کد خبر : 34631 / /
/

استخدام نصاب دوربین مدار بسته

استخدام نصاب دوربین مدار بسته

 

برای استخدام نصاب دوربین مدار بسته باید اطلاعات اولیه و کمی تجربه کاری در نصب دوربین داشته باشید تا بتوانید در یک شرکت ارائه دهنده خدمات حفاظتی و نظارتی استخدام شوید. برای همین میخواهیم به شما اطلاعات اولیه ای را بدهیم تا بدانید که در صورتی که قصد استخدام به عنوان نصاب دوربین مدار بسته را دارید باید چه مواردی را مد نظر قرار بدهید.

اولین سوالی که از هر شخصی که قصد استخدام را دارد می پرسند این است که آیا با انواع دوربین مداربسته آشنا است؟ انواع دوربین مداربسته را از نظر شکل ظاهری به دو دسته دام و بولت می شوند و همچنین از نظر کیفیت تصویر که به سه دسته کلی آنالوگ،HD و IPاشاره کنید و بیان کنید که هر کدام از آنها به چه صورتی می باشد از آنجایی که پاسخ جزیی هر کدام از این موارد خارج از حوصله این مقاله خبری می باشد(ولی با انتخاب نصاب دوربین مدار بسته میتوانید این اطلاعات را کسب کنید) به شما توصیه می کنیم که اطلاعات دقیق تر را از سایتهای آموزشی مانند سایت شرکت چشمان بیدار آریا مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات کافی داشته باشید.

از طرف دیگر باید بدانید که استخدام نصاب دوربین مدار بسته تنها توسط شرکت های بزرگ صورت می گیرد و شما تجربه کاری نصب را باید به حداقل میزان کافی داشته باشیم حضور در شرکت های بزرگ و سیستم های حفاظتی و نظارتی برای کارآموزی نمی باشد که شما باید در آنجا بر اساس تجربه خودتان خدمات فنی و مهندسی را ارائه دهید.

یکی از شرکت هایی که همیشه استخدام نصاب دوربین مدار بسته را داشته از شرکت چشمان بیدار آریا است که به علت تعدد پروژه های نصب دوربین، همیشه افراد با استعداد را در زمینه الکترونیک و کامپیوتر که علاقه به شغل نصاب دوربین دارند را جذب خود میکند.

در صورتی که فکر میکنید واجد شرایط برای استخدام نصاب دوربین مداربسته هستید، حتما با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید، شماره تلفن این شرکت عبارت است از 66762249 .

 

انتخاب نصاب دوربین مداربسته تهران

انتخاب نصاب دوربین مداربسته ماهر و باتجربه یکی است اولین اقدامات مورد نیاز جهت نصب دوربین مداربسته در شهر تهران می باشد این کار باعث می شود در نتیجه نصب دوربین برای شما کاملاً رضایت‌بخش بوده و بابت هزینه‌ای که پرداخت کرده اید رضایت صد درصدی داشته باشید.

نصب دوربین مداربسته یک فعالیت کاملاً تخصصی بوده شما باید برای خودتان نصابی را انتخاب کنید که دارای تجربه دانش و تخصص کافی در موضوع ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته باشد و حتماً حتماً یک سابقه کار با یکی از افراد مورد تایید و اعتماد شما را داشته باشد.

برای نصب دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و نظارتی و مخصوص سیستم های امنیتی باید افراد مورد اعتماد و کار بلد را جهت ارائه خدمات دوربین مداربسته انتخاب نمود، وقتی صحبت از اعتماد می شود منظور این است که دوربین مداربسته شما از طریق اینترنت قابلیت مشاهده را برای افرادی را که اطلاعات دسترسی به آن را داشته باشند ممکن است است در نتیجه انتخاب نصاب دوربین مدار بسته که شما نسبت به آن اعتماد ندارید می تواند باعث از بین رفتن حریم خصوصی شما شود.

 نتیجه میگیریم برای انتخاب نصاب دوربین مداربسته باید شخصی را انتخاب کنید اطلاعات و همچنین مشخصات فردی و شرکتی آن کاملاً واضح مشخص و قابل پیگیری می باشد بهترین کار این است که شما از یک شرکت متخصص در حوزه ارائه خدمات دوربین مداربسته استفاده کنید.

شرکت چشمان بیدار آریا با سابقه طولانی و گواهی‌های اخذ از صنف سیستم های حفاظتی و نظارتی و همچنین مراکز دولتی دیگر دارای ویژگی های زیر می باشد:

تمامی نصاب های این شرکت دارای کارت نصاب دوربین مداربسته میباشند .

6

برای هر پروژه این نصاب ها یک معرفی نامه از سمت شرکت صادر می شود تا شما بهترین انتخاب نصاب دوربین مداربسته را داشته باشید.

تمامی نصاب های دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا آموزش دیده و به تمامی سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته مسلط هستند.

برآورد هزینه و اجرت ها تنها به شرکت چشمان بیدار آریا پرداخت میشود.

کارت گارانتی و قرارداد خدمات پس از فروش در همان لحظه به شما ارائه می گردد.

و خیلی از مزایای دیگر که تنها در شرکت چشمان بیدار آریا و توسط نصاب دوربین مداربسته تهران این شرکت ارائه می گردد. 

تعمیر دوربین مداربسته در تهران

دوربین مدار بسته نیز مانند سایر تجهیزات الکترونیکی احتمال خرابی دارد برای اینکه بتوانیم دوربین خراب شده را تعمیر کنید لازم است که حتماً از یک تعمیرگاه مخصوص استفاده کنید، بهترین تعمیرگاه دوربین مداربسته در تهران در قلب بازار دوربین مداربسته یعنی پاساژ امجد واقع در خیابان جمهوری میباشد که دارای چندین تعمیرگاه دوربین مداربسته جهت ارائه خدمات رفع عیب هستند.

در صورتیکه شما نیازمند دریافت خدمات تعمیر دوربین مداربسته در محل هستید می توانید با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید تا ضمن رفع مشکل خدمات شما به صورت کاملاً سریع و آنلاین خدمات پس از فروش مورد نیاز مانند سرویس و نگهداری دوربین مداربسته را نیز برای شما به صورت کاملا حرفه ای و درباره به عقد قرارداد رسمی برای شما انجام دهد.

7

تمامی تعمیرکاران دوربین مداربسته شاغل در این شرکت خدمات پس از فروش و سرویس و نگهداری دوربین مداربسته را به شما ارائه خواهند داد، سابقه این شرکت و رزومه بسیار قوی و استفاده از افراد متخصص در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی به ویژه دوربین مداربسته باعث شده است که شرکت چشمان بیدار آریا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز برای ارائه خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته در کل ایران باشد.

هزینه تعمیر دوربین اسپیددام

500 هزار تومان

هزینه تعمیر دوربین آنالوگ

100 هزار تومان

هزینه تعمیر DVR

120 هزار تومان

هزینه تعمیر هارد دوربین مداربسته

70هزار تومان

هزینه تعمیر دوربین تحت شبکه

300 هزار تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره شرکت چشمان بیدار آریا

حالا که تمامی اطلاعات لازم را در خصوص این که برای پروژه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و یا سیستم های حفاظتی مانند دزدگیر اماکن لازم است که از یک فرد معتمد و کاملاً متخصص استفاده کنیم ما به شما شرکت چشمان بیدار آریا را معرفی می کنیم این شرکت به علت سابقه و تجربه کافی در در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی از سال ۱۳۸۳ در تهران تعطیل شده است توانایی و تجربه بسیار بالایی برای مدیریت و اجرای پروژه نصب دوربین مداربسته و نصب دزدگیر اماکن را در کل شهر تهران دارا می باشد.

در صورت نیاز می توانید با شرکت چشمان بیدار آریا به شماره تلفن 02166762449 تماس گرفته تا بتوانیم خدمات فنی و مشاوره ای دقیقی را در حوزه سیستم های دوربین مداربسته الخصوص خدماتی که توسط یک نصاب دوربین مداربسته حرفه ای می توانید دریافت کنید را داشته باشید.

با شرکت چشمان بیدار آریا میتوانید بهترین انتخاب نصاب دوربین مداربسته را داشته باشید و یا برای درخواست استخدام نصاب دوربین مداربسته با این شرکت تماس بگیرید.

8

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.