کد خبر : 6595 / /
/

شروع و پایان لاتاری آمریکا 1400 چه زمانی است؟

شروع و پایان لاتاری آمریکا 1400 چه زمانی است؟

لاتاری آمریکا در سال ۱۴۰۰ نیز مانند سال های گذشته در پاییز برگزار می شود. برای این که اطلاعات کاملی به دست بیاورید وارد سایت latari.us شوید. در واقع سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان در

لاتاری آمریکا شرکت می کنند. با وجود تعداد زیاد شرکت کنندگان، شانس برنده شدن در این قرعه کشی هنگام شرکت در لاتاری آمریکا در واقع بسیار زیاد است. به عنوان مثال؛ تقریباً هر بیست و پنجمین شرکت کننده از اروپا در این قرعه کشی برنده می شود. دلیل اصلی این شانس بالا این واقعیت است که تقریباً 40 درصد از همه شرکت کنندگان به دلیل خطاهای مختلف رسمی رد صلاحیت می شوند. 

متأسفانه مقامات ایالات متحده به شما نمی گویند که در برنامه شما خطایی رخ داده است. در نتیجه، بسیاری از افراد همان اشتباه را مرتکب می شوند و بارها و بارها بدون آن که بدانند رد صلاحیت می شوند. بنابراین باید در مورد درخواست کمک حرفه ای  خود فکر کنید. رویای آمریکایی بیش از 20 سال تجربه در زمینه لاتاری و قوانین مهاجرت ایالات متحده دارد. اگر رویای زندگی در سرزمین فرصت ها را دارید، باید عجله کنید! دوره زمان ثبت نام لاتاری1400 آینده به زودی به پایان می رسد. اگر می خواهید به ایالات متحده بروید، فقط تا 15 اکتبر 2021 فرصت دارید تا در لاتاری ایالات متحده با The American Dream ثبت نام کنید.

اقامت دائم با لاتاری آمریکا

اگر می خواهید به طور دائم در ایالات متحده زندگی و کار کنید، به گرین کارت نیاز دارید. این تنها سند مهاجرت است که به شما اجازه می دهد در هر کجا که می خواهید در ایالات متحده زندگی و کار  کنید. شما می توانید آزادانه هر کارفرمایی را انتخاب کنید- برخلاف ویزای کار، که اغلب به یک شرکت خاص وابسته است. از سال 1994، مقامات ایالات متحده 55000 مورد از لاتاری که هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود، را به برندگان آن هدیای خود را اهدا می کنند. افراد از سراسر جهان می توانند تا پاییز سال قبل برای این قرعه کشی ثبت نام کنند. این به آن ها فرصتی می دهد تا یکی از برندگان خوش شانس انتخاب شده به طور تصادفی باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش 149000 تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

شانس برنده شدن خود را افزایش دهید!

برای سال مالی 2021، جدیدترین ارقام موجود، بیش از 23.2 میلیون نفر به قرعه کشی مراجعه  کردند. دلیل ترسیم بیش از 50،000 نام این است که همه آن هایی که انتخاب می کنند درخواست می کنند در لاتاری شرکت کنند برخی از کارهای خود را انجام می دهند، یا آن را تکمیل نمی کنند. قبل از ثبت نام در لاتاری آمریکا، باید شرایط را خود را تنظیم کنید. شما باید بر اساس کشور و همچنین تحصیل یا تجربه کاری واجد شرایط باشید. ویزای تنوع به بومیان روز منتخب با نرخ پایین مهاجرت به ایالات متحده در شش منطقه جغرافیایی آفریقا، آسیا، اروپا، اولین شمالی، اقیانوسیه و پیش بینی جنوبی (شامل رویداد کارائیب) به دست می آید. فهرست کشورها هر سال قابل تغییر است و در دستورالعمل های ورود به ویزای تنوع ظاهر می شود .

آمریکا

شرایط لازم برای شرکت کنندگان

اگر شما در کشوری فاقد شرایط متولد شده اید- اما هیچ یک از والدین شما در زمان تولد شما در مقصد قانونی آن کشور نبوده اند- شما هنوز نمی توانید شرایط لازم را داشته باشید، با این فرض که یکی از والدین شما در کشوری واجد شرایط به دنیا آمده باشد، سن نیز شرط لازم برای شرکت در لاتاری آمریکا اس فرد شرکت کننده باید 18سال تمام سن داشته باشد، اگر در کشور واجد شرایط متولد شده باشید می توانید در این قرعه کشی شرکت کنید که ایان نیز یکی از این کشورها است.

تحصیلات یا آزمایش کار 

برای ثبت نام در لاتاری، افزون بر واجد شرایط بودن در اساس کشور محل تولد، باید شرایط تحصیل یا تجربه کاری را نیز رعایت کنید. اساساً، این را بدانید که باید تحصیلات دبیرستانی (یا معادل آن) یا دو سال تجربه در پنج سال گذشته در یک حرفه واجد شرایط داشته باشید. 

زمان ثبت نام

دوره ثبت نام آنلاین لاتاری به طور کلی بین اوایل اکتبر و نوامبر هر سال اجرا می شود.  شما باید تا آن جا که امکان دارد پس از باز شدن سایت ثبت نام کنید. اگر تا پایان دوره ثبت نام کنید صبر کنید، ممکن است به دلیل ترافیک زیاد وب سایت ورودی هایی که تاخیر را پذیرفتند، پذیرفته نشوند.

کجا و چگونه ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در قرعه کشی به صورت آنلاین و تنها با استفاده از نسخه انگلیسی زبان انجام می شود. و درخواست شما باید به زبان انگلیسی انجام شود. مهم این است که دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و تمام اسناد مورد نیاز از جمله شماره گذرنامه، عکس ها و موارد دیگر را یادداشت کنید. آموزش تصویری وزارت امور خارجه ایالات متحده در مورد ثبت نام در قرعه کشی درمراحلی نیز توضیح می دهد. ثبت نام در لاتاری هیچ هزینه ای برای افراد ندارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.