کد خبر : 33654 / /
/

سازمان‌های بزرگ برای پرسنل شرکت چه کادوهایی را میخرند؟

سازمان‌های بزرگ برای پرسنل شرکت چه کادوهایی را میخرند؟

کادو سازمانی تاثیر بسیار زیادی بر روحیه کارمندان دارد و باعث صمیمیت بیشتر آن‌ها با مدیریت می‌شود. امروزه سازمان‌ها به دنبال برقراری روابطی پایدار بین خود و کارمندان هستند. یکی از تکنیک‌هایی که باعث صمیمیت بیشتر کارکنان و سازمان می‌شود، تقدیم هدایایی خلاقانه به کارمندان است. از این رو شرکت‌های بزرگ در مناسبت‌های مختلف، کارمندان خود را از مزایای هدیه سازمانی بهره مند می‌کند. این هدایا باید به نوعی انتخاب شوند که نیاز کاربر را رفع کند و باعث وفاداری هرچه بیشتر او به سازمان شود. هدایای سازمانی می‌تواند باعث تعامل بیشتر کارکنان و توسعه کسب و کار شود. این کادو  از نظر سازمان باید کم هزینه باشد و سوی دیگر برای کارمند کاربردی به ظر برسد. پس باید کادو فکر شده و متناسب خریداری شود. شرکت‌های بزرگ چه چیزهایی را به کارمندان خود هدیه می‌دهند؟

 

معرفی بهترین هدیه سازمانی از گیفت آس

گیفت آس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اینترنتی برای خرید کادو است  که بسته‌های مختلفی را به عنوان کادو سازمانی پیشنهاد می‌دهد. این مجموعه فروشگاه آنلاین بزرگی است که در آن می‌توان به جدیدترین و باکیفیت‌ترین کادوها دسترسی پیدا کرد در گیفت آس کادوها به صورت پک یا تکی به فروش می‌رسند پس بهترین گزینه برای سازمان‌ها هستند. کادو سازمانی باید برای تمامی افراد کاربردی باشد و کمترین بار مالی را برای سازمان ایجاد کند. کادوهای سازمانی را می‌توان به چند دسته مختلف تقسیم کرد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 هدیه سازمانی انگیزشی

برخی اوقات روحیه کارمندان افت کرده و مدیریت را ملزم بر این می‌کند که هدایایی به کارمندان خود تقدیم کند و قدردان زحمات آن‌ها باشد. برای خرید هدیه سازمانی باید کمی خلاقیت به خرج داد و کارمند را ترغیب به استفاده از هدیه کرد. این هدایا می‌تواند شامل اقلامی باشد که کارمند در محیط اداری به آن نیاز دارد و انگیزه او را برای چندین ساعت کار بالا می‌برد.

هدایای دکوری

وسایل دکوری چوبی از اقلام بسیار زیبایی هستند که باعث می‌شوند کارمندان میزی زیبا داشته باشند و از محیط اداری لذت ببرند. خرید هدیه سازمانی می‌تواند از انواع تقویم‌های سه بعدی تا استندهای چوبی باشد. دکوری‌های چوبی و دست‌ساز همچون شمع نیز ایده خوبی به نظر می‌رسد. این هدایا قیمت زیادی ندارند و به عنوان هدیه سازمانی توجیه پذیرند.

پک دمنوش یا پک ویژه موکاپ

خرید کادو می‌تواند از انواع هدیه‌هایی باشد که کارمند برای رفع خستگی از آن‌ها استفاده می‌کند. هدیه اداری حتما نباید از اقلام چرمی انتخاب شود بلکه می‌تواند یک دمنوش آرامش‌بخش باشد یا شامل پکی از قهوه و موکاپ انتخاب شود که می‌تواند خستگی روز را کاملا از بین ببرد. این دمنوش‌ها برای تمامی فصول سال مناسب هستند و بهترین هدیه برای کارمندان به شمار می‌روند. از آن جایی که سلیقه و ذائقه افراد با یکدیگر متفاوت است، انتخاب پکی که انواع دمنوش در آن قرار گرفته، بیشتر توصیه می‌شود.

کادوهای زینتی

گاهی به مناسبت اعیاد مختلف می‌توان به کارمندان صنایع دستی کشور را هدیه داد. صنایع دستی نه تنها زیبا هستند بلکه تاریخ کشور را یادآور می‌شوند. ظروف میناکاری شده یا دکورهای چوبی از جمله این موارد هستند. سازمان‌ها می‌توانند برای خرید کادو اداری به سایت گیفت آس مراجعه کنند و از صنایع دستی مختلف، موردی را برای کارمندان خود سفارش دهند. ظروف میناکاری شده قیمت بالایی دارند اما یک هدیه تاثیرگذار به شمار می‌روند که تا همیشه فرد را به یاد سازمان می‌اندازند

هدایای بدون تاریخ انقضا

خرید هدیه اداری باید جذاب و خلاقانه باشد و همانطور که فرد به این فکر می‌کند که چطوری عزیزانمان را سوپرایز کنیم؟ منابع انسانی باید به فکر غافلگیری کارمندان باشد. برای خرید کادو سازمانی بدون انقضا از گیفت آس می‌توان از بین ست‌های چرمی، جاکلیدی، تابلوها و زیورآلات رزین گزینه‌ای را انتخاب کرد. گیفت آس برای هریک از این کادوها تنوعی مناسب را فراهم کرده است. وسایل بازی و سرگرمی همچون تخته نرد نیز از گزینه‌های بسیار جذابی است که برای افراد ماندگار می‌شود. به طور کلی بازی‌ها برای تمامی افراد جالب و سرگرم کننده هستند اما این هدیه را به شرطی می‌توان به کارکنان هدیه داد که در سازمان جوی صمیمی برقرار باشد یا سیاست سازمان با این بازی‌ها یکسان به نظر برسد.

هدیه سازمانی

هدیه سازمانی مناسبتی

در شرکت‌های بزرگ رسم بر این است که در مناسبت‌ها به کارمندان هدیه‌ای تقدیم شود. این کادو می‌تواند شامل پوشاک یا هدایایی مانند گل‌ باشد. درواقع هدیه‌های مناسبتی یک تیر به دو نشان است. به این صورت که شرکت هدیه‌ای جذاب را به کارمندان با لوگوی شرکت هدیه می‌دهد. به این ترتیب حتی اگر عکسی ثبت شود با لوگوی سازمان خواهد بود و مجموعه را یادآوری می‌کند. از نمونه هدایای خاص تبلیغاتی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

بسته تنقلاتی و سرگرمی

هدیه شب یلدا و هدیه جشن نوروز از مهم‌ترین هدایای سازمانی هستند که شرکت‌های بزرگ به کارمندان خود تقدیم می‌کنند. این جشن‌های باستانی برای ایرانیان بسیار مهم است و هدیه گرفتن در این روز آن‌ها را بسیار خرسند می‌کند. پک‌های تنقلاتی مناسبتی بهترین گزینه به عنوان هدیه سازمانی است. شکلات‌ها، آجیل، میوه خشک و خشکبار از جمله اقلامی هستند که در این پک‌ها گنجانده می‌شوند اما سازمان براساس بودجه و سلیقه خود می‌تواند محتویات را تغییر دهد.

شرکت‌های بزرگ کادو اداری را از کجا می‌خرند؟

خرید کادو برای هرکس باید متناسب با روحیات او باشد، در حالی که سازمان‌ها با طیف وسیعی از افراد در جنسیت، سن و جایگاه متفاوت روبه‌رو هستند و  باید یک کادوی مشخص را برای همه افراد انتخاب کند. خرید هدیه اداری چندان آسان نیست چون باید سلیقه تمامی افراد را در بر بگیرد و برای همه کاربردی باشد. کادوهای بسیار زیادی وجود دارد که متعلق به جنسیت خاصی نیست اما اگر سازمان از تقدیم هدیه منظوری خاص دارد باید کادوهای خاص‌تری را هدیه دهد.

کیف و کفش از گزینه‌های کاربردی و خاص برای کارمندان است که انتخاب آن برای یک شرکت کمی دشوار است چراکه تنها در صورتی می‌توان آن را بدون دردسر هدیه داد که تمامی کارمندان از یک جنسیت باشند. مثلا به معلمان یک مدرسه می‌توان کیف و کفش یکسان هدیه داد اما برای کارکنان یک کارخانه باید کیف و کفش‌هایی براساس جنسیت در نظر گرفت. در نتیجه می‌توان هدیه‌ای یکسان را براساس دو جنسیت متفاوت خریداری کرد تا انتخاب از یک محصول خاص و کاربردی باشد.

39

موضوعی که باید در مورد خرید هدیه اداری در نظر گرفت این است که مدیران باید کارمندان را همچون اعضای خانواده خود بدانند و همانطور که این دغدغه را دارند که چه کادویی برای عزیزانمان بخریم؟ به فکر خرید بهترین هدیه اداری برای کارمندان خود باشند نه فقط کادویی که باری را از دوش آن‌ها بر می‌دارد.

موضوع دیگر انتخاب هدیه از یک فروشگاه معتبر است. طبیعتا سازمان برای خرید هدیه سازمانی بودجه‌ای محدود را مد نظر قرار می‌دهد. در نتیجه باید کادوهایی باکیفیت و در حد بودجه خود خریداری کند. گیف آس مجموعه‌ای بزرگ است که به صورت تخصصی در زمینه خرید کادو و هدیه فعالیت می‌کند. در نتیجه مسئول اداری یا منابع انسانی سازمان می‌تواند با مراجعه به سایت گیفت آس هدایایی باکیفیت را با بهترین قیمت سفارش دهد. کادو سازمانی را بهتر است از یک فروشگاه تهیه کرد تا نحوه محاسبه هزینه و ارسال آسان‌تر باشد. گیفت آس تمامی هدایا را تزیین کرده و در کوتاه‌ترین زمان به سازمان ارسال می‌کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.