کد خبر : 35814 / /
/

لیست بهترین هدیه ها برای یک خانم

لیست بهترین هدیه ها برای یک خانم

 

در زندگی همه ما افرادی هستند که در هر شرایطی در کنارمان هستند و مانند یک دوست، رفیق و یار همیشگی با ما همراهی می کنند. هدیه دادن به این افراد با مناسبت و چه بی مناسبت یک روش مرسوم برای قدردانی از حضورشان است. هدیه گرفتن و هدیه دادن هر دو به انسان احساس خوبی می دهد. در این میان قبول دارم که هدیه گرفتن برای یک خانم، کمی سخت و چالش برانگیز است.

در ابتدا شما می بایست سلیقه فرد مقابل تان را بدانید و باتوجه به علایق او اقدام به خرید کادو نمایید. ممکن است برخی از افراد با دریافت یک شاخه گل سرخ به همان میزان خوشحال شوند که یک کادوی گران قیمت دریافت می کنند. گاهی اوقات می بایست به هزینه ای که قصد دارید برای خرید کادو صرف نمایید توجه نمایید؛ مخصوصا اگر بدانید او نیز قرار است برای شما هدیه ای تهیه نماید.

این زمان همان لحظه چالش برانگیز است. شما باید فاکتورهای زیادی را برای خرید یک هدیه مناسب برای یک خانم خوش سلیقه و تا حدی مشکل پسند را در نظر داشته باشید. در نظر گرفتن مناسبت کادو دادن به عنوان قدم کمک کننده خواهد بود. به عنوان مثال شب یلدا، عید نوروز، کادوی تولد، روز زن. مساله بعدی نقشی که آن زن در زندگی تان دارد؛ عامل موثر در گزینه های کادو دادن است و موارد زیادی را فیلتر خواهد نمود.

در این یادداشت قصد داریم به شما کمک نماییم تا در کوتاه ترین زمان ممکن یک هدیه خاص و مناسب را برای خانم ها تهیه نمایید.

فاکتورهای موثر در خرید هدیه بانوان

هدیه دادن در ابتدای امر ارزش معنوی برای هر فردی دارد و میزان ارزشمندی آن شخص را در زندگی تان نشان می دهد. گاهی برخی از خانم ها از دریافت یک کادوی بسیار گران قیمت احساس معذب بودن خواهند نمود و سادگی را ترجیح می دهند و باز در مقابل، خانم هایی هستند که به دنبال هدایای لوکس و گران قیمت می باشند. ارزش مادی کادو برای شان بیش از موارد دیگر اهمیت دارد. برخی دیگر نیز به شیوه کادو دادن و مراسم آن از سایر موارد اهمیت می دهند.

در ادامه چند نکته کلی در مورد خرید کادو برای خانم ها را بیان می کنیم و سپس چند پیشنهاد هدیه دادن را نیز برای کمک بیشتر به شما ارائه می دهیم.

شما پیش از هر گونه اقدامی برای خرید یک هدیه گران قیمت غیرضروری بهتر است؛ ابتدا خوب فکر کنید و با رجوع به خاطرات گذشته تان ببینید که مادر، همسر، خواهر، دختر و یا دوست دخترتان به چه چیزهایی علاقه دارد و ری اکشن های او را دربرابر کادوگرفتن به یاد آورید. سپس به این بیاندیشید که به چه چیزی نیاز دارد و همان وسیله را برای او تهیه نمایید.

همیشه لازم نیست به دنبال هدایای مادی باشید. انجام برخی از کارها که در ادامه بیان می گردد؛ برای اکثر خانم ها جالب و زیبا خواهد بود و مطمئن باشید که از آن به عنوان بهترین هدیه روز تولد و یا غافلگیری یاد خواهند نمود.

در هنگام انتخاب، سفارش و خرید کادو برای خانم ها به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

توجه به اندازه و استایل:

برای خرید هر گونه لباس و یا کفش به عنوان هدیه حتما به سایز، نوع استایل و فرم بدنی شخص مقابل خود توجه داشته باشید. اگر می خواهید این کار کاملا مخفیانه صورت گیرد و همسر یا مادرتان به هیچ عنوان از این مساله بویی نبرد؛ به سراغ کمد لباس های او بروید و سایز لباس هایش را نگاهی بیاندازید. با نگاه کردن به لباس هایش رنگ موردعلاقه و سبکی که دوست دارد را نیز پیدا خواهید نمود.

مدنظر داشتن رنگ مورد علاقه:

این مورد را می بایست در خرید هدیه حتما لحاظ نمایید. شناخت رنگی که او دوست دارد و خرید همان آیتم به او احساس ارزشمندی می دهد، اینکه شما به عنوان پارتنر، احساسات و علایق اش را می شناسید برای او بسیار مهم و قابل ارزش خواهد بود.

گل هدیه ای که هیچ وقت تکراری نمی شود:

گل دادن از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های ابراز علاقه است و هیچ وقت از مد نمی افتد و در همه زمان ها یک روش معمول برای هدیه دادن و ابزار عشق و علاقه بوده است. اما در نظر داشته باشید که هر گل نماد موردی خاص است. گل رز سرخ نماد عشق و علاقه بسیار زیاد است.

طلا یا نقره؛ مساله این است:

علیرغم اینکه می گویند همه خانم ها عاشق طلا هستند؛ اما برخی از بانوان به جای طلا به نقره و گاها زیورآلات خاص و آویزهای جذاب علاقه دارند. برخی نیز به استفاده از زیورآلات و بدلیجات حساسیت پوستی دارند؛ تمامی این موارد را در زمان خرید طلا یا نقره و هر گونه زیورآلاتی در نظر بگیرید.

با هم وقت بگذرانید:

همانطور که گفته شد؛ هدیه صرفا نباید ارزش مادی داشته باشد. یک روز را در خانه باشید، به کارهای خانه برسید، با یکدیگر آشپزی کنید و مسئولیت انجام کارهای خانه را بر عهده خود بگیرید. با هم فیلم ببینید (البته فیلم محبوب و موردعلاقه همسرتان را تهیه کنید). برای او کتاب بخوانید. میان وعده و خوراکی های خوشمزه را در کنار یکدیگر بخورید.

وسایل تزئینی که در فضای مجازی مد شده اند را تهیه کنید:

برخی از خانم ها علاقه زیادی به آیتم های تزئینی و دکوری دارند. در صفحات اینستاگرام می توانید به راحتی این وسایل را مشاهده کنید و بصورت مجازی از همان پیج ها سفارش دهید. وسایلی همچون: انواع شمع های فانتزی و عودهای معطر با رایحه های دلنشین، ماگ های فانتزی و دست ساز، آویزهای دکوری، ظروف چوبی، دفترچه ها و پلنرهای رنگی، صابون های معطر و بسیاری موارد دیگر که در فضای مجازی ترند روز هستند. شما با تهیه یک پک هدیه از این وسایل همسر و مادر خود را بسیار خوشحال خواهید نمود.

درست کردن دفترچه خاطرات با هم بودنتان:

می توانید برای همسرتان از چند ماه قبل از سالگرد ازدواج یا روز تولدش دفتری زیبا تهیه کنید و برگه های آن را از جملات عاشقانه از زبان خود و عکس های دونفرتان پر کنید. خاطرات دونفرتان را در آن بازگو کنید؛ روزی که با هم آشنا شدید را بنویسید، روز خواستگاری، مراسم عقد و عروسی و.... در برخی از برگه ها صفات و ویژگی هایی که همسرتان دارد را بازگو نمایید و از او قدرانی کنید و از اینکه در زندگی تان حضور دارد ازش تشکر نمایید. مطمئن باشید این مورد از همه ایده های کادو دادن بهتر خواهد بود و تا ابد در ذهن یارتان باقی می ماند.

پیشنهادات برای هدیه دادن به یک خانم

چه چیزی بهتر از لباس:

لباس همیشه در صدر لیست بهترین و محبوب ترین هدایا قرار دارد. مثلا انتخاب مدل شومیز زنانه شیک مجلسی گزینه ای هوشمندانه خواهد بود. اما همانطور که گفته شد به سایز او توجه داشته باشید؛ مساله سایز نیز این روزها با توجه به خرید اینترنتی انواع لباس زنانه حل شده است. بسیاری از آنلاین شاپ ها لباس ها و شومیزهای زنانه خود را بصورت فری سایز ارائه می دهند و دغدغه سایز مناسب را حل نموده اند. لباس های اسپرت نیز می تواند گزینه بعدی باشد مانند خرید انواع تیشرت، تونیک و سوییشرت.

شومیز زنانه شیک

پک های بهداشتی:

بسیاری از خانم ها به سلامت پوست و موی خود اهمیت زیادی می دهند؛ تهیه یک پک کامل از انواع ماسک های صورت، اسکراب ها و شوینده ها از برندهای معتبر لوازم بهداشتی و آرایشی می تواند شخص مقابل تان را خوشحال نماید. البته ممکن است این مورد برای هدیه کادن به تنهایی کافی نباشد، در این حالت از روشهای دیگر برای غافلگیری او استفاده نمایید.

لوازم ورزشی:

اگر شخص مقابل تان ورزشکار است یک هدیه کاربردی برای او که بی نهایت نیز خوشحالش خواهد نمود؛ تهیه لوازم ورزشی برای اوست. به ورزشی که علاقه دارد نیز توجه داشته باشید. لوازم کوهنوردی، کفش ورزشی، ساک و قمقمه ست، لوازم ورزش یوگا و پیلاتس زیر انداز و بندهای TRX و گزینه های زیاد دیگر.

کارت هدیه خرید اینترنتی:

اگر شخص مقابل تان را زیاد نمی شناسید و یا می دانید که خانمی مشکل پسند است و اطلاع دقیق از نیازها و سلایق اش ندارید؛ از نظر ما بهترین کار دادن یک کارت هدیه برای خرید است. پیشنهاد ما خرید اینترنتی شومیز زنانه عید است. این روزها خریدهای اینترنتی بسیار باب شده اند. شما می توانید با فروشگاه اینترنتی خرید پوشاک بانوان مدنظرتان فروشگاه های معتبری همچون: دیجی استایل، بانی مد، آراور و مدیسه هماهنگ کنید و از آن ها بخواهید برای شما پکی با سقف هزینه مشخص آماده کنند و اطلاعات کاربری موردنیاز و هزینه مشخص شده را بصورت کارت هدیه به شخص مقابل تان بدهید. این روش هم شما را از نگرانی خرید کادوی مناسب خارج می سازد و هم اینکه هدیه گیرنده با خیال آسوده و بر طبق نیازهایش خرید خود را به ثبت می رساند.

عطری با رایحه دلنشین:

از بهترین هدایایی که می توانید برای همسر یا پارتنرتان تهیه کنید، خرید عطر است. او با هر بار استفاده آن به یاد شما می افتد. خانم ها اغلب رایحه شیرین و گرم عطرها را می پسندند؛ اما شما سعی نمایید که از ذائقه او در زمینه انتخاب عطر اطلاع داشته باشید. جواب سه سوال زیر به شما در انتخاب یک عطر خوشبو و مورد علاقه همسرتان کمک خواهد نمود:

  • آیا عطر گل ها را دوست دارد یا عطر مواد خوراکی؟

  • انتخاب او بوی شیرین است یا تلخ؟

  • عطرهای گرم را می پسندد یا عطر سرد؟

بایدها و نبایدها هدیه دادن به یک خانم:

نحوه هدیه دادن مساله ای بعدی است که باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه به چند نکته در خصوص چگونگی هدیه دادن اشاره خواهیم نمود:

  • رسید یا فاکتور خرید را نگه دارید. (حتی با فروشنده هماهنگ کنید که این خرید برای هدیه است و در مورد تعویض یا پس دادن آن با او صحبت نمایید.)

  • کارت های تبریک و یا هدیه کوچک با طرح های فانتزی و زیبا وجود دارند که یک جمله محبت آمیز را روی آن بنویسید و بر روی بسته هدیه قرار دهید.

  • از فروشنده بخواهید بسته را کادو پیچ کند و داخل ساک هدیه بگذارد. اکثر آقایان خود مهارتی در کادوپیچ کردن ندارند.

  • بسته کادو را می توانید به محل کار شخص مقابل تان پست کنید.

  • حواستان باشد که برچسب قیمت را از روی کادو بردارید.

  • به هیچ وجه کادو را توی پلاستیک ساده فروشگاه نگذارید.

  • کاغذ کادو با طرح های مناسبتی و با توجه به عنوان کادو دادن انتخاب کنید. اگر برای روز مادر هدیه تهیه می کنید، از کاغذ کادوهای طرح تولد استفاده نکنید.

سخن پایانی

در این یادداشت نکات بسیار مهم و کلی من باب هدیه دادن را ذکر نمودیم و حتما برای دفعه بعدی که قصد خرید کادو و هدیه به یک خانم را دارید به موارد ذکر شده توجه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید و شخص مقابل تان را نیز خوشحال نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.