کد خبر : 6112 / /
/

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستکاه

مبل شویی و شستشوی مبل در منزل با دستگاه از خدمات پر طرفدار می باشد. که در تهران و کرج روزانه درخواست زیادی دارد. این سطح از درخواست ها بر ایام نوروز و فرارسیدن سال جدید بیشتر و یا چند برابر می شود. اکثر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مرکز شستشوی مبل و قالیشویی ترجیح می دهند. مبل شویی یک خدمات می باشد که باید آن را برای شستشو به متخصص ها و استاد کار های مبل شویی سپرد تا به مبل و پارچه مبل آسیب وارد نشود.

مبل شویی نیاز به تخصص و دانش فردی دارد. شما باید برای شستشوی و خشکشویی مبل های خود در انتخاب شرکت خدماتی خیلی دقت کنید و مبل های خود را به متخصص ها و استاد کار ها بسپارید. مبل شویی را که انتخاب می کنید باید عضو رسمی اتحادیه باشد و پرسنل آموزش دیده و فعال داشته باشد. شستشوی مبل با دستگاه در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می گیرد. مبل شویی در منزل با دستگاه بدون جا به جایی می باشد و مبل ها برای شستشو و خشکشویی در جایی که قرار دارند شسته می شوند و نیازی ندارد که آنها را جا به جا کنید.

مبل شویی در محل تهران و کرج

مبلمان یک بخش جدای ناپذیر از دکوراسیون منزل می باشد. خیلی از خانم های با سلیقه در تهران و کرج برای دکوراسیون منزل خود از مبل استفاده می کنند. مبل علاوه بر زیبایی منزل ها به شرکت ها، هتل ها، رستوران ها و سازمان های دولتی در طراحی داخلی کمک زیادی می کند. به دلیل هوای آلوده تهران و کرج و ناشی از ریز گرد ها مبل ها همیشه در معرض کثیف شدن می باشند. این مبل ها هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو دارند و باید آنها برا برای شستشو به یک شرکت متخصص بسپاریم. تا مبل را تمیز شستشو دهند.

ما وقت زیادی را بر روی مبلمان در شبانه روز در خانه و محل کار می گذرانیم. اولین کاری که در ورود به خانه انجام می دهیم نشستن بر روی مبل ها می باشد پس می توان گفت که ما برای استراحت کردن و نشستن بیشتر از مبل استفاده می کنیم. پس نتیجه می گیریم که مبل ها باید تمیز باشد و تمیز بودن آنها خیلی مهم و ضروری می باشد. ما با تخصص کافی در این زمینه پرسنل خود را برای شستشوی مبل در منزل آموزش داده ایم و برای خدمات شستشو در محل از متخصص های همسایه خدمات بخواهید.

انواع خدمات شستشو که در منزل انجام می پذیرد

  1. شستشوی انواع مبل در منزل با دستگاه ( مبل سلطنتی، راحتی، چستر، چرمی و ...)
  2. خشکشویی انواع فرش دستبافت  و ماشینی در منزل
  3. شستشوی تشک تخت در محل بدون جا به جایی
  4. موکت شویی در محل با دستگاه انواع موکت های معمولی، چسپیده و پالاز موکت
  5. انواع تابلو فرش های ماشینی و دستی
  6. انواع پشتی های دستبافت و ماشینی 

خشکشویی مبل در منزل

مراحل شستشوی مبل درمحل با دستگاه

شستشوی انواع مبل در منزل و محل کار با دستگاه های مبل شویی و با بهترین نوع مواد شوینده نانو توسط استاد کارهای آموزش دیده و متخصص در چهار مرحله به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهند که ما آن چهار مرحله را برای شما توضیح می دهیم.

مرحله اول:

اولین مرحله مرحله است که بیشتر از همه به مشتری بستگی دارد. مشتری باید بتواند با دقت مبل شویی را انتخاب کند که علاوه بر تخصص ارزان ترین مبل شویی در تهران و کرج باشد. مشتری بعد از انتخاب مرکز شستشوی مبل از راه های ارتباطی با شرکت تماس می گیرد و مرکز مبل شویی متخصص و استادکار ها را برای انجام خدمات به منزل مشتری اعزام می کند. در این مرحله متخصص ها مبل را کامل بررسی می کنند و بنا به نوع و جنس پارچه مبل مواد شوینده را انتخاب می کنند و دستگاه های مبل شویی را برای انجام کار آماده می کنند.

مرحله دوم:

در این مرحله مبل به صورت کامل با جارو برقی جارو می شود تا وجود مواد زبر و درشت باعث آسیب رسانمدن به مبل نشود. برای از بین بردن گرد و بار و برداشتن آنها در مرحله حتما از جارو برقی استفاده شود. اگر آلودگی های روی مبل را جارو نکنیم و آنها را تمیز نکنیم بعد از شستشو کدر و چرک مرد می شوند.

مرحله سوم:

در این مرحله کار شستشوی مبل با دستگاه در منزل آغاز می شود. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند قادر به تمیز کردن تمام درز ها و شیار هایی مبل می باشند و تمام تار و پود و الیاف مبل در این مرحله شستشو می شود و اگر مبل لکه ای داشته باشد در این مرحله با لکه بر های نانو پاکر لکه برداری می شود تا مبل بدون لکه و تمیز شود.

مرحله چهارم:

این مرحله مرحله پایانی می باشد و متخصص با دستگاه مکنده دو موتوره ای که در اختیار دارد و این دستگاه با قدرت زیادی که دارد آب و مواد شوینده روی مبل که برای شستشوی مبل استفاده شده را وکیوم می کند و کامل مبل را خشکشویی می نماید.

شستن انواع مبل در خانه

قیمت مبل شویی در تهران و کرج چگونه است؟

قیمت شستشوی مبل و مبل شویی در منزل و محل کا به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از اصلی ترین عواملی که بر قیمت و نرخ شستشوی مبل تاثیر گذار است. نوع مبل و تعداد مبل ها می باشد. هزینه شستشوی مبل در محل و قیمت خشکشویی مبل در منزل به عواملی چون تعداد و نوع پارچه نیز تاثیر دارد. شما می توانید از قالیشویی همسایه به صورت رایگان در باره شستشوی مبل و قیمت مبل شویی مشاوره بگیرید. قیمت ها و تعرفه های ما را می تواند از سایت قالیشویی همسایه رویت کنید و از خدمات تخصصی و ویژه ما استفاده کنید.

معمولا مبلمان منازل همیشه در معرض آلودگی های مختلفی قرار دارند. از لکه های روغن، قهوه، چایی، خودکار و انواع لکه های دیگری می باشد که آزار دهنده می باشند. ما کلیه خدمات شستشو مبل و لکه گیری آنها را با همان قیمت تعرفه انجام می دهیم  و بابت لکه های خاص و یا لکه دار بودن مبل ها قیمت مبل شویی را تغیر نمی دهیم. تمام قیمت ها و تعرفه های ما که در سایت درج شده است برای سال 1400 می باشد. این تعرفه را هر ساله اتحادیه به شرکت های عضو خود اعلام می کند. 

عواملی که بر قیمت شستشوی مبل در منزل تاثیر دارد؟

  • تعداد مبل ها نه نفره یا بیشتر و هفت نفره یا کمتر
  • نوع و جنس پارچه مبل (کتان، چرک، ساتن و ...)
  • نوع مواد شوینده برای شستشوی مبل
  • نوع در خواست مشتری برای شستشو
  • تشک های اضافه و دوبل 
  • تعدادکوسن ها

مبل شویی ارزان در تهران و کرج

مبل های برای شستشو نیاز به دستگاه و مواد شوینده دارند و این مواد و دستگاه باید در دست استادکارهای متخصص باشد. شستشوی مبل در تهران و کرج با بهترین مواد شوینده با عالی ترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان انجام می شود. برای شستشوی مبل های خود به دنبال شرکت هایی که شستشوی تخصصی و ارزان  انجام می دهند بگردید. شستشوی مبل خیلی مهم است و با گران شدن قیمت مبل باید آن را به متخصص ها بسپاریم تا به مبل آسیب وارد نشود. مبل شویی  همسایه عضو رسمی اتحادیه می باشد و تعرفه خود را از تمام شرکت های دیگر ارزان تر اعلام کرده است.

خدمات مبل شویی و شستشوی انواع مبل و خشکشویی مبلمان در سرتاسر استان تهران و کرج همکاران ما تنها با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما هستند. پاک کردن سخت ترین لکه ها  از سطوح مبل تخصص ماست. شستشوی مبلمان در مبل شویی ارزان شامل مراحلی چون جاروکشیدن و سپس شستشو با تجهیزات و فرچه های مخصوص و استفاده از مواد شوینده  و شامپوی متناسب با نوع لکه و آلودگی و در آخر خشک کردن توسط دستگاه است.

خشکشویی مبل با دستگاه

شستن مبلمان چرم

اگر چه پاک کردن و تمیز کردن مبل های چرم در منزل با دستمال های خیس انجام می شود. باید در منزل به طور منظم این کار باید تکرار شود تا مبل چرم چرک مرد نشود. اما مناسب ترین راه آن است که هر چند وقت یک بار مبل های چرمی را با مواد های شوینده نانو شستشو دارد این یکی از وظایف و تخصص شرکت های خدماتی و قالیشویی ها می باشد. به هیچ عنوان مبل های چرم را با مواد شیمیایی شستشو ندهید چون به چرم ها آسیب جدی وارد می شود. اگر خواستید که مبل های چرمی را در منزل خود شستشو دهید مواد شوینده های که با نوع و حنس چرم سازگار است تهیه کنید و بعد از شستشو مبل را با یک پارچه تمیز کامل خشک کنید.

روش شستشوی مبل پارچه ای

وقتی صحبت از تمیز کردن و شستن مبل های پارچه ای می شود فوری به یاد پودر و کف فراوان و شلنگ آب می افتیم. یکی از بدترین کارها اینست که مبلمان نازنین را با آب فراوان شستشو دهید. البته که آب یک پاک کننده عالی است ولی این شیوه برای شستن مبل ها اصلا توصیه نمی شود. برای شستشوی مبل پارچه ای قبل از اینکه شلنگ به دست شوید، به قیمت خرید مبلمان فکر کنید. با این کار حتما اسفنج نشیمن مبل ها به شدت آسیب می بیند. در گذشته این شیوه بیشتر مرسوم بود ولی این روزها کمتر کسی حاضر است با شلنگ آب و پودر تاید به جان مبل ها بیفتد. البته آپارتمان نشینی هم در این قضیه دخیل باشد. 

روش شستشو و اقدامات لازم قبل از شستشو برای مبل چستر

مبل های چستر به دلیل ساخت خاص خود دارای فرو رفتگی هایی می باشد که در اصتلاح به آن لمسه گفته می شود. چین و چروک و درز های این لمسه به دلیل آلوده بودن هوا و به دلیل استفاده از آن دچار خاک گرفتگی می شود. یا ذرات خوراکی ها و غذا ها در بین آن باقی می ماند از آنجا که مبلمان یکی از اصلی ترین اثاث در منزل می باشد. و در زیبایی و دکوراسیون منزل تاثیر زیادی دارد اگر کثیف و لکه دار باشد از زیبایی منزل کاسته می شود. باید در نگهداری وتمیز کردن آن بسیار دقت کرد که مبل های چستر را زیاد شستشو نکنیم تا جایی که می توانیم این آلودگی ها را با جارو برقی جمع کنیم تا کمتر نیاز به شستشو داشته باشد.

  • هر چند وقت یک با لایه ها و شیار های مبل چستر را با جارو برقی تمیز کنیم.
  • برای شستشو و تمیز کردن مبل های چستر می توانید از برس های نرم استفاده کنید
  • به هیچ عنوان مبل های چستر را با آب شستشو ندهید
  • از مواد های شوینده استاندارد استفاده کنید
  • بهترین راه برای شستشوی مبل چستر آن است که به یک مبل شویی متخصص بسپارید

شستشوی انواع مبل در خانه

بهترین مبل شویی در تهران و کرج 

شستشوی مبل از آن دسته خدماتی است که برای خر خانه و شرکت لازم وضروری می باشد. برای شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل و محل کار می توانید با مبل شویی های محل خود تماس بگیرید. اگر به دنبال یک مبل شویی معتبر و مجاز در تهران و کرج هستید با همسایه های خود مشورت کنید. یکی از بهترین روش ها برای شستشو و خشکشویی مبل در محل با دستگاه راداکتور می باشد همیشه و در همه جا برای شستشوی مبل های خود از دستگاه استفاده کنید تا به مبل ها آسیب وارد نشود.

بهترین مبل شویی را می توان  از روی نظرات مشتریانی که برای آنها خدمات ارائه شده است بشناسید. شما می توانید برای انتخاب یک شرکت خوب برای شستشوی مبل در منزل، محل کار، تالار ها، رستوران ها، هتل  و اماکن دولتی و نظامی از همسایه های خود و کسانی که با شرکتی که انتخاب کرده اید کار کردند مشورت کنید و مبل های خود را به آنها بسپارید. اگر انتخاب شما برای خشکشویی مبل در محل و منزل قالیشویی همسایه بود می توانید سوابق و تجربه کاری ما را از اتحادیه قالیشویان تهران بپرسید و بعد از اطمینان کامل مبل، موکت، فرش، خوشخواب، صندلی نهار خوری، صندلی ماشین و انواع تابلو فرش ها  را به شرکت ما بسپارید. 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.