کد خبر : 42198 / /
/

بهترین مارک دندان مصنوعی چیست؟

بهترین مارک دندان مصنوعی چیست؟

 در صورتی که تمایل دارید دندان مصنوعی را جایگزین دندان‌های پوسیده و آسیب دیده‌تان کنید قبل از هر چیز بهتر است اطلاعات کافی را در مورد بهترین مارک دندان مصنوعی بدست آورید.

دندان مصنوعی چیست؟

قبل از شروع بهتر است با مفهوم دندان مصنوعی کمی آشنا شوید. دندان مصنوعی مناسب‌ترین جایگزین برای دندان‌هایی است که از دست داده‌اید. با استفاده از پروتزهای دندانی می‌توانید لبخندی جذاب و چهرۀ جوانتری داشته باشید. امروزه دندان‌های مصنوعی در انواع مختلف تولید می‌شوند. برای ساخت دندان‌های مصنوعی از فلز یا پلاستیک یا از ترکیب این دو متریال استفاده می‌شود. در ادامه قصد داریم شما همراهان عزیز را با بهترین مارک‌های دندان مصنوعی آشنا سازیم.

 

 

 

انواع مدل‌های دندان مصنوعی

بهترین مارک‌های دندان مصنوعی در انواع مختلف ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و وضعیت دندان‌هایتان از بین انواع دندان مصنوعی، مدلی مناسب را انتخاب کنید. البته خاطر نشان می‌کنیم که تایید نهایی باید توسط دندانپزشک یا دندانساز صورت پذیرد.

انواع دندان مصنوعی عبارتند از:

دندان مصنوعی کامل:

این مدل دندان مصنوعی برای افرادی مناسب است که کلیه دندان‌هایشان را در قسمت فک پایین و بالا از دست داده‌اند. دندان مصنوعی کامل از ترکیب دندان و لثه‌های پروتزی ساخته شده است.

بیمار برای استفاده از این نوع دندان ابتدا باید دندان‌های فک پایین و بالا را به صورت کامل بکشد. بعد از اینکه لثه‌ها التیام پیدا کردند می‌توان دندان مصنوعی کامل را درون دهان قرار داد. شایان ذکر است که مدت زمان لازم برای التیام لثه‌ها بین 8 تا 12 هفته است.

دندان‌های مصنوعی کامل به دو شکل فوری و معمولی ساخته می‌شوند. دندان مصنوعی کامل فوری قبل از کشیدن دندان‌ها ساخته شده است و به محض اینکه بیمار دندان‌هایش را می‌کشد می‌توان دندان مصنوعی فوری را درون دهان بیمار قرار دهد. این نوع دندان یکی از راه حل های موقت به شمار می رود و تا زمان تهیه دندان مصنوعی کامل اصلی در درون دهان قرار داده می‌شود.

دندان مصنوعی کامل

 

دندان مصنوعی ثابت:

دندان مصنوعی ثابت به ایمپلنت دندان نیز معروف است و بهترین جایگزین برای دندان های طبیعی به شمار می رود. با استفاده از این نوع دندان می توان زیبایی دهان و دندان ها را بازیابی کرد. این نوع دندان جزو دندان های مصنوعی فاقد سقف به شمار می رود.

دندان های مصنوعی ثابت دارای قیمت ارزانی نیستند. این نوع دندان ها می توانند حس داشتن دندان های طبیعی را در فرد ایجاد نمایند. برای قرار دادن این نوع دندان درون دهان باید ابتدا یک قلاب فلزی در قسمت استخوان فک بالا یا پایین کاشته شود. بعد از اینکه استخوان های فک که در اطراف قلاب قرار دارند رشد کردند می توان دندان مصنوعی ثابت را به قلاب وصل کرد.

دندان مصنوعی ثابت

 

دندان های مصنوعی ژله ای:

این مدل دندان نسبت به سایر انواع دندان مصنوعی قابلیت انعطاف پذیری بالاتری دارد. این نوع دندان با توجه به استخوان فک و وضعیت دندان های بیمار برای وی تجویز می گردد. دندان مصنوعی ژله ای شکننده نیستند و باعث ایجاد حساسیت نمی شوند. استفاده از این نوع دندان ها برای بیماران به راحتی امکان پذیر است.

پروتز این نوع دندان را می توان به راحتی به لثه ها چسباند و برای اتصال آن به لثه ها نیازی به استفاده از اتصالات مخصوص و چسب ناست.

بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی

از معروف ترین و بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دندان مصنوعی برند نچرال:

نچرال در رده پر استفاده ترین و بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی قرار دارد. این برند دندان مصنوعی در مقابل سایش دارای مقاومت بسیار زیادی است.

دندان مصنوعی برند کمان دنت:

کمان دنت یکی از مرغوب ترین و بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی به شمار می رود. برای ساخت این نوع برند دندان مصنوعی از مواد ایتالیایی استفاده شده است. به همین دلیل کیفیت این نوع دندان نزدیک به کیفیت دندان های مصنوعی خارجی است.

دندان مصنوعی برند کمان دنت ظاهر طبیعی دارد. این برند دندان مصنوعی در انواع اندازه ها و رنگ های متنوع تولید می شود.

بهترین برند دندان مصنوعی خارجی

استفاده از بهترین مارک دندان مصنوعی خارجی از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه قرار گرفته است. از معروف ترین و بهترین برند دندان مصنوعی خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دندان مصنوعی برند ماژور:

دندان مصنوعی برند ماژور ساخت ایتالیا است. این نوع برند دندان مصنوعی جزو بهترین مارک دندان مصنوعی به شمار می رود و در کشور ایران پر استفاده است. جنس این نوع پروتز دندان اکریلیک شفاف است به همین دلیل جنس آن بسیار محکم است.

دندان های مصنوعی برند ماژور در مقابل سایش دارای مقاومت بالایی هستند. این برند دندان مصنوعی در انواع رنگ ها و اندازه های متنوع تولید می شود. طول عمر بسیار بالا این برند دندان توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

دندان مصنوعی مارک ایوکلار ویوادنت:

شرکت ایوکلار ویوادنت در حوزه های مختلف نظیر ترمیم مستقیم، تولید پروتزهای ثابت، تولید پروتزهای متحرک و دندانپزشکی دیجیتال در حال فعالیت است. این شرکت برای اولین بار در کشور آلمان تاسیس شد و هم اکنون در سراسر جهان دارای شعبه های مختلفی است.

دندان مصنوعی مارک ایوکلار ویوادنت در رده انواع بهترین مارک دندان مصنوعی قرار دارد. این نوع دندان ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و رنگ آن ها نیز ثابت است.

دندان مصنوعی برند ویتا:

ویتا شرکت آلمانی است که عمده فعالیت آن در زمینه تولید پروتزهای دندان و تجهیزات پزشکی است. شرکت ویتا در 20 کشور مختلف دارای نمایندگی است و کلیه محصولات آن به سراسر دنیا صادر می گردند.

دندان های مصنوعی ویتا به دلیل ظاهر بسیار طبیعی و کیفیت بالا در رده بهترین مارک دندان مصنوعی قرار دارند.

8

های دنت تخصصی ترین لابراتوار دندانسازی در کشور ایران

های دنت یکی از تخصصی ترین لابراتوارهای دندانسازی در ایران است که خدمات دندانسازی را به صورت حرفه ای و بهترین شکل انجام می دهد. مجموعه ما در جردن تهران واقع شده است و اصلی ترین هدف ما ارائه خدمات مختلف به دندانسازان و دندانپزشکان است.

در این لابراتوار بهترین نوع پروتزهای دندانی با بالاترین کیفیت ساخته می شوند در نتیجه شما می توانید با استفاده از محصولات مختلف های دنت زیبایی را تجربه کنید. مجموعه ما دارای سابقه ای درخشان در زمینه همکاری با دندانسازان و دندانپزشکان است.

در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروتزهای دندانی و... با شماره های زیر تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت کنید:

021-28426050

09132635894

سخن پایانی:

با انتخاب بهترین مارک دندان مصنوعی می توانید جذابیت و زیبایی را به دهان و دندان خود هدیه دهید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. علاوه بر این استفاده از پروتز دندانی مناسب باعث می شود تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. در نتیجه بهتر است در زمان انتخاب نوع دندان مصنوعی و مارک آن توجه لازم را داشته باشید. در صورتی که اطلاعات کافی را در این زمینه ندارید می توانید از کارشناسان مجموعه (های دنت) مشاوره لازم را دریافت کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.