگاه هایی برای شستشو و تمیز کاری مبلمان درست شد. که امروزه این دستگاه ها در سراسر ایران و در تمام شهر ها وجود دارد. و تمامی سرویس کاران مبل شویی برای شستشو از این وسیله ها استفاده می کنند. کارایی و کار کرد این دستگاه ها بسیار با شیوه دستی متفاوت می باشد.. و هم چنین میزان تمیز کردن مبلمان با دستگاه خوب و کم هزینه می باشد. و برای تمیز کردن مبلمان خانه کمتر از یک ساعت زمان نیاز است.

 

2

مبل شویی در منزل با مواد نانو

شستشوی مبلمان در منزل با مواد نانو و با دستگاه های بروز انجام می شود. انجام این خدمات هم توسط تیم مبل شویی جاوید و با ضمانت نامه کتبی انجام می شود. یعنی در این شرکنت صفر تا صد شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه و با ضمانت انجام می شود. سرویس کاران برای استخدام در مجموعه مبل شویی جاوید در منزل سال ها تلاش کرده اند. و توانسته اند که امتیاز کافی برای استخدام در این مجموعه را کسب نمایند.

سرویس کاران مبل شویی در منزل ما هنگام ورود به خانه مشتری اول تمام سطح مبلمان را بررسی می کنند. تا بتوانند میزان کثیفی و لکه های مبل را براورد کنند.. اگر سرویس کاران میزان کثیفی مبلمان را در سطح بالایی ببینند. اول تمام سطح مبلمان را خیس و کف مالی می کنند. تا پارچه های مبلمان خیس بخورد و راحت تر کثیفی های خود را پس بدهد.

و بعد، از مبلی که نسبتا تمیز تر است کار خود را آغاز می کنند تا بقیه مبلمان خوب خیس بشوند.. سرویس کاری که دریل را در دست دارد تا جایی که می تواند سطح مبلمان را آنقدر شستشو می دهد. که کثیفی ها کاملا از جان مبلمان به سطح بالا بیایند. در این حالت سرویس کار دومی تمام این کف و کثیفی های که روی مبلمان جمع می شود. را با دستگاه جمع می کنند.. این کار ایتقدر توسط سرویس کار متخصص تکرار می شود تا کفی که روی مبلمان ریخته می شود به حالت سفید صدفی در بیاید. و در این حالت است که مبلمانی سفید و عاری از کثیفی را در اختیار مشتری قرار می دهند.

قیمت شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه

قیمت های شستشوی مبلمان در منزل در هر یک از شرکت ها متفاوت می باشد. بسیاری از شرکت های مبل شویی هر ساله با استفاده و مقایسه قیمت های چندین شرکت مبل شویی برای خود قیمتی تایین می کنند. و در طول سال از این تعرفه برای خدمات دهی استفاده می کنند. ما هم جزو همین دسته از مبل شویی ها هستیم که خدمات مبل شویی در منزل را در سال 1402 با تعرفه زیر انجام می دهیم.

  • قیمت شستشوی یک دست مبلمان نه نفره با تشک دوبل در منزل و با مواد نانو 550000 تومان می باشد
  • هزینه شستشوی یک دست مبل نه نفره بدونه تشک دوبل با دستگاه 500000 تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره راحتی و استیل با تشک دوبل در منزل با مواد نانو 500000 تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره بدونه تشک دوبل و با مواد نانو و ضمانت نامه کیفیت 450000 تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و صندلی های اداری در منزل 40000 تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، دست بافت، اعلا در منزل و با دستگاه 20000 تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد پشتی و کفی مبلمان که جدا می شود دونه ای 10000 تومان محاسبه می شود.

تمامی این قیمت ها مقطوع می باشد. و ما در سراسر تهران و در سال 1402 با این تعرفه تمام خدمات مبل شویی در منزل شما عزیزان را انجام می دهیم.

 

3

خدمات مبل شویی در منزل

تمامی مبل شویی ها و حتی قالی شویی ها که خدمات شستشو در منزل را انجام می دهند. همه آنها این خدمات را انجام می دهند و تمیز کاری می کنند. بسیاری از شرکت های مبل شویی شرایط خاصی را برای خود در نظر می گیرند. و مثلا شستشوی خوشخواب ها را انجام نمی دهند. اما مبل شویی جاوید با سابقه درخشان خود در تهران تمام خدمات زیر را انجام می دهد.

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، وترک را ضمانت نامه کتبی در محل
  • شست و شوی انواع مبل های سلطنتی و نهار خوری های پارچه ای و چرمی در منزل و سر جای خود
  • شستشوی انواع خوشخواب های ایرانی و خارجی و ساده و طبی در منزل با ضمانت
  • شست و شوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا و ابریشم در منزل
  • شستشوی انواع موکت های چسبی و پرز دار در منزل
  • شست وشوی انواع پشتی ها
  • خشکشویی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی
  • تمامی این خدمات ها با ضمانت نامه کتبی انجام می شود.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.