کد خبر : 39724 / /
/

مناطق مناسب برای خرید باغ ویلا اطراف تهران

افراد ساکن پایتخت معمولا برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات، نیازمند خرید باغ ویلا در اطراف تهران هستند تا مکانی برای تفریح و استراحت داشته باشند. در اکثر اوقات بودجه افراد تعیین ‌کننده انتخاب ویلا است. همچنین عواملی از جمله آب و هوا، دارا بودن درختان و سرسبزی، وضعیت سند مالکیت، امنیت و... در خرید ویلا بی‌‌تاثیر نخواهد بود. البته گاهی افراد برای کسب درآمد از طریق اجاره ویلا یا سرمایه گذاری برای افزایش قیمت ویلا اقدام به خرید می‌‌کنند.

مناطق مناسب برای خرید باغ ویلا اطراف تهران

 

 

 

لیست مناطق مختلف برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران

در اطراف تهران منطقه خوش آب و هوا با طبیعت بکری وجود دارند که برای ساخت و ساز ویلاها بسیار مناسب هستند. از جمله این مناطق برای خرید ویلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. کوهسار

۲. کردان

۳. تهران‌دشت

۴. خوشنام

۵. لواسان

۶. سهیلیه

۷. دماوند

۸. چهارباغ

۹. شهرک تیسفون

۱۰. شهریار

۱۱. ماه‌دشت

۱۲. محمد شهر                

 کوهسار

منطقه‌‌ای خوش آب و هوا با طبیعتی سرسبز به نام کوهسار، در نزدیکی کردان کرج قرار داشته و دارای ویلاهای بسیار شیک و مدرنی می‌باشد. همین موضوع سبب گردیده که توجه خریداران زیادی به این منطقه جلب شود.

7

کردان

کردان یکی از مناطق تفریحی البرز است که برای علاقه‌‌مندان به ورزش کوهنوردی بسیار مناسب بوده و همچنین برای افراد علاقه‌مند به سوارکاری به دلیل وجود باشگاه‌های متعدد می‌تواند مکان بسیار مناسبی باشد.

تهران‌ دشت

منابع عظیم چاه‌های آب زیرزمینی در تهران‌ دشت قرار گرفته‌اند و وجود آب فراوان در این نقطه باعث سرسبزی و طبیعت زیبای آن شده که یکی از دلایل رشد صعودی خرید ویلا در این منطقه است. اگر به دنبال خرید ویلاهایی همراه با استخر هستید ویلاهای تهران ‌دشت گزینه خوبی برای شما خواهند بود.

خوشنام

اگر به دنبال پرورش انواع محصولات کشاورزی و باغداری هستید منطقه خوشنام در غرب تهران به دلیل وجود خاک حاصلخیز فراوان و کاشت درختان، جغرافیای مناسبی برای خرید ویلا در اطراف تهران محسوب می‌‌شود.

لواسان

این منطقه دارای ویلاهای زیبا برای سلیقه‌های خاص است. حاصل ازدیاد بی‌رویه مردم در این نقطه افزایش ترافیک‌های سنگین بوده و می‌توان گفت که قیمت خرید ویلاهای آن بسیار نجومی ‌است. اگر به دنبال ویلا‌هایی با تجهیزات کامل و خوش آب و هوا و نزدیک به مکان‌های گردشگری و تفریحی هستید، لواسان گزینه مناسبی خواهد بود.

سهیلیه

جاده‌ سهیلیه سرسبزی و طراوت خاصی دارد و با فاصله‌ای تقریبا ۱ ساعت از تهران قرار گرفته است. در سهیلیه کرج به دلیل وجود آب و هوای خوب و همچنین خاک حاصلخیز تقاضا برای زراعت و باغداری جهت پرورش انواع میوه‌‌ها فراگیر است.

دماوند

یکی از مناطق تبدیل اراضی کشاورزی به ویلاهای مدرن، شهر دماوند است. وجود نهرها و رودهای همیشه پر آب در سال، عاملی برای افزایش کوچ مردم پایتخت ‌نشین از تهران به دماوند است. همچنین به دلیل وجود مناطق تفریحی چون پیست آبعلی، آبشار تیزآب، آبشار آینه‌رود و... در دماوند، روز به روز بر خریداران ویلا در این منطقه افزوده می‌شود.

چهارباغ

در نزدیکی کردان، منطقه‌ای با نام گهرباغ قرار گرفته که یکی از مناطق قدیمی حومه تهران برای خرید ویلا به شمار می‌رود. یکی از دلایل رشد خرید ویلا در این منطقه وجود درختان کهن و سرسبز، باغ‌‌های زیبا، گلخانه و به علاوه آب مکفی در این منطقه است.

شهرک تیسفون

این شهرک در غرب تهران قرار گرفته و یکی از مزایای آن که سبب گردیده تا خرید ویلا در این منطقه بسیار چشمگیر باشد، وجود مجوز برای ساخت و سازها زیر نظر شهرداری و امنیت بالای آن به دلیل وجود نگهبان به‌ علاوه وجود آسفالت در تمام خیابان‌‌ها است.

شهریار

شهریار باغات متعددی با انواع میوه‌های گوجه سبز، گیلاس و... را در خود جای داده است که به نگین سبز شهر تهران شهرت یافت. شهریار به دور از آلودگی بوده و کاشت و برداشت در این ناحیه رونق فراوان دارد. یکی از مزایای این منطقه که موجب افزایش خرید ویلا شده وجود امنیت بالا و انشعابات برق، آب و گاز و دسترسی سریع به شهر تهران است.

8

ماه‌ دشت

در نقطه جنوبی شهر کرج ماه دشت قرار گرفته است. این منطقه به دلیل دسترسی آسان به تهران، وجود طبیعت زیبا و شرایط آب و هوایی مناسب و برخورداری از نیروی کار فراوان یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید ویلا در حومه شهر تهران به شمار می‌رود. آب ویلا و باغ‌های این منطقه از طریق آب شهری و رودخانه کرج تهیه می‌‌شود. املاک در ماه‌دشت به انواع سنددار و قولنامه‌‌ای تقسیم می‌گردند. ماه‌دشت به دلیل این که به عنوان شهر شناخته می‌شود دارای امکانات بیشتری است و مکان بهتری برای رشد و پیشرفت زمین و املاک به حساب می‌آید.

محمد شهر

یکی از دلایل جذابیت محمد شهر برای خرید ویلا، برخورداری از تفریحاتی همچون وجود زمین چوگان و مجتمع اسب ‌سواری بوده و همچنین این منطقه مملو از طبیعت سرسبز و وجود آب و هوای خوب است. علاوه بر این محمد شهر قطب کشاورزی استان البرز نیز محسوب می‌شود.

سخن پایانی

کردان، چهارباغ، سهیلیه و... جزء مناطقی برای خرید باغ ویلا در غرب تهران محسوب می‌شوند که در چند سال اخیر برای خرید ویلا رشد بالایی را تجربه کرده‌‌اند. از دلایل رشد آن‌ها می‌‌توان به نزدیکی به پایتخت و طبیعت سرسبز آن‌ها اشاره کرد. این مناطق غالبا از شلوغی کمتر و هوای سالم‌‌تری برخوردار هستند.

برای خرید باغ ویلا در غرب تهران می‌توانید به وبسایت https://www.melkbin.com/ مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره‌های ۰۹۱۲۷۶۶۱۰۶۶ و ۰۲۱۶۵۴۱۰۱۴۰ تماس بگیرید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.