کد خبر : 38106 / /
/

مشاوره برندگان لاتاری 2024 و راهنمای رایگان بعد از برنده شده در لاتاری

مشاوره برندگان لاتاری 2024 و راهنمای رایگان بعد از برنده شده در لاتاری

 

 

مشاوره برندگان لاتاری 2024 و راهنمای رایگان بعد از برنده شده در لاتاری

مشاوره برندگان لاتاری 2024 و راهنمای رایگان بعد از برنده شده در لاتاری که موسسه ایرانیان لاتاری با سابقه ای درخشان بصورت رایگان به افرادی که برنده شده اند مشاوره می دهد.

 

برنده شدن در لاتاری آمریکا

برنده شدن در قرعه‌ کشی گرین کارت آمریکا یا همان برنامه Diversity Visa (DV) به شما اجازه می‌ دهد تا درخواست اخذ ویزای مهاجرتی به آمریکا را برای خود و خانواده‌ تان ارسال کنید. با این حال، برنده شدن در این برنامه به معنای دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا نیست و تنها یک فرصت برای اعمال حق اخذ ویزای مهاجرتی به آمریکا در اختیار شما قرار می‌ دهد. 

برای اخذ ویزای مهاجرتی به آمریکا، برندگان باید مراحل بسیاری را طی کنند و نیاز است که مشخصات خود را به دقت و صحیح وارد کنند. همچنین باید برخی از مستندات مورد نیاز را جمع‌ آوری کنند و به طور مستقل یا با کمک مشاوران مهاجرتی وکالتی مانند ایرانیان لاتاری، فرایند درخواست را به پایان برسانند.

در نهایت، موفقیت در دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا به عوامل بسیاری، از جمله مدارک کامل و دقیق، مصاحبه کنسولی، وضعیت اقتصادی و اجتماعی، میزان حمایت از واحدهای خانوادگی، میزان حقوق درآمد و غیره، بستگی دارد.

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست ؟

لاتاری گرین کارت آمریکا یا Diversity Immigrant Visa Program (DV Program) یک برنامه مهاجرتی در ایالات متحده آمریکا است که هر ساله توسط وزارت خارجه آمریکا برگزار می‌ شود. هدف از برگزاری این برنامه افزایش تنوع فرهنگی در آمریکا و ایجاد فرصت برای شهروندان کشورهایی است که معمولاً در برنامه‌ های مهاجرتی دیگر شرکت کنندگان کمتری دارند.

در قرعه کشی لاتاری گرین کارت، هر سال حدود 55 هزار نفر از سراسر جهان به صورت تصادفی انتخاب می‌ شوند و برای آن‌ ها گرین کارت (کارت اقامت دائم آمریکا) صادر می‌ شود. افرادی که در قرعه کشی برنده می‌ شوند، می‌ توانند با دریافت گرین کارت به عنوان قانونی مقیمین دائمی در آمریکا زندگی کنند و حقوق و مزایای شهروندان آمریکایی را داشته باشند، شرط آنکه شرایط دیگر قانونی مانند ارزشیابی پزشکی و پس زمینه کیفری آن‌ ها را نیز برآورده کنند. 

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا، ابتدا باید در فرآیند ثبت‌ نام آنلاین از طریق موسسه ایرانیان لاتاری شرکت کنید. در این فرآیند، شما باید اطلاعات شخصی خود را، شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره پاسپورت، آدرس پستی و اطلاعات تماس، وارد کنید.

سپس باید یک عکس رسمی از خود و افراد وابسته خود را بارگذاری کنید. پس از تکمیل فرم ثبت نام، شما باید به صورت رایگان چندین ماه منتظر بمانید تا نتایج لاتاری اعلام شود.

برای برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا، باید شما در مرحله اول، شرایط و مشخصات لازم برای شرکت در لاتاری را داشته باشید. به عنوان مثال، شما باید دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا معادل آن باشید، و یا دارای حداقل دو سال تجربه کاری با مهارت‌ های مشخصی باشید. همچنین، باید از کشوری که در آن زندگی می‌ کنید، مشمولیت دریافت جایزه گرین کارت داشته باشید.

بعلاوه، برندگان این لاتاری به صورت تصادفی انتخاب می‌ شوند و تعداد برندگان هر سال محدود است. برای بیشتر شدن شانس برنده شدن در این لاتاری، شما می‌ توانید از طریق مشاوره‌ گیری از وکلای مهاجرت ایرانیان لاتاری یا اطلاعات موجود در وب‌ سایت رسمی برنامه گرین کارت آمریکا، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا عبارتند از:

1. شناسنامه: باید شماره شناسنامه خود را وارد کنید.

2. پاسپورت: باید شماره پاسپورت خود را وارد کنید. پاسپورت باید معتبر باشد و حداقل تا 6 ماه پس از تاریخ قرعه کشی معتبر باشد.

3. عکس: باید عکسی از خود و هر فرد دیگری که می‌ خواهید در صورت برنده شدن با شما بیاید، بارگذاری کنید. این عکس‌ ها باید در حالت فایل JPEG باشند و اندازه آنها باید بین 600x600 تا 1200x1200 پیکسل باشد.

4. مدارک تحصیلی: شما باید مدرک تحصیلی خود را از طریق فرم ثبت نام برای لاتاری گرین کارت آمریکا بارگذاری کنید. حداقل مدرک تحصیلی شما باید دبیرستان (ثانویه عمومی) یا معادل آن باشد.

5. اطلاعات تماس: شما باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در صورتی که شماره تلفن همراه خود را نیز وارد کنید، می‌ توانید از آخرین تغییرات مربوط به برنده شدن خود با خبر شوید.

آیا ایرانی ها می توانند در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنند ؟

بله، ایرانی‌ها می‌ توانند در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنند. همانند شهروندان دیگر کشورها، ایرانی‌ ها می‌ توانند در قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند و در صورتی که برنده شوند، اقدام به دریافت گرین کارت و مهاجرت به ایالات متحده آمریکا کنند. 

لازم به ذکر است که برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا، شرکت کنندگان باید مطابق با شرایط و معیارهای مشخصی باشند، از جمله داشتن حداقل مدرک تحصیلی دبیرستان (ثانویه عمومی)، حداقل 18 سال سن، و عدم داشتن سوابق کیفری خاصی.

مشاوره برای بندگان لاتاری

شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا

شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا همیشه برای همه شرکت کنندگان یکسان است و احتمال برنده شدن برای هر فرد برابر است. با این حال، آمارها نشان می دهند که احتمال برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا بسیار پایین است. به طور کلی، در هر سال، بیش از 20 میلیون نفر از سراسر جهان در قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت می کنند، در حالی که فقط حدود 50،000 نفر موفق به دریافت گرین کارت می شوند. این بدان معناست که احتمال برنده شدن در حدود 0.25٪ است.

لازم به ذکر است که شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا بر اساس عوامل مختلفی مانند تعداد شرکت کنندگان، سیاست های مهاجرتی آمریکا، قوانین و مقررات جدید و غیره، ممکن است در طول زمان تغییر کند.

خدمات موسسه ایرانیان لاتاری به برندگان

  • بررسی و تکمیل فرم DS-260
  • مشاوره کامل و قدم به قدم تا دریافت گرین کارت
  • مکاتبه با سفارت مقصد در صورت لزوم
  • بررسی و توضیحات مدارک مورد نیاز مصاحبه و مدیکال (واکسن و تست های پزشکی)
  • دریافت نامه مصاحبه، نوبت سفارت و توضیحات مکالمه مصاحبه با توجه به شرایط شخصی کیس
  • رجیستر در سایت پست و آماده شدن جهت مصاحبه
  • پیگیری صدور ویزا و پیگیری و مشاوره در صورت حالت های خاص و اِی پی
  • مشاوره انتخاب ایالت با توجه به شرایط شغلی، مالی، خانوادگی، عقیدتی و رفتاری شخص برنده
  • تهیه مسکن (اجاره) برای برندگان در ایات انتخابی با بودجه مدنظر شخص برنده و پرداخت وجه هنگام تحویل مسکن

واحد مشاوره برندگان ایرانیان لاتاری، با تجربه سال ها فعالیت موفق در زمینه اخذ ویزای آمریکا برای برندگان محترم لاتاری تنوع نژادی، آماده ارائه خدمات به تمامی برندگان گرامی است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.