کد خبر : 18601 / /
/

واردات از چین با سرمایه کم؟! وانیکس روش‌هایی رابیان می‌کند

واردات از چین با سرمایه کم؟! وانیکس روش‌هایی رابیان می‌کند

 

واردات از چین با سرمایه کم امروزه یک مبحث داغ است. در سال‌های اخیر، چین رتبه اول را در تولید محصولات مصرفی به خود اختصاص داده است. برای صاحب یک کسب و کار مبتکر، فرصت خرید و فروش مجدد کالاهای تولید شده چینی می‌تواند سود بسیار خوبی به همراه داشته باشد. بسیار مهم است که قبل از شروع واردات از چین به خوبی تحقیق کنید.

واردات فرآیندی پیچیده است و نیاز به برنامه‌ریزی و ایجاد ارتباط دارد و عدم برنامه‌ریزی می‌تواند منجر به تاخیر و از دست دادن سود شود.

بنابراین در ادامه نکاتی را خدمت شما مطرح می‌کنیم تا بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کنید. همچنین بررسی می‌کنیم که آیا واردات از چین با سرمایه کم امکان پذیر هست یا خیر.

ما در این مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم‌ تا واردات خوبی از چین داشته باشید. وانیکس علاوه بر اینکه می‌تواند کالاهای مورد نیاز کسب و کار شما را با حداقل سرمایه تامین کند، بلکه دوره آموزش واردات فوق‌العاده‌ای نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

خبر خوب این است که شما می‌توانید پس از یادگیری در شرکت خودمان فعالیت‌تان را آغاز کنید و به یک واردکننده فوق‌العاده تبدیل شوید.

برای واردات از چین با سرمایه کم با وانیکس کلیک کنید.

2

حقوق خود را به عنوان یک وارد کننده بشناسید

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک واردکننده کالا این است که تعیین کنید آیا به صورت قانونی حق واردات یک کالای خاص را دارید یا خیر. قوانین گمرکی ایران برای برخی کالاهای چینی وارداتی شما ممکن است دستورالعمل‌های خاصی اعمال کند. بسیار مهم است که بدانید چه محدودیت‌هایی ممکن است اعمال شود.

چین نیز مجموعه‌ای از مقررات خاص خود را دارد، برای مثال شما نمی‌توانید کالاهایی مانند لباس‌های مصنوعی، کیف‌های دستی و محصولات جانبی حیوانی را از کشور چین وارد کنید.

درباره محصول خود تصمیم گرفته و یک تامین کننده بیابید

یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های کسب و کار شما، یافتن یک محصول عالی برای فروش است. برای یافتن محصولاتی که فروش خوبی دارند، تحقیق کنید. به این ترتیب، می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان محصول را سفارش دهید. سودآوری محصول مورد نظر خود را بررسی نمایید و مطمئن شوید که بازاری برای آن وجود دارد.

هزینه‌ خرید محصول را در مقابل قیمتی که می‌توانید به طور منطقی بفروشید، مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که در بسیاری از موارد محدودیت وجود دارد و همان‌طور که گفتیم کشورهای چین و ایران دستورالعمل‌های خاصی اعمال می‌کنند.

پس از تصمیم گیری در مورد محصول، لیستی از تامین کنندگان چینی که می‌توانند این محصول را برای شما تهیه کنند، فراهم کنید. صادرکنندگان معمولاً از طریق وب سایت‌های تجاری به دنبال شرکای خارجی می‌گردند. شما می‌توانید از یک شرکت وارداتی حرفه‌ای نیز کمک بگیرید.

وانیکس تجربه زیادی در زمینه واردات دارد و این موضوع می‌تواند برای همکاری با ما به شما اطمینان خاطر بدهد. اگر یک واردکننده تازه‌کار هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا واردات را آموزش ببینید و سپس با همکاری با ما محصولات مورد نظرتان را وارد کنید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با منابع قابل اعتماد آشنا شوید.

محصول را بررسی کنید

هنگامی که یک تامین کننده پیدا کردید، از آن‌ها نمونه محصول و اطلاعاتی در مورد کارخانه‌های تولیدی آن بخواهید. آن‌ها باید مایل به انجام این کار باشند تا بتوانید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. شما یک فروشنده هستید و نیاز دارید با اطمینان پشت محصول خود بایستید.

طبقه بندی و محاسبه

اکنون که محصول خود را مشخص کردید، مرحله بعدی طبقه بندی آن است. این‌گونه می‌توانید نرخ عوارض واردات را محاسبه کنید. نرخ عوارض واردات را می‌توانید به قیمت محصول و قیمت‌های حمل و نقل اضافه کنید تا مشخص نمایید برای کسب سود چه مقدار از مشتریان خود باید دریافت کنید. این مرحله را با دقت بالایی انجام دهید زیرا اهمیت فراوانی در زمینه واردات از چین با سرمایه کم دارد. شرکت واردات ما می‌تواند در انجام بی نقص این کار به شما کمک کند.

ثبت سفارش

حداقل قراردادها و سفارش‌های حمل و نقل از یک شرکت به شرکتی دیگر فرق می‌کند. برای ثبت سفارش در شرکت‌های چین باید حداقل 10000 عدد از محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. روش پست هوایی است که بسیار سریع انجام می‌گیرد، اما برای سفارش‌های کوچک می‌تواند گران باشد.

روش دوم حمل و نقل دریایی است که برای اقلام یا محموله‌های بزرگ عالی و مقرون به صرفه‌تر هست. اگر حمل و نقل دریایی انجام دادید، بدانید که مدت زمانی زیادی طور می‌کشد تا سفارش شما به دستتان برسد. ممکن است به دلیل توقف گمرکی، به موقع حرکت نکردن کشتی یا هر دلیلی تاخیر وجود داشته باشد.

همچنین توجه داشته باشید که یک یا دو روز برای رساندن محموله از کارخانه به بندر و یکی تا دو روز دیگر برای انجام مراحل عادی گمرکی لازم است.

 همچنین شما می‌توانید با یک شرکت وارداتی همکاری کنید تا سفارشات شما را بررسی کنند و درصورتی که رسیدن سفارش شما خیلی طول کشید، آن را پیگیری نمایند. خبر خوب این است که انجام این خدمات توسط شرکت وارداتی ما انجام می‌شود.

آماده شدن و انتظار برای ارسال کالا

همکاری با یک شرکت معتبر وارداتی می‌تواند این روند را برای شما بسیار ساده‌تر کند. طی این مرحله شما باید مدارک لازم را تکمیل و بایگانی کنید، هزینه‌ها را تخمین بزنید و مقررات را پیمایش نمایید. اگر فکر می‌کنید قادر به انجام این کار‌ها به تنهایی نیستید نگران نباشید.

وانیکس به شما کمک می‌کند تا تک تک این مراحل را کامل و بدون نقص انجام دهید. همچنین نیاز است مدارک اولیه واردات را ارسال کنید. این مدارک شامل لیست بسته بندی‌‌، گواهی مبدا، بارنامه، اوراق گمرکی و فاکتور تجاری است.

پرداخت به تامین‌کننده چینی

بخش بزرگی از واردات، پرداخت به تامین کننده است. اخیراً دولت چین ارزش یوان یا RMB را افزایش داده است. این بدان معناست که می‌توانید RMB خریداری کرده و از آن برای پرداخت به تامین کننده خود در چین استفاده کنید.

شما به تامین کنندگان چینی ارزی می‌دهید که نه تنها بسیار قوی است، بلکه در کشور خودشان قابل استفاده است. همین امروز RMB بخرید و در مذاکرات بعدی خود نتایج فوق العاده‌ای کسب کنید. با انجام این کار، واردات از چین با سرمایه کم واقعا می‌تواند امکان‌پذیر شود.

واردات بدون گمرک با وانیکس

اگر که واردات از چین با سرمایه کم ممکن است، واردات بدون گمرک از طریق شرکت بازرگانی معتبر ممکن می‌شود. در بسیاری از موارد، هنگام واردات از چین، اوراق گمرکی اجباری نیستند و برعکس، گاهی این اوراق بسیار ضروری می‌باشند.

برای واردات بدون گمرک توسط وانیکس کلیک کنید.

برای واردات بدون گمرک دو شیوه پیش رو دارید. دسترسی به کارت بازرگانی و پس از آن هم اعتماد به شرکت وارداتی معتبر.

3

کمی درباره تجربه واردات از چین بدانید

واردات نیز همانند هر حرفه دیگری نیاز به تجربه و مهارت دارد. معمولا کسانی که سال‌هاست در این عرصه فعالیت دارند، معتقد هستند که چین جزء کشورهای ایده‌آل برای توسعه تجارت و واردات محسوب می‌شود.

تجربه واردات از چین ثابت کرده که معمولا قیمت تمام شده محصول به نسبت تولید در داخل، ارزان‌تر و از طرفی هم با حاشیه سود بالایی همراه است. همچنین تجارت و واردات آنلاین هزینه‌های اضافی که شامل سفر تا چین و پرداخت عوارض خروج می‌شود را کاهش می‌دهد.

4

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.