کد خبر : 35181 / /
/

ویژگی های باربری خوب در همدان

ویژگی های باربری خوب در همدان

 

 

باربری یکی از خدمات مورد نیاز در هر شهری است. افراد مختلف هنگامی که قصد جابه جایی منزل، شرکت یا وسایل زیادی را از یک نقطه به نقطه دیگر دارند به دنبال یک باربری خوب می گردند. بر خلاف تصور عموم که گمان می کنند باربری تنها برای حمل و نقل کالای فیزیکی است باید بگوییم هدف شرکت های باربری انتقال و جابه جایی هر چیزی اعم از هر نوع کالای فیزیکی و موجودات جاندار نیز است. شرکت های باربری عموما به دو شکل داخل شهری و بین شهری فعالیت می کنند. در بسیاری از مواقع پیش آمده که هنگامی یک نفر از خدمات باربری استفاده کرده وسایل او دچار خسارت شده یا ازخدمات دریافتی رضایت کامل را نداشته است. به همین دلیل هر فردی در شهر خود به دنبال یک باربری خوب است برای مثال فردی که در همدان زندگی می کند به دنبال بهترین باربری در همدان یا کسی که قصد دارد باری را از تهران به شهر دیگر انتقال دهد به دنبال یک باربری خوب در تهران است.

ویژگی های یک باربری خوب

در این بخش ویژگی های یک شرکت باربری خوب که افراد قصد دارند از خدمات آن ها استفاده کنند را بیان می کنیم تا بتوانند در میان باربری هایی که در هر شهری وجود دارد آن ها را با یک دیگر مقایسه کرده و یکی را برای دریافت خدمات انتخاب کنند.

اعلام زمان مناسب

در بسیاری از مواقع زمان تحویل بار و رسیدن آن به مقصد برای مشتری حائز اهمیت است اما در بسیاری از باربری ها به این موضوع اهمیت داده نمی شود. اعلام زمان دقیق تحویل بار از مشتری و رساندن بار به مقصد برای یک شرکت باربری نقطه قوت محسوب می شود. برای مثال فرض کنید یک فرد کالایی را از یک فروشگاه خریداری می کند و باربری اعلام کرده تا ساعت 5 بار را تحویل می گیرد و تا فردا صبح به مقصد برساند. در صورتی که باربری دیر کند امکان دارد ساعت کاری فروشگاه تمام شود در این صورت بار نیز در روز مشخص شده به مقصد نمی رسد.

داشتن انواع ماشین های باری

کسانی که قصد جابه جایی بار را دارند حجم بارهای آن ها متفاوت است به همین دلیل شرکت باربری باید بتواند با توجه به حجم بار ماشین مناسب ارسال کند. برای مثال کسی که قصد دارند یک یخچال یا ماشین لباسشویی جابه جا کند بهتر است این کار با وانت انجام شود اما کسی قصد دارد تمام وسایل یک خانه را جابه جا کند باید از خاور استفاده کند. استفاده از ماشین باری مناسب در ارائه قیمت نیز می تواند به یک باربری کمک کند.

باربری همدان ، باربری در همدان

شرح ارائه خدمات

هر شرکتی برای ارائه خدمات خود قوانین معینی دارد ممکن است دو شرکت خوره کاری یکسان داشته باشند اما نحوه خدمات آن ها با یک دیگر متفاوت باشد پس باید نحوه ارائه خدمات خود محدودیت ها و آپشن هایی که ارائه می دهند را به درستی برای مشتری خود شرح دهند. برای مثال اگر بارهای خاصی مانند بار متحرک را حمل نمی کنند یا شرایط خاصی برای حمل آن وجود دارد باید این موضوع قبل از قبول خدمات حتما به مشتری ذکر شود. شاید برای شما سوال پیش آید که بار متحرک چیست؟ در پاسخ باید بگوییم در باربری به بارهایی مانند دام و طیور و هم چنین مایعات و خوراکی های مانند گوشت و مرغ را بار متحرک می گویند.

بیمه

یکی از نکات مهم در استفاده از یک باربری اطمینان از بیمه بودن بار است.هر چقدر یک شرکت کار خود را درست انجام دهد امکان دارد در حین جابه جایی به علت تصادف یا هر اتفاق ناگهانی دیگر، باری که حمل می شود دچار آسیب شود. یک باربری خوب باید این تضمین را در مرحله اول به مشتری بدهد که هیچ آسیبی به بار وارد نخواهد شد و در مرحله دوم در صورتی که بار آسیبی ببیند شرکت موظف است خسارت وارده را جبران نماید.

بسته بندی

یکی از وظایف باربری بسته بندی مناسب بار است تا آسیبی به آن وارد نشود. بسته بندی بار با توجه به نوع بار به شکل های مختلفی انجام می شود که یک شرکت باربری باید با دقت بالا این کار را انجام دهد.

 

باربری در همدان ، باربری همدان

اعلام هزینه به صورت شفاف و منصفانه

هر شرکتی در قبال ارائه خدمات از مشتری پول دریافت می کند یک باربری خوب باید قیمت خدمات خود را به صورت شفاف و منصفانه اعلام کند تا مشکلی به وجود نیاید. قیمت منصفانه باعث جذب مشتریان بیشتر و وفاداری آن ها و حتی تبلیغ شرکت باربری شما به دیگران می شود.

 

مامور وظیفه شناس

در بسیاری از مواقع مشتری نیاز به ماموری دارد که بار را از طبقات جابه جا کند یا هنگام تحویل چندین طبقه را طی کند. در هر صورت اگر مشتری نیاز به مامور برای انجام این کار داشته باشد باید باربری مامور وظیفه شناس برای این موضوع در نظر بگیرد.

باربری در همدان ، باربری همدان

 

ارائه خدمات به صورت آنلاین

یکی از نقاظ مثبتی که می تواند یک باربری را متمایز از سایر باربری ها کند ارائه خدمات به صورت آنلاین است. برای مثال بتواند ماشین مورد نظر خود را از طریق سایت در تاریخ مورد نیاز درخواست بدهد یا تعرفه حمل بار به شکل های مختلف و نقاط مختلف به صورت شفاف وجود داشته باشد. یکی از کارهایی که باربری ها می توانند انجام دهند اعلام وضعیت بار بعد از ارسال است تا مشتری بتواند اطلاعات دقیقی از بار خود داشته باشد برای مثال در این زمان بار در کجا است یا چه ساعتی به مقصد می رسد و موارد مشابه که باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود عملکرد و بهینه و منظم شدن امور در یک شرکت باربری می شود.

بارنامه

بارنامه برگه ای است که مالکیت کالاهای فرستنده را هنگام جا به جایی به شرکت حمل و نقل بار واگذار می‌کند در واقع لیست بارهای ارسالی در این برگه یا سند ذکر می شود و تمام مسئولیت آن بر عهده شرکت باربری است. وجود بارنامه هم به شرکت و هم به مشتری در صورت بروز مشکل کمک می کند.

انواع روش های باربری

باربری تنها از طریق زمینی و به وسیله ماشین های باری صورت نمی گیرد بلکه انواع دیگری از باربری از جمله باربری هوایی، باربری زمینی با قطار و باربری دریایی وجود دارد که مردم با توجه به نیاز خود می توانند از آن ها استفاده کنند.

 

جهت تبلیغات باربری در همدان میتوانید به وبسایت ایران مشاغل مراجعه کرده و آگهی خود را ثبت نمایید تا مشتریان شما بتواند از طریق یک جستجو در گوگل با شما ارتباط برقرار نمایند . 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.