کد خبر : 37665 / /
/

خرید بیمه بدنه بازدید رایگان در محل فقط شهر تهران

شما می توانید بیمه بدنه را با بازدید رایگان در محل از شرکت بیمه ما بخرید.

خرید بیمه بدنه بازدید رایگان در محل فقط شهر تهران

 

بیمه بدنه یکی از بیمه های بسیار کاربردی برای وسایل نقلیه به ویژه خودرو های گران قیمت می باشد که خسارت های مختلفی را جبران می کند. به طور مثال اگر در یک تصادف رانندگی شما مقصر باشید، با داشتن بیمه بدنه می توانید خسارت های وارد شده به خودرو خودتان را از شرکت بیمه گر دریافت نمایید. برای خرید بیمه بدنه باید به شرکت بیمه گر مراجعه کرده و کارشناس پس از بررسی بدنه خودرو، بیمه نامه را برای شما صادر می کند، اما جالب است بدانید که اگر در شهر تهران ساکن هستید می توانید درخواست خرید غیر حضوری بیمه بدنه را به همراه بازدید رایگان در محل ثبت کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع حتما تا انتها این گزارش همراه ما باشید.

بیمه بدنه چیست؟

بهتر است قبل از آنکه به موضوع اصلی بپردازیم کمی در مورد ماهیت اصلی بیمه بدنه و کاربرد آن توضیح دهیم. همانطور که می دانید اگر شما در یک تصادف رانندگی مقصر باشید، بیمه شخص ثالث خودرو شما خسارت های وارد شده به خودرو دیگر را می پردازد اما پرداخت خسارت های وارد شده به ماشین خودتان را باید شخص شما پرداخت کنید که در تصادفات سنگین یا اگر خودرو شما گران قیمت باشد، پرداخت این هزینه بسیار سخت خواهد بود، اینجاست که بیمه بدنه مانع از این خسارت ها خواهد شد.

در صورتی که خودرو شما دارای بیمه بدنه باشد، می توانید خسارت های وارد شده به خودرو خودتان را از شرکت بیمه گر دریافت نمایید. لازم به ذکر است که پوشش تصادف تنها یکی از پوشش های بیمه بدنه می باشد که خسارت های وارد شده به وسیله نقلیه در صورت تصادفات رانندگی را جبران می کند، اما بیمه بدنه دارای پوشش های بسیار بیشتری است که در ادامه به صورت مختصر در مورد هر کدام از این پوشش ها توضیح داده شده است.

معرفی پوشش های بیمه بدنه

همانطور که گفته شد بیمه بدنه دارای پوشش های مختلفی می باشد که خسارت های گوناگونی را جبران می کند. در ادامه برخی از پوشش های بیمه بدنه ذکر شده است.

پوشش سرقت

یکی از پوشش های بسیار کاربردی بیمه نامه می باشد، به این صورت که اگر خودرو شما به سرقت برود یا وسایل آن دزدیده شود، در صورت داشتن بیمه بدنه، شرکت بیمه گر موظف به جبران خسارت می باشد.

پوشش خط و خش

اگر خودرو شما صفر کیلومتر است داشتن این پوشش می تواند بسیار مناسب باشد، بدین صورت که اگر خط و خشی روی خودرو شما به هر دلیلی بیافتد، شرکت بیمه گر باید به شما خسارت پرداخت نماید.

پوشش آتش سوزی

اگر ماشین شما به هر دلیل دچار آتش سوزی شود، بیمه بدنه باید خسارت های وارد شده به خودرو به علت این آتش سوزی را جبران نماید.

پوشش شکست شیشه

این پوشش به این صورت است که اگر شیشه های اتومبیل به هر دلیل بشکند، شرکت بیمه گر باید هزینه تعویض این شیشه ها را به شما پرداخت کند.

هزینه های ایاب و ذهاب

در صورتی که خودرو شما دچار خسارت شود و نتوانید از آن استفاده کنید، با استفاده از این پوشش می توانید هزینه های ایاب و ذهاب خود را در زمان تعمیر خودرو از شرکت بیمه دریافت نمایید.

خرید بیمه بدنه بازدید رایگان در محل

برای خرید بیمه بدنه می توانید به شرکت های مختلفی مراجعه فرمایید، اما همانطور که می دانید برای خرید بیمه بدنه باید با خودرو خود به شرکت بیمه مورد نظر مراجعه کرده و کارشناس پس از بررسی ماشین، بیمه نامه را برای شما صادر می کند، اما اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید می توانید بیمه بدنه خودرو را از نمایندگی 1240 بیمه ما خریداری کنید. زیرا در این نمایندگی کارشناس بیمه به محل مورد نظر شما اعزام شده و این کارشناس پس از بررسی بدنه خودرو این بیمه نامه را برای شما صادر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اعزام کارشناس هیچ هزینه ای نداشته و این کار به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد شد. لذا در صورتی که قصد خرید بیمه بدنه ماشین از این نمایندگی را دارید می توانید به لینک: خرید بیمه بدنه بازدید در محل مراجعه فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید.

مزایای خرید بیمه بدنه بیمه ما

علاوه بر موارد ذکر شده خرید بیمه بدنه از این شرکت بیمه مزایای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه برخی از این مزایا عنوان شده است.

  • قیمت مناسب تر نسبت به سایر شرکت ها

  • سقف پوشش های بیمه ای بالاتر

  • امکان بازدید رایگان در محل فقط در شهر تهران

  • مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین پوشش ها

  • یاداوری تمدید قبل از اتمام بیمه نامه

  • امکان خرید بیمه نامه با تخفیفات مناسبتی

  • معتبر ترین نمایندگی بیمه ما در سال های گذشته

جمع بندی

در این صفحه به طور کامل در مورد بیمه بدنه و مزایای آن توضیح داده شد، شما می توانید این بیمه نامه را با بهترین قیمت به همراه بازدید رایگان در محل از شرکت بیمه ما نمایندگی 1240خریداری نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.