کد خبر : 35782 / /
/

روش های کسب درآمد میلیاردی و دلاری از سئو

روش های کسب درآمد میلیاردی و دلاری از سئو

 

 

کسب و کارها برای رونق بیشتر و رقابت با سایر افراد در بستر اینترنت، نیاز به طراحی و سئو وب سایت دارند تا با دریافت اعتبار از گوگل به فروش بیشتر برسند.

با این وجود کسب و کارهای اینترنتی، متوجه اهمیت سئو شده اند و به دنبال راهی برای افزایش رتبه سایت خود توسط گوگل هستند. بنابراین افرادی که آموزش سئو دیده اند، می تواند در این زمینه درآمدزایی کنند؛ چرا که سئو راه های کسب درآمد زیادی دارد.

 

روش های کسب درآمد از سئو، کاملا به عملکرد فرد بستگی دارد و نمی توان برای آن رقم مشخصی در نظر گرفت. با توجه به اینکه نوع مارکتینگ سئو کارها فرق دارد و مقدار فروش در ماه متغیر است، درآمد ماهیانه آن ها نیز متغیر می باشد.

حقوق ماهیانه علاوه بر مواردی که ذکر شد، به میزان تسلط به کار، نمونه کارها و رزومه کاری هر فرد نیز وابسته است و نیازی به تحصیلات در یک رشته خاص ندارد. تنها مهارت شماست که حرف اول را می زند و جایگاه شما را مشخص می کند. با من مهدی مهران همراه باشید تا با راه های کسب درآمد از سئو را به شما آموزش دهم.

راه های کسب درآمد از سئو با توجه به تخصص

برای کسب درآمد از طریق سئو ابتدا باید میزان مهارت و جایگاه شما مشخص شود. در حالت کلی افرادی که آموزش سئو دیده اند، با توجه به تجربه خود در عنوان های مختلف قرار می گیرند که حقوق های متفاوت دارند. در ادامه به شرح این عنوان ها و تفاوت آن ها می پردازیم.

سئو کار: سئوکار به شخصی گفته می شود که مطابق برنامه ریزی های پروژه پیش رفته و تمام کار ها را مطابق برنامه ریزی انجام می دهد و حقوق آن نسبت به تخصص های دیگر کمتر است.

متخصص سئومتخصص سئو شخصی است که تمام برنامه ریزی ها کاری را انجام داده و مسئولیت زمان تحویل پروژه را برعهده می گیرد و نسبت به سئوکار درآمد بیشتری دارد.

مدیر سئووقتی یک فرد در زمینه سئو دارای تجربه و مهارت بالایی می شود به درجه مدیر سئو رسیده و مسئول هماهنگی سایر بخش ها می باشد که به نسبت سئو کار و متخصص سئو، درآمد بیشتری دارد.

فریلنسربه شخصی که دور کار می باشد و از راه دور تمام برنامه ریزی ها و کارها را انجام می دهد نیز فریلنسر می گویند. یکی از معایبی که فریلنسر دارد این است که به خاطر دور کاری با سایر افراد در ارتباط نمی باشد و به همین دلیل هماهنگی با گروه دشوار است.

چگونه از سئو پول در بیاوریم؟ روش های پولساز سئو چیست؟

حال که با عنوان های مختلف و مهارت های متخصص سئو یا مدیر سئو تا حدودی آشنا شدید، باید با روش های پول در آوردن از سئو آشنا شده و مطابق آن ها عمل کنید.

افزایش درآمد از سئو سایت ها: شما به عنوان یک متخصص سئو، می توانید با طراحی و بهینه سازی یک سایت سایر افراد را با مهارت های خود آشنا کرده و خدمات سایت های دیگر را انجام دهید. این خدمات شامل تولید محتوای بر اساس اصول سئو، بیان استراتژی برای سایت، بهینه سازی ساختار سایت، بررسی اصول فنی و آنالیز سایت می شود.

وبمستر شدن: وبمستر شخصی است که با طراحی سایت، امنیت سایت، سیستم های مدیریت محتوا و… آشنایی دارد و به طور کلی تمام کار های سایت را انجام می دهد و همزمان می تواند برای چند شرکت کار کرده و حتی دور کار نیز باشد.

درآمدزایی با آموزش دادن سئو: اگر شما اطلاعات جامعی از سئو داشته و علاقمند به آموزش باشید، می توانید با برگزاری دوره های آموزشی از این راه درآمد زایی کنید.

کسب درآمد از طریق نوشتن محتوا بر طبق اصول سئو: در این روش می توان از وب سایت های دیگر، موضوع محتوا دریافت کرده و یکی محتوای سئو شده تحویل داد و مبلغی را برای این کار دریافت کرد.

کسب درآمد از طریق ساخت بک لینک: بک لینک، یک لینک از سایت دیگر برای سایت شماست که دارای اعتبار و ارزش است. البته کسب رتبه از طریق ساخت بک لینک به کیفیت لینک و خیلی از عوامل دیگر نیز بستگی دارد. بنابراین اگر شما بتوانید این کار را انجام دهید بابت این کار پول دریافت می کنید.

چطور پروژه سئو بگیریم؟

شاید در ابتدای راه دریافت پروژه، کار دشواری به نظر برسد و تصور کنید که گرفتن پروژه کار راحتی نیست؛ چرا که در اول راه، هنوز شخصی با شما آشنایی ندارد و سپردن پروژه و کسب اعتماد کار راحتی نیست. بنابراین در ادامه روش هایی را برای گرفتن پروژه ذکر می کنیم که این چالش بزرگ را برطرف کرده و به شما کمک کند.

دریافت پروژه سئو از سایت های فریلنسر: سایت های فراوانی وجود دارند که شما می توانید از آن ها پروژه دریافت کرده و با آن ها همکاری کنید.

دریافت پروژه از شبکه های مجازی: تقریبا تمام افراد امروزه با اینستاگرام، لینکدین و… آشنایی دارند. یکی از روش های دریافت پروژه در این شبکه ها، ارائه مطالب آموزنده است. با این روش کسب و کار ها با شما آشنا شده و برای سئو سایت خود به سراغتان می آیند.

دریافت پروژه از طریق مشاوره سئو به سایت ها: بدون شک سایت هایی در گوگل وجود دارند که با رعایت تمام نکات و اصول، همچنان در صفحه سوم گوگل ثابت مانده اند و هیچ پیشرفتی ندارند. شما می توانید این سایت ها را شناسایی کرده و با آن ها تماس گرفته و مشاوره دهید تا برای بهبود سایت خود با یکدیگر همکاری کنید.

علاوه بر روش هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، راه های دیگری نیز برای گرفتن پروژه وجود دارد؛ اما ما سعی کردیم که به بهترین و مهم ترین روش ها بسنده کرده و آن هایی که بیشترین بازدهی را دارند، شرح دهیم.

برای کسب درآمد در سئو به چه اصولی باید پایبند بود؟

همانطور که می دانید همه ی حرفه ها دارای راه ها و روش های غیر قانونی برای درآمد زایی هستند و شاید این روش ها درآمد خوبی هم داشته باشند؛ اما برای ماندگاری در این حرفه سعی کنید که به قوانین پایبند بوده و اصول قانونی را رعایت کنید.

برای رسیدن به نتیجه در سئو باید تداوم داشته و به صورت مداوم تمام کارهای بهینه سازی سایت را زیر نظر گرفت، به همین خاطر امکان دارد برخی از افراد خسته شده و از راه های غیر قانونی برای پیمودن راه صد ساله در یک شب استفاده کنند.

با این تفاسیر اگر شما صبر و حوصله داشته باشید، می توانید در کنار بررسی سایت، آموخته های خود را آپدیت کرده و همواره به دنبال راهی برای شناخت بیشتر باشید تا با کمک ابزار های گوناگون، به صورت حرفه ای یک سایت را در زمان کم بهینه سازی کرده و به نتیجه دلخواه برسید.

آموزش سئو در مشهد مهدی مهران

من مهدی مهران با داشتن 8 سال سابقه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو، اقدام به برگزاری دوره حضوری آموزش سئو در مشهد کرده ام تا بتوانم آنچه در این سال ها فراگرفته ام را به همه شما دوستان عزیزم به صورت تمام و کمال با بهترین بازدهی آموزش بدهم تا بتوانید با یک حرفه پر پول آشنا شوید و به کسب درآمد از آن بپردازید.

یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ بسیار می تواند به شما در امر توسعه فردی و کسب درآمد بالا کمک کند.

جمع بندی

در این مقاله، به بررسی روش های کسب درآمد از سئو پرداخته و مهم ترین راه های دریافت پروژه را بیان کردیم. البته باید در نظر داشته باشید که بازار کار سئو در ایران با بازار کار سئو در اروپا کاملا متفاوت است و با یکدیگر قابل قیاس نیستند. سئو یکی از حوزه های پردرآمد است، به شرط آن که شما به عنوان شخصی که در این زمینه فعالیت دارید، کاملا مسلط به کار بوده و حرفی برای گفتن داشته باشید.

شما می توانید به عنوان یک متخصص سئو یا سئو کار، به صورت حضوری یا دورکار فعالیت خود را آغاز کرده و با کسب تجربه به جایگاه مدیر سئو دست یابید. مهم ترین شرط برای ماندگار در سئو، به روز بودن و داشتن اطلاعات کافی برای پشت سرگذاشتن تمام چالش های احتمالی است. اگر در اول راه هستید و می خواهید از سئو و بهینه سازی سایت درآمد کسب کنید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. پس از مطالعه مطالب، اگر همچنان ابهامات و سوالاتی دارید، می توانید آن ها را در قسمت کامنت مطرح کرده و برای دریافت پاسخ با ما در ارتباط باشید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.