کد خبر : 39854 / /
/

سایت پراپ تریدینگ ایرانی

جنبه‌های کلیدی که باید در هنگام انتخاب شرکت های تامین سرمایه فارکس در نظر بگیرید، ایمنی و دسترسی است. بنابراین همیشه باید کارگزاری را انتخاب کنید که مجوز داشته باشد و تحت نظارت یک تنظیم‌کننده سطح بالا عمل کند. در مرحله بعد، باید ببینید آیا کارگزار مورد نظر شما کاربران ایرانی را می‌پذیرد یا خیر. اما با سایت پراپ تریدینگ ایرانی می‌توانید در ساعت‌ها تحقیق صرفه‌جویی کنید و بهترین و امن‌ترین کارگزار را برای خود برگزینید.

سایت پراپ تریدینگ ایرانی

 

پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ تریدینگ یا تجارت اختصاصی فرآیندی است که در آن، یک شرکت توانایی تجارت با استفاده از سرمایه خود را به شخص ثالث (معامله‌گر مناسب) ارائه می‌دهد. این روش، شرکت واگذارکننده سرمایه را قادر می‌سازد تا نه فقط از تجارت سودآور خود، بلکه با کسب پورسانت از معاملات مشتریان هم سود ببرد. علاوه بر این، معامله‌گر سود قابل توجهی را برای انجام یک معامله موفق دریافت می‌کند. معاملات پراپ معمولا در بستر بازار سهام، فارکس، معاملات آتی، کالاها یا سایر دارایی‌های مالی انجام می‌شوند.

شرکت های تامین سرمایه فارکس که این‌گونه کار می‌کنند، برای افرادی سودمند هستند که در سرتاسر جهان به دنبال تجارت با حداقل ریسک می‌گردند. مثلا افراد برای شروع کار فقط باید هزینه ثبت‌نام را بپردازند. اکثر شرکت‌های پراپ به دنبال سطح خاصی از تخصص در معامله‌گران هستند تا از انجام معاملات موفق اطمینان داشته باشند. اما سایت پراپ تریدینگ ایرانی به افراد مبتدی نیز آموزش می‌دهد.

زمانی که شرکت سطح مهارت و سبک معاملاتی معامله‌گر را ارزیابی کرد، یک حساب معاملاتی دمو یا آزمایشی دریافت می‌کند. سپس با پیشرفت توانایی‌های خود می‌تواند شروع به معامله و کسب درآمد واقعی کند. این انگیزه بهترین گام در حرفه یک معامله‌گر است. زیرا به او اجازه می‌دهد خود را در میان نخبگان فعلی بازار آزمایش کند.

آشنایی با سایت پراپ تریدینگ ایرانی

سایت پراپ تریدینگ ایرانی یک پلتفرم معاملاتی است که برای علاقه‌مندان به معاملات طراحی شده است. آن‌ها در ابتدا با یک حساب دمو معامله می‌کنند و در صورت موفقیت‌آمیز بودن معاملات، رعایت قوانین و همچنین در صورت داشتن شرایط، می‌توانند معامله واقعی داشته باشند. یک معامله‌گر پس از آماده‌سازی‌های لازم می‌تواند به معامله با یک حساب واقعی بپردازد.

البته در تمامی این موارد، شرایط و ضوابطی برای معامله‌گران در نظر گرفته شده‌اند که ملزم به رعایت آن‌ها هستند. در غیر این صورت، از معامله در حساب واقعی منع خواهند شد. درواقع، وب‌سایت https://propiy.com/ یک شرکت استخدام خصوصی است که ارزیابی معامله‌گران را تسهیل می‌کند.

طرح این شرکت کمک به افراد باانگیزه‌ای مانند شما است تا با رعایت یک فرآیند ارزیابی ساده و شفاف، به یک معامله‌گر با سرمایه قابل توجه و استقلال مالی و حرفه‌ای تبدیل شوید. این وب‌سایت از زمان آغاز به کار خود توانسته است هزاران معامله‌گر را با کمک شرکای تامین مالی به خود جذب کند و دامنه فعالیت خود را به شکل مداوم گسترش می‌دهد. این پلتفرم پراپ تریدینگ ایرانی را با یک حساب آزمایشی رایگان امتحان کنید تا بتوانید به مزایای آن پی ببرید.

23

مزایای پراپ تریدینگ فارکس ایرانی

پراپ تریدینگ فارکس ایرانی می‌تواند دسترسی شما به این بازار بسیار گسترده جهانی را تسهیل کند. پس از ثبت‌نام در وب‌سایت می‌توانید مهارت‌های خود در معاملات را گسترش دهید و به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید. بنابراین اگر تریدر موفقی هستید یا می‌خواهید به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید، شرکت در این prop trading را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مزایای این سایت پراپ تریدینگ ایرانی به شرح زیر هستند.

  • آنالیز در زمان واقعی: اطلاعات و درصد ریسک را به صورت لحظه‌ای در پنل کاربری خود ببینید.
  • چالش آزمایشی رایگان: یک حساب رایگان یا دمو بسازید و 5 روز ترید آزمایشی انجام دهید.
  • مورد اعتماد تریدرها: کاربران زیادی از زمان شروع فعالیت به ترید در این پلتفرم پرداخته‌اند.
  • برداشت سود دلاری: 2 بار در هرماه می‌توانید سود خود را به صورت دلار یا با ارز دیجیتال برداشت کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم یک سایت پراپ تریدینگ ایرانی بسیار موفق را به شما معرفی کنیم. تریدر خرید اکانت برای دانشجویان برتر خود را در برنامه کاری خود قرار داده است و اگر شما هم جزء یکی از آن‌ها هستید، می‌توانید از این فرصت عالی استفاده کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.