کد خبر : 42770 / /
/

روش نگهداری درست کولر گازی و داکت اسپلیت

کولر گازی و داکت اسپلیت نقش مهمی در زندگی ما دارند. اما معمولا ما تنها در صورت خراب شدن کولر گازی و داکت اسپلیت ضرورت آن ها را درک خواهیم کرد. پس لازم است بدانید، نگهداری نادرست از این سیستم دردسر ساز بوده و علاوه بر تاثیر در عملکرد، هزینه های بالایی را نیز به بار می آورد.

روش نگهداری درست کولر گازی و داکت اسپلیت

 

 

حال آیا روش های صحیحِ نگهداری از کولر گازی و داکت اسپلیت را می دانید؟ یا این که می دانید برای افزایش طول عمر این تجهیزات چه اقداماتی لازم است؟

تنها کاری که شما لازم است انجام دهید این است که یک مجموعه ی معتبر برای سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت انتخاب کنید. بدین ترتیب مجموعه ی مورد نظر یک سرویسکار تایید شده را به خانه شما می‌فرستد تا کولر گازی و یا داکت اسپلیت شما را سرویس کند.

نگهداری و سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت به صورت اصولی و زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود.

اما از آن جا که تعمیر و سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت امری کاملا تخصصی است، و نیازمند مهارت و دانش لازم می‌باشد، شما می‌توانید با یک تماس با مجموعه ی فنی تکنو تهویه، از ارائه خدماتی مانند سرویس و تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در محل برخوردار گردید.

پس در صورتیکه به خدمات و مشاوره این مجموعه احتیاج پیدا کرده اید، می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

88596109

66396355

در ادامه شما را بیشتر با فعالیت این مجموعه آشنا می کنیم.:

تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران

طبیعتا شناخت علائمِ خرابی و عیب یابی کولر گازی و داکت اسپلیت می‌تواند تاثیر زیادی در تعمیر سریع و به موقع آن ها داشته باشد.

بنابراین در مواقعی که کولر گازی و داکت اسپلیت شما مشکل دارد، به یک شرکت تعمیرات حرفه ای و مطمئن نیاز دارید تا بتواند در کمترین زمان مشکل کولر گازی و داکت اسپلیت شما را پیدا و رفع کند.

شرکت تکنو تهویه یکی از حرفه‌ای ترین مراکز تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران می‌باشد. تعمیرکارانِ ماهرِ کولر گازی و داکت اسپلیت در این مجموعه می‌توانند با تشخیص صحیح، هزینه تعمیرات داکت اسپلیت را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

لازم است در این قسمت شما را با رایج‌ ترین مشکلاتی در اکثر برندهای کولر گازی و داکت اسپیلت ‌ها بروز می‌کند، و نیاز به تعمیر دارند آشنا کنیم تا در صورت مشاهده این علائم با تکنو تهویه تماس بگیرید: 

  • کولر گازی یا داکت اسپیلت روشن نمی ‌شود.
  • غیرفعال شدن کمپرسور کولر گازی یا داکت اسپیلت
  • بروز مشکل ترموستات این تجهیزات
  • یخ‌زدگی اواپراتورسیستم ها
  • صدا و لرزش در حین کارِ کولر گازی یا داکت اسپیلت
  • دستگاه شما سرمای مطلوب تولید نمی‌کند.
  • شاهد نشتی آب یا گاز مبرد در کولر گازی یا داکت اسپیلت می باشید.

و...

در صورت مواجه شدن با هرگونه اختلال در کولر گازی یا داکت اسپیلت و همچنین موارد ذکر شده با شماره های ذکر شده در همین مقاله تماس بگیرید.

4

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران

استفاده نادرست و سرویس نکردن دوره ای هر دستگاهی ها باعث خرابی آن خواهد شد. داکت اسپلیت ها نیز مانند هر دستگاه دیگر در زمان خرابی نیاز به تعمیر اصولی دارد. در تعمیر داکت اسپلیت ابتدا باید به شناسایی خرابی ها پرداخت، سپس لوازم و قطعات لازم را تهیه کرد و به تعمیر آن پرداخت. انجام این فرآیند به صورت کاملا اصولی و تخصصی باعث جلوگیری از خرابی های مجدد و اطمینان خاطر بدون ترس از هزینه های بیش از حد خواهد شد.

 به همین دلایل است که می گوییم بهتر است تعمیرات داکت اسپلیت خود را به افراد ماهری همچون متخصصان فعال در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران بسپارید تا با ارائه بهترین خدمات و ضمانت از کار انجام شده با خیالی آسوده بیشترین بهره را از دستگاه تهویه هوای خود ببرید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران بهترین خدمات با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد سپردن تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران به مجموعه تکنو تهویه شامل موارد زیر هستند:

  • تعمیر داکت اسپلیت با ضمانت
  • امکان خدمت رسانی در اسرع وقت
  • امکان پذیرش پروژه های اورژانسی
  • ارائه خدماتی چون سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در محل
  • ارائه مشاوره توسط کارشناسان و متخصصین قبل از اعزام تعمیرکار
  • ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت

تعمیر کولر گازی اسپلیت با تکنو تهویه

تکنو تهویه به عنوان تعمیرگاه مجاز و معتبر کولر گازی اسپلیت در تهران با به کارگیری تکنسین های متخصص و آموزش دیده به تعمیر کولر گازی اسپلیت در این شهر می پردازد.

خدماتی که در زمینه تعمیر کولر گازی اسپلیت توسط مجموعه تکنو تهویه ارائه می شود عبارت اند از:

  1.  تعمیر انواع کولر گازی اسپلیت  
  2.  شارژ گاز اسپیلت
  3.  سرویس کولر گازی اسپلیت  
  4.  تعمیر و تعویض برد
  5.  تعمیر فن داخلی
  6.  رفع آبریزش کولر گازی اسپلیت  
  7.  رفع گرفتگی فیلتر هوا
  8.  شستشوی قطعات اسپلیت

و...

5

اما مطمعنا شما نیز در هنگام خرابی کولر گازی اسپلیت اصلی ترین دغدغه و سوالتان این است که هزینه تعمیرش چقدر است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت: هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویض قطعات و .. بستگی دارد.

تکنیسین های تکنو تهویه بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را اعلام می کنند، اما شما عزیزان به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

« با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

با توجه به مطالبِ ذکر شده به شما ثابت شده که تعمیر و سرویس داکت اسپیلت و کولر گازی اسپلیت امری تخصصی و پیچیده است. در نتیجه هر تعمیرکاری نمی‌تواند سرویس و تعمیر این تجهیزات را به درستی ارائه دهد. اما تعمیرکاران حاضر در تکنو تهویه از مجرب‌ ترین و متخصص‌ ترین تعمیرکاران می باشند.

شما می‌توانید برای تعمیر و سرویس داکت اسپیلت و کولر گازی اسپلیت و... با این تیم تماس برقرار کنید تا تعمیرکارانش در کوتاه‌ ترین زمان برای شما اعزام شوند.

این ها می توانند دلیل محکمی باشند که شما همواره تکنو تهویه را انتخاب کنید.

کلیه تعمیرکارانِ تکنو تهویه در زمینه تعمیرات سیستم تهویه مطبوع دارای تخصص و مهارت کافی می باشند. زیرا در برترین آموزشگاه ها مهارت لازم را کسب کرده و دارای سال ها تجربه کاری درخشان می باشند.

تکنو تهویه با شعارِ « با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید» آماده خدمات رسانی به شما می باشد. شما نیز در صورتی که به هر یک از خدماتشان نیاز پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.