کد خبر : 40104 / /
/

واردات از چین بدون گمرک با وانیکس

آیا ممکن است واردات از چین بدون گمرک داشت؟ اصلا معنی دارد کسی بدون پرداخت حق گمرکی کالا وارد کند؟ شاید با قاچاق کردن بتوان! اما منظور ما در اینجا قاچاق نیست. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که می‌توان از چین بدون پرداخت گمرکی کالا وارد کرد. برای اینکه بدانید چگونه، باید باهم نزد یکی از مشاوران شرکت بازرگانی وانیکس برویم تا بیشتر در این باره برای ما توضیح دهد.

واردات از چین بدون گمرک با وانیکس

 

البته یادتان نرود، قبل از هر اقدامی شما باید یک کارت بازرگانی معتبر داشته باشید. کارت بازرگانی را زمانی به شما خواهند داد که صاحب کسب‌وکاری مشخص باشید. اگر کارت بازرگانی دارید، با ما همراه شوید تا از کارشناس شرکت وانیکس سوالاتمان راجع به واردات از چین بدون گمرک را بپرسیم. 

برای واردات از چین بدون گمرک با وانیکس کلیک کنید.

مراحل واردات از چین

کارشناس وانیکس: قبل از اینکه درمورد واردات از چین بدون گمرک توضیح دهم، لازم است که شما عزیزان را از شرایط واردات کالا از چین بطور کامل مطلع کنم. برای اینکه بتوانید از چین کالا وارد کشور کنید قبل از هرچیز باید کارت بازرگانی داشته باشید.

داشتن کارت بازرگانی به شما کمک می‌کند که به سادگی هر مجوزی که برای واردات انواع کالا لازم است داشته باشید را اخذ کنید. برای دریافت این کارت نیز لازم است که صاحب کسب‌وکاری باشید تا مشخص شود که دقیقا قصد واردات چه کالایی دارید.

6

بازرگان: بله ممنونم. خوشبختانه بنده کارت بازرگانی دارم. اما قصدم این است که با کمترین هزینه کالا وارد کنم. شنیده‌ام که شما هم کارهای واردات با گمرکی را با کمترین هزینه انجام می‌دهید و هم اینکه راهی برای واردات بدون گمرک یافته‌اید. لطفا هر دو مورد را توضیح دهید.

خرید کالا

کارشناس وانیکس: بله. شما چه ازطریق ما برای واردات کالا اقدام کنید چه ازطریق هر شرکت دیگری، لازم است که 3 مرحله عملیات را پشت‌سر بگذراید. اولین آنها خرید کالا است. بالاخره کالاهایی که قصد واردات آنها را دارید باید از شرکتی خریداری شوند. این کار توسط متخصصان شرکت ما با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن قابل انجام است.

ترخیص کالا

مرحله بعدی که دقیقا همان مرحله‌ای است که برای شما سوال پیش آورده، ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک این کشور است. در این مرحله اگر از راه مستقیم اقدام کنید، باز هم کارشناسان ما دست به کار شده و در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، اقدام به ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک چین خواهند کرد. کارت بازرگانی که گفتیم باید حتما اخذ کرده باشید در این مرحله به کمک ما می‌آید. 

ارسال کالا

بازرگان: آیا شما کارهای ارسال را هم انجام می‌دهید؟

کارشناس وانیکس: بله عرض کردم که در روش مستقیم واردات کالا، متخصصان شرکت وانیکس تمام مراحل را برای شما به‌سادگی و با کمترین هزینه انجام خواهند داد که البته ارسال کالا هم جزو این مراحل است. مجموعه ما با شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که روش ارسالشان کارگو نام دارد قراردادهای بلندمدت بسته است. به‌همین‌دلیل می‌تواند به‌سادگی کارهای ارسال را برای شما انجام دهد.

شرکت وانیکس چکار می کند؟

بازرگان: متشکرم از توضیحات کاملی که دادید. راستش کمی گیج شدم. آیا برای واردات از راه مستقیم لازم است که من هم شخصا به چین رفته و در انجام مراحل واردات شرکت کنم؟

کارشناس وانیکس: در روش مستقیم شما با پرداخت مبلغی مشخص، قرارداد وارداتی با ما خواهید بست که نتیجه آن تحویل کالا درب منزل به شما خواهد بود بدون اینکه لازم باشد حتی تا گمرک ایران بروید. این نوع خدمات را Door to Door هم می‌نامند که به‌معنی انجام خرید کالا از درب کارخانه تا تحویل آن درب منزل شما است. 

واردات از چین بدون گمرک با ته لنجی

بازرگان: چه جالب! هیچ وقت فکر نمی‌کردم کارهای واردات کالا انقدر ساده شود. لطفا در مورد واردات از چین بدون گمرک هم توضیح دهید.

کارشناس وانیکس: بله حتما. بخش جالب ماجرا اینجاست شرکت ما می‌تواند به‌خاطر اطلاعات و ارتباطاتی که با بازارهای ته لنجی موجود در جنوب کشور دارد، کالاهای درخواستی شما را بدون نیاز به ترخیص و پرداخت حق گمرکی از چین وارد کرده و در اختیار شما قرار دهد. روش تامین کالاهای این بازارها بدون نیاز به پرداخت حق گمرکی است و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک به کارشناسان ما این کالاها را درب منزلتان دریافت کنید. 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.